quote:
Quotefuckerquote:
Gaat een vriendschappelijk tikje erop ook te ver?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij zal het niet appreciëren als ik iemands hand op mijn kont tolereer nee.
Ja daar kan ik ook niets tegen doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gaat een vriendschappelijk tikje erop ook te ver?
Dqod, denk jij wat ik denk?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
wtf, aannemer bedreigt net m'n vriend aan de telefoon, wat is dit
Ik denk dat haar vriend Haagse Sjonnie is, maar ga verder.quote:
quote:
Ik denk niet, ik reageer impulsiefquote:
hoezo ?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef L0t.. het volgende:
wtf, aannemer bedreigt net m'n vriend aan de telefoon, wat is dit
Heb je ze geslagen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2,50 voor een mac flurry..
Wat is dit nou weer voor onzin?
Dan is het niet vriendschappelijk maar een of andere vieze gluiperd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja werkt ook zo goed als je dat geniepig in het voorbij gaan doet he.
Indeed.quote:
Mijn mond viel openquote:
dus je vriend zo van NOU WAT DAN HE WAT DAN MET JE GROTE SMOELquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Nee eerlijk we hebben dikke lekkage van de ketel boven omdat die blijkbaar niet goed gemonteerd is, daarbij nog allerlei andere onbeschofte zaken van de aannemer plus MEGAvertraging. Dus E. belt hem dat hij dit maar beter binnen een dag kan komen maken en dat hij sowieso niet hoeft te verwachten dat hij nog meer dan X bedrag van ons krijgt. Zegt die kerel dat hij dan ook nog wel wat weet.
Zoals wat gast?!![]()
wat een lijer
Ik neem later gewoon PV als aannemer.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef L0t.. het volgende:
Nee eerlijk we hebben dikke lekkage van de ketel boven omdat die blijkbaar niet goed gemonteerd is, daarbij nog allerlei andere onbeschofte zaken van de aannemer plus MEGAvertraging. Dus E. belt hem dat hij dit maar beter binnen een dag kan komen maken en dat hij sowieso niet hoeft te verwachten dat hij nog meer dan X bedrag van ons krijgt. Zegt die kerel dat hij dan ook nog wel wat weet.
Zoals wat gast?!![]()
wat een lijer
En toen kwijlde je al hun eten onder als strafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |