had vandaag nederlansquote:
Waarom? Ontopic in een kut topic?quote:
jaquote:
OMG hat jij ook altijdt juf corrie? zsoo nu ben je haast wel versekert dat je nederlands hept gehaalt. Goedso knul.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja
vooral de dt ding
bij verlede tijd steeds dt gedaan en bij ik vorm ook
zoals juf corry had uitgeleft
hahaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ja
vooral de dt ding
bij verlede tijd steeds dt gedaan en bij ik vorm ook
zoals juf corry had uitgeleft
Keyboard cagefighter alert.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Gewoon fucking debiel zonder excuus dus?
Wees blij dat het geen wielrenner was.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Dus ik liep lekker relaxed over straat richting de supermarkt. Iemand komt me tegemoet, licht gehaast en roept naar me He weet jij hoe laat het is??
En altijd als mensen dat doen, om de een of andere reden kan ik niet meer kloklezen, het moet snel en ik ga panieken en begin dingen te roepen als Eheh wat ehm tien vier negen, veertig voor negentachtig!!!![]()
![]()
![]()
Ik wou dat mensen me zouden waarschuwen een half uurtje van tevoren: He ik ga je zometeen vragen hoe laat het is. dus dan ben je vast voorbereid.![]()
Maar dat gebeurt natuurlijk nooit.
OP quoten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen wielrenner was.
Welkom op Fok! als vrouw zijndequote:
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welkom op Fok! als vrouw zijnde![]()
Verwacht binnen nu en 5 Fok!dagen reacties van HSG Bomber, Gary Oak, nou Porsche heb je al leren kennen, wellicht dat Goodluck Charms je aanvalt en verder zijn er vast nog wel een paar gasten die ik vergeten ben.
Leer eerst eens Nederlandsquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Welkom op Fok! als vrouw zijnde![]()
Verwacht binnen nu en 5 Fok!dagen reacties van HSG Bomber, Gary Oak, nou Porsche heb je al leren kennen, wellicht dat Goodluck Charms je aanvalt en verder zijn er vast nog wel een paar gasten die ik vergeten ben.
Verder ook weinig van aantrekken want de helft is nog niet eens 16 en maagdquote:
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Agossie wou je ook in het lijstje?
Mag niet
Ik heb al een paar "geweldige" pm's gekregen waar ik hard om moest lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Verder ook weinig van aantrekken want de helft is nog niet eens 16 en maagden de andere helft is 16+ en maagd.
Je was zo attent om me op mijn blijkbaar gebrekkige Nederlands te wijzen, zou je het ook even kunnen toelichten en wellicht verbeteren voor me in een quote? Bij voorbaat dank.quote:
Ja die kreeg ik ook toen ik nog foto's in mijn FoBo had, heeft FoKr je al lastig gevallen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar "geweldige" pm's gekregen waar ik hard om moest lachen.![]()
Nee? Moet ik oppassen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
Ja die kreeg ik ook toen ik nog foto's in mijn FoBo had, heeft FoKr je al lastig gevallen?
"Als vrouw zijnde" is een dubbelop. Het is óf "vrouw zijnde" óf "als vrouw".quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je was zo attent om me op mijn blijkbaar gebrekkige Nederlands te wijzen, zou je het ook even kunnen toelichten en wellicht verbeteren voor me in een quote? Bij voorbaat dank.
Nou, ik dank je hartelijk voor je toelichting en ik zal het de volgende zeker weer doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
"Als vrouw zijnde" is een dubbelop. Het is óf "vrouw zijnde" óf "als vrouw".
Zie ook: http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.php
Open een topic hierover. Ik wil meelachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar "geweldige" pm's gekregen waar ik hard om moest lachen.![]()
Godverdomme.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou, ik dank je hartelijk voor je toelichting en ik zal het de volgende zeker weer doen.
Nee, ik schijn autist te zijn volgens de mensen hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef Nihonjin het volgende:
TS heeft niet door wanneer mensen met haar proberen te flirten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |