hela curryquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Kabolter het volgende:
Thuis feesten, zorgen dat iedereen sowieso 1 naakte vrouw heeft gezien en dan stappen.
Benodigdheden:
- Drank
- Grote frituurpan
- Snacks
- Een grote fruitschaal
- Mayo en Hela Curry
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef LompeHork het volgende:
Karten, veel vlees eten op een grill en veel bier drinken.
Oh, laat maar, Nijmegen. In die buurt zou ik het niet weten, er is vast wel iets soortgelijks daar.
Doen dan. Gegarandeerd chaos, zorg er wel voor dat je van te voren een prijs afspreekt, anders kan de rekening nogal oplopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegen
Het is zo simpel..quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef GroeneGod het volgende:
cum-sandwich wedstrijd doet het altijd goed
met zijn alle om een krukje waar een boterham op ligt, de gene die als laatste klaarkomt moet de boterham op eten![]()
Vreselijk kut inderdaad als dit gebeurt. Is ook altijd als we bij mij gaan zuipen, en ik muziek op de laptop aanzet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Voor de muziek zou ik overigens een computer gebruiken zonder internetverbinding. Je hebt altijd van die gasten die dan willen laten zien hoeveel grappige filmpjes ze kennen. En er is altijd 1 gast die die dingen nooit kijkt maar ze toch leuk vindt. Waardoor je de hele avond het geluid van Youtube-filmpjes op de achtergrond hoort en de helft naar het scherm staat te turen omdat het bewegende beeld afleidt.
Haha zo herkenbaar ditquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Voor de muziek zou ik overigens een computer gebruiken zonder internetverbinding. Je hebt altijd van die gasten die dan willen laten zien hoeveel grappige filmpjes ze kennen. En er is altijd 1 gast die die dingen nooit kijkt maar ze toch leuk vindt. Waardoor je de hele avond het geluid van Youtube-filmpjes op de achtergrond hoort en de helft naar het scherm staat te turen omdat het bewegende beeld afleidt.
Zoals voor iedereen hier, herkenbaar inderdaad. Wanneer ik bezopen ben wil ik er trouwens nog wel eens aan meedoen ook, maar dan vind niemand het meer ergquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Het is zo simpel..
Wel voor het karten bier drinken.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kartbaan, vlees en bier zijn allemaal te verkrijgen in Nijmegen
Kan makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:31 schreef Schaarsgekleed het volgende:
[..]
Wel voor het karten bier drinken.
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ben officieus benoemd tot organisator van het vrijgezellenfeest van m'n zwager. Echter is dit m'n eerste vrijgezellenfeest ever dus heb ook totaal geen referentiekader. Natuurlijk zijn er allerhande arrangementen te vinden van spijkerpoepen tot je poep spijkeren. Echter doen ervaringen natuurlijk veel meer.
Hierbij dan ook de vraag; wat was je leukste vrijgezellenfeest en wat ging je hier bij doen (eventueel links naar sites zou super zijn), voorkeur omgeving nijmegen.
Ik denk zomaar dat de TS dat feest reeds lang en breed achter de rug heeft; dit topic is meer dan 2 jaar oud.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef superdries het volgende:
2 weken geleden in Amsterdam tijdens vrijgezellenfeest een schietspel gespeeld met mobiele telefoons.
Midden in de stad, was wel vet met walkietalkies en een boevenpak voor de vrijgezel enzo.
Op de site staat dat je dit ook in Nijmegen kunt spelen
-weg-
Godsklere man. Dit topic is 2 jaar oud en zoals je kan lezen zijn ze alweer gescheiden. Let toch eens opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef roos85 het volgende:
Waar liggen de interesses van je zwager?
Vraag even na wat hij absoluut niet wil op die dag..
Ja joh vrouw.. al edit gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere man. Dit topic is 2 jaar oud en zoals je kan lezen zijn ze alweer gescheiden. Let toch eens op![]()
Ja Dries, voor straf met een gele zwembroek het strand op..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:10 schreef superdries het volgende:
[..]
Haha lolol -
Mijn schuld allemaal is het niet?
Sowieso dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef vosss het volgende:
Tip van flip:
Ga niet die vrijgezel een of ander debiel pakje aan laten trekken en onnozele dingen laten doen in de stad.
Dat is ten eerste voor de vrijgezel in kwestie niet leuk. Zijn vrienden lachen er hooguit 5 minuten om en alle andere mensen hebben inmiddels ook wel alles gezien, dus ook voor hen is het niet leuk.
Ga gewoon gezellig een of meerdere activiteit(en) doen die de vrijgezel leuk vindt om te doen zou ik zeggen en sluit de dag af met een avondje gezellig op stap ofzo
Als mijn vrienden zoiets flikken spring ik nog liever van de brug afquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef bravo het volgende:
Ik moest met mijn vrijgezellen feest in een spiderman pak (op zaterdag) in de binnenstad van Enschede, vijf opdrachten uitvoeren. Het pak had geen masker...
Dit waren de opdrachten:
- geef een rondje met het geld dat je verdient met het spelen op een keyboard
- haal 2 druiven
- ga op de foto met 5 vrouwen met de volgende namen...
- loop de roltrappen in een volle v&d op, tot de bovenste verdieping
- help een winkel bij hun werkzaamheden
Zoiets..
Wat is de lol?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef Dactylus het volgende:
Ga met de bruidegom in spe en de andere genodigden op de fiets, en laat de bruidegom een bruidsjurk aantrekken. Heb nog weleens zoiets gezien...
Joelende genodigden die erachteraan fietsten en lachende omstanders.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Joelende genodigden die erachteraan fietsten en lachende omstanders.
Viespeukquote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef GroeneGod het volgende:
cum-sandwich wedstrijd doet het altijd goed
met zijn alle om een krukje waar een boterham op ligt, de gene die als laatste klaarkomt moet de boterham op eten![]()
Verrek jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef bulbjes het volgende:
Oh godver, post ik in een 2 jaar oud topic![]()
![]()
Ja echt? Een topic uit 2011?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:06 schreef Sparno het volgende:
Op www.1001activiteiten.nl/vrijgezellenfeest-mannen staan heel veel leuke activiteiten die ondernomen kunnen worden met de vrijgezel. Tips en Ideeën genoeg.
En hier registreer jij je helemaal voor?quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef natascha23 het volgende:
Ik zag laatst een limousine bierfiets in Amsterdam rondrijden die je kunt huren. Helemaal wit, lichtmetalen velgen, luxe zitjes, echt cool! Check hun site: -weg-
Dit is een beetje TE positief, het lijkt een beetje een reclameverhaaltje en je hebt je vandaag geregistreerd. In de meeste gevallen zijn dat toch van die spamberichten helaas...quote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef FrankvanD het volgende:
Ik blaas dit topic even weer nieuw leven in.Hij is al vaker gekicked, dus het lijkt me geen probleem dat ik dat nou ook nog een keertje doe.
En is dat gelukt?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:39 schreef sanger het volgende:
Wij hebben een keer de vrijgezel een artikel gegeven. Dit moest hij steeds ruilen / verkopen tegen iets duurders want hij moest aan het eind van de dag genoeg verdiend hebben om de rekening te kunnen betalen
jezus wat sneu... ik zou al mijn vrienden direct er uit schoppen als ze met zoiets aan komen zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef bravo het volgende:
Ik moest met mijn vrijgezellen feest in een spiderman pak (op zaterdag) in de binnenstad van Enschede, vijf opdrachten uitvoeren. Het pak had geen masker...
Dit waren de opdrachten:
- geef een rondje met het geld dat je verdient met het spelen op een keyboard
- haal 2 druiven
- ga op de foto met 5 vrouwen met de volgende namen...
- loop de roltrappen in een volle v&d op, tot de bovenste verdieping
- help een winkel bij hun werkzaamheden
Zoiets..
quote:
Wat een totaal niet opzichtige spam.quote:
Wat fantastisch. 450. ditdat. spamhommo.quote:
Je bedoelt:quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Stratotanker het volgende:
topic is uit 2011. voor scheidingsfeest gewoon nieuw topic openen.
[..]
Wat fantastisch. 450. ditdat. spamhommo.
Waaromquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef Stratotanker het volgende:
topic is uit 2011. voor scheidingsfeest gewoon nieuw topic openen.
Ojaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wil geen klikspaan zijn, maar je vergeet nog een quote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |