DAT DOE JE ANDERS WEL MENEERTJE!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik eigenlijk ook al, maar heb verder geen verstand van al die sectoren. Ging er in zijn algemeenheid even vanuit dat alle sectoren waar enige vrije markt is altijd wel onethische zaken gebeuren.
Niet dat ik zo de moraalridder wil uithangen verder.
Da's gekquote:
Nu wel.quote:
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.quote:
Neem jij nou maar een andere UIquote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.
Leuk is anders wat.
Voor jou altijd.quote:
Tyf op met die herriequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tyf op met die herrie
Ik heb zin in dat onweer van volgende week
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
Heb je toch Kate Winslet (bijna) naakt gemistquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Trek in een Flaming dr. Pepper.quote:
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.
Je leert het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.
Dat zielige orkestgroepje was ook het resultaat van een stel Melkertbanen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |