quote:
Alsof dit nog niet duidelijk was na het zien van zijn UI.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef 9611Niels het volgende:
Je bent gewoon een lul die niet kan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef knokkels het volgende:
Mensen die denken dat er alleen maar mongolen op sociale werkvoorzieningen zitten
Je bedoelt autisten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Je had dit beter in R&P kunnnen openen
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 17:29:09 ]
We weten zelf, jatock.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef amenth het volgende:
klote man die uwv klootzakken snappen er ook niks van maar zoek gwn werk binnen je matties of familie dan heb je t wat relaxer snap je ik hou er ook niet van om voor een of andere Klaas die al miljonair te werken voor minimum loon nu werk ik chill garage van me oom met goed salaris snap je
neuh, mensen van het kaliber TSquote:
Mensen die denken dat er alleen maar mongolen op sociale werkvoorzieningen zitten
en mensen die een lichamelijke handicap of een chronische ziekte hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar we moeten weer in hokjes stoppen he TS, stomme stinkturk!
Ik ben bereid om er te kijken, maar wil wel een gesprek met mijn mede mens kunnen voeren, en niet dat ik tussen de gehandicapten zit.. Ik ben immers echt niet gek, of debiel.. Ik zie er ook dood normaal uit, en ben soms alleen moeilijk in de omgang voor een werkgever...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het allemaal nog niet echt ..
Nooit maar dan ook NOOIT op het uiterlijk afgaan....quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben bereid om er te kijken, maar wil wel een gesprek met mijn mede mens kunnen voeren, en niet dat ik tussen de gehandicapten zit.. Ik ben immers echt niet gek, of debiel.. Ik zie er ook dood normaal uit, en ben soms alleen moeilijk in de omgang voor een werkgever...
Zeker niet als ze alleen dood normaal eruit zienquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook NOOIT op het uiterlijk afgaan....
Zeker, ik spreek regelmatig autisten, erg aardige mensen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
neuh, mensen van het kaliber TS
en ja.. ook zitten er autisten, maar die zijn over het algemeen erg tof
Vooral niet in dit specifieke geval. Erg link.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook NOOIT op het uiterlijk afgaan....
ik ben ervaringsdeskundige, heb er 5 jaar gezeten. Over het algemeen zijn het normale lui.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben bereid om er te kijken, maar wil wel een gesprek met mijn mede mens kunnen voeren, en niet dat ik tussen de gehandicapten zit.. Ik ben immers echt niet gek, of debiel.. Ik zie er ook dood normaal uit, en ben soms alleen moeilijk in de omgang voor een werkgever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |