wie?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef fyah het volgende:
Zou het misschien kunnen dat ze hermafrodiet is?
...
Dat is, zeg maar, twee geslachten.
...
Omgebouwd ja.
Ik zag daar iets hangen, maar ik had ook al wat gedronkenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat filmpje van Lamon dat KiloChriz laatst postte
ik heb net al gegeten ratfacequote:Op maandag 16 mei 2011 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Prima instelling voor een toekomstig model.
hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag daar iets hangen, maar ik had ook al wat gedronken.
Hij zorgde voor de balans in deze SC, pour some for my dead homie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef fyah het volgende:
[..]
hahahamensen die die man niet missen nemen De leven niet serieus genoeg.
Zielig dat die moeder diekindjes niet echt opvoedtquote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sneu voor dat kind als het op TV komt en vriendjes & vriendinnetjes dit zien.
jawel, maar elke keer als ik nieuwe pak, krijgt 1 van de twee een wit waasje eropquote:
Of dat je je kan herinneren dat je je borstvoeding kreeg. Ik ben blij dat ik dat niet meer weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sneu voor dat kind als het op TV komt en vriendjes & vriendinnetjes dit zien.
ja als de maand om is pak ik een nieuw setje. en elke keer komt er weer op 1 een waasquote:
HAHAHAAHquote:
5 minutes later
Ik snap niet hoe mensen zich kunnen vervelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
hahahahahaha tumblr van mn zusje
[..]
HAHAHAAH
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Crack_ het volgende:
KLOOTZAK STOPT MET PROJECT, KLOOTZAK HOMO KUT LUL
Je moet iemands persoonlijke keuze respecteren Crack_.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Crack_ het volgende:
KLOOTZAK STOPT MET PROJECT, KLOOTZAK HOMO KUT LUL
Ja doe ik ook, het is gewoon vorige week hebben we de planning gemaakt en shit en alles moet nu verandert worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet iemands persoonlijke keuze respecteren Crack_.
Ik vind het gewoon lichtelijk opwindend als jij zo tekeer gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee, het is terrring veel werk. Kak kut kut
Ik ben nu ook erg wild, nee grapje.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lichtelijk opwindend als jij zo tekeer gaat.
Jawel hoor. Dat heet doorzettingsvermogen. Wat die persoon dus niet heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, het is gewoon vorige week hebben we de planning gemaakt en shit en alles moet nu verandert worden.
Het zou nergens op slaan om door te gana als je dat niet wilt en je der kut bij voelt, maar dan balen wij der ook nog wel heel erg van
Nouja ik snap 't wel, al zou ik dat zelf niet zo doen. Het is niet anders, nu hopen dat ze ons gewoon een punt derbij geven ofzo. Anders is 't wel kutquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat heet doorzettingsvermogen. Wat die persoon dus niet heeft.
UHUquote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef MiVer het volgende:
knettergek worden van zo'n hoerenbel om je hals die zelf niet kunt afdoen
[ afbeelding ]
Oh, nice goedzoquote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
Ik heb nog geen examen gehad. Morgen pas Nederlands. En ik heb echt helemaal geen stress.
russische meisjes in het voorjaar zijn pas opwindendquote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lichtelijk opwindend als jij zo tekeer gaat.
Hey zo wit ben ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
russische meisjes in het voorjaar zijn pas opwindend
[ afbeelding ]
je kunt je na je examens altijd nog richten op het strandlevenquote:
Neenee, ik verbrand heel snel. Echt snel, laatst niet. Maar toen had ik allemaal hele rare rode vlekken op mn lichaamquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
je kunt je na je examens altijd nog richten op het strandleven
dan berusten in het witte, en zoals ik zei niets mis meequote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neenee, ik verbrand heel snel. Echt snel, laatst niet. Maar toen had ik allemaal hele rare rode vlekken op mn lichaam
Met jou daarentegen.quote:
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die niet uit Amsterdam komen of in de buurt wonen maar toch voor Ajax zijn.
Succes.quote:
Ja ze zullen echt caren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Dit.
Mijn trein zat gisteren vol met provinciale idioten uit Assen & Groningen.
Die mensen in de randstad lachen ze uit.
Ik keur dit groots afquote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef MiVer het volgende:
stemminggggggggggggggggggggg
haha
gooi ik er maar een vrouwenplaat tegenaan
ongetwijfeld grote afkeuring
[ afbeelding ]
omdat jij het bent en ook voor je 2 kiloquote:
Ik heb ijsjesquote:
Welke?quote:
Van die waterijsjes in van die zakjes.. En nog met ehm.. Bosbessensmaak geloof ikquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
omdat jij het bent en ook voor je 2 kilo
een 2e poging (van dezelfde kalender)
[ afbeelding ]
hmmmmm lkkr hoor, lkkr natquote:
Affreus O_oquote:
Oh, die mag je Crack dan wel geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van die waterijsjes in van die zakjes.. En nog met ehm.. Bosbessensmaak geloof ik
wereldrecord ijstaart deze maand, canadaquote:
bek houwequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |