220 woorden + 10% = 242 woorden mag je hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef Femke3112 het volgende:
Ik heb nu ongeveer 31/48 punten...
Maaaar volgens mij heeft mijn samenvatting minstens 10 woorden teveel.. en ga ik dus 4 of 5 scorepunten aftrek krijgen...
Samenvatting vond ik btw best moeilijk, tekstverklaren ging wel, maar wel veel open vragen ..
Ik ook zoiets.. Heb dingen weggestreept die er wel in moesten.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Prulez het volgende:
Klad kwam ik op 330 woorden uit ofzo omdat ik veel te veel uit de tekst overnam; toen flink lopen schappen, zinnen verbuigen, woordgroepen vervangen en kwam uit op 235
Trouwens, 31/48.
Die eerste zin vond ik niet duidelijk dat het ook erin moest.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Nezhi het volgende:
^^ Ik heb 2 dingen niet in mijn samenvatting, dat ooit het vak geschiedenis op school werd verplicht en nog iets wat ik ben vergeten. Precies 220 woorden met zowat alles letterlijk uit de tekst.
Ik heb dat er wel instaan, alleen dan zonder jaartal of "ooit", maar iets in de richting van "Met als doel ... werd geschiedenis een verplicht vak."quote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die eerste zin vond ik niet duidelijk dat het ook erin moest.
Dit.quote:
Vraag 19 moet geschrapt worden, want het antwoord is totaal geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Keauning het volgende:
Die antwoorden bij vraag 19 slaan toch ook nergens op of heb ik dat?
Over pleidooi blablabla dan
Let's klaag about it! Ik heb het tenminste al gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Duderd het volgende:
[..]
Dat wist ik op het moment van maken voor 95% zeker! Maar toch fout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |