jawel, maar elke keer als ik nieuwe pak, krijgt 1 van de twee een wit waasje eropquote:
Of dat je je kan herinneren dat je je borstvoeding kreeg. Ik ben blij dat ik dat niet meer weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sneu voor dat kind als het op TV komt en vriendjes & vriendinnetjes dit zien.
ja als de maand om is pak ik een nieuw setje. en elke keer komt er weer op 1 een waasquote:
HAHAHAAHquote:
5 minutes later
Ik snap niet hoe mensen zich kunnen vervelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
hahahahahaha tumblr van mn zusje
[..]
HAHAHAAH
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Crack_ het volgende:
KLOOTZAK STOPT MET PROJECT, KLOOTZAK HOMO KUT LUL
Je moet iemands persoonlijke keuze respecteren Crack_.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Crack_ het volgende:
KLOOTZAK STOPT MET PROJECT, KLOOTZAK HOMO KUT LUL
Ja doe ik ook, het is gewoon vorige week hebben we de planning gemaakt en shit en alles moet nu verandert worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet iemands persoonlijke keuze respecteren Crack_.
Ik vind het gewoon lichtelijk opwindend als jij zo tekeer gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neee, het is terrring veel werk. Kak kut kut
Ik ben nu ook erg wild, nee grapje.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lichtelijk opwindend als jij zo tekeer gaat.
Jawel hoor. Dat heet doorzettingsvermogen. Wat die persoon dus niet heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, het is gewoon vorige week hebben we de planning gemaakt en shit en alles moet nu verandert worden.
Het zou nergens op slaan om door te gana als je dat niet wilt en je der kut bij voelt, maar dan balen wij der ook nog wel heel erg van
Nouja ik snap 't wel, al zou ik dat zelf niet zo doen. Het is niet anders, nu hopen dat ze ons gewoon een punt derbij geven ofzo. Anders is 't wel kutquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat heet doorzettingsvermogen. Wat die persoon dus niet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |