klopt. daar ben ik man voorquote:
je mag best met je vlakke hand keihard op mijn stijve penis slaan hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga op trainingskamp om spieren te kweken zodat ik jou ook kan intimideren.
Walgelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, maar het ontstaat altijd wel in deze volgorde.
Idd en daarom heb ik de spieren.. Daar ben ik namelijk vrouw voorquote:
Ach, eigenlijk is hij altijd heel gemeen tegen me hoor.. Maar ik houd van badboys die me slecht behandelenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil niet stoken, maar Bobby vertelde me dat hij een foto van jou op zijn dartbord heeft geplakt, Dqod!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag best met je vlakke hand keihard op mijn stijve penis slaan hoor
Dat is mijn ding niet, maar ik zal een van mijn mannetjes langs sturen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
je mag best met je vlakke hand keihard op mijn stijve penis slaan hoor
Bij jou zou ik blijven hangen bij punt 4quote:
Zo ver zou je nooit komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is mijn ding niet, maar ik zal een van mijn mannetjes langs sturen.
[..]
Bij jou zou ik blijven hangen bij punt 4.
alleen erop klaarkomen werd zo zaai dat vergeet je erbij te vertellen, boefjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik wil niet stoken, maar Bobby vertelde me dat hij een foto van jou op zijn dartbord heeft geplakt, Dqod!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alleen erop klaarkomen werd zo zaai dat vergeet je erbij te vertellen, boefje
ga eens eten koken, sletje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is hij altijd heel gemeen tegen me hoor.. Maar ik houd van badboys die me slecht behandelen
Nee ook dan niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, omdat Mozy je lijntje zo kort houdt dat je nooit uit mag.
Neenquote:
kkhoerquote:
Ja hij zal het niet appreciėren als ik iemands hand op mijn kont tolereer nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat Mozy je kort houdt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |