Je gaat wel 'ongemerkt' kleine bedragen uitgeven aan apps, dat telt uiteindelijk ook wel op.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik betaal heul niet voor die apps die ik hier noem hoor. De Pathe-app is gratis. Evenals de Nespresso-app. En dan de OV-apps en NU.nl niet te vergeten. En de prijs die ik in die apps betaal voor de diensten / producten die ik afneem zijn precies hetzelfde als die in de winkel.
Nou nou, poeh poeh....wat betaal ik extra dus
Ja. Maar daar hebben we het toch niet over? We hebben het over dat ik EXTRA betaal voor dingen die anders blijkbaar goedkoper zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je gaat wel 'ongemerkt' kleine bedragen uitgeven aan apps, dat telt uiteindelijk ook wel op.
Runkeeper is leuk voor de wandelingenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik betaal heul niet voor die apps die ik hier noem hoor. De Pathe-app is gratis. Evenals de Nespresso-app. En dan de OV-apps en NU.nl niet te vergeten. En de prijs die ik in die apps betaal voor de diensten / producten die ik afneem zijn precies hetzelfde als die in de winkel.
edit: Oh ja...sorry....ik heb TomTom voor het eerst legaal gekochtJa
Dat kostte geld
![]()
Je hebt die ene pomp inderdaad niet nodig. Je bent zo makkelijk nu al op je pikkie getrapt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Maar daar hebben we het toch niet over? We hebben het over dat ik EXTRA betaal voor dingen die anders blijkbaar goedkoper zijn.
Kom maar weer van die kast afquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Dat kostte geld
![]()
Mijn pik is er iig groot genoeg voorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt die ene pomp inderdaad niet nodig. Je bent zo makkelijk nu al op je pikkie getrapt.
Het was het punt ook niet en ook niet die van Golfer.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kostte geld
![]()
Nou, ik denk dat ik al op 100 euro aan extra apps e.d. zit, maar dan kan je nog steeds realistisch blijvenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef TAV74 het volgende:
P. begint al Apple fanboy trekjes te vertonen![]()
Leuk hequote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
OMGWat een cool speelgoed, zo'n iPhone
En wat een toffe apps
Gewoon online bioskaartjes bestellen via je telefoon
En Nespresso-cups
Ik lig dubbel
Ja hallo. Ik ben niet achterlijk of zo hoor. Tuurlijk wordt er iemand beter van. Sterker nog...twee mensen als je die 30% voor Apple meerekent.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik al op 100 euro aan extra apps e.d. zit, maar dan kan je nog steeds realistisch blijven.
Iemand wordt er beter van en dat ben jij niet als eigenaar.
Ja. Ik vermaak me er wel meequote:
Niemand die dat beweerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ben niet achterlijk of zo hoor.
Ben je moe danquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien is het tijd om naar bed te gaan?
Ja maar de andere, de lieve! Zul je net zien. Maar ze wordt volgende week geopereerd en dan komt hopelijk alles weer goed. Thanks for askingquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik durfde eerst ook niet te kijken, ik voelde namelijk niets.
Hoe is het met jouw kat, Dude? Die was toch ook aan het kwakkelen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar de andere, de lieve! Zul je net zien. Maar ze wordt volgende week geopereerd en dan komt hopelijk alles weer goed. Thanks for asking
En da's niet eens echt lekker..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, jammer... zit ik hier met een bak popcorn...
Oh jawel hoorquote:
Welke discussiequote:
Overactieve talgklier op de rug.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]Komt goed! Waar wordt ze aan geopereerd?
Alvast sterkte voor jullie en poezelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overactieve talgklier op de rug.
En als ze dan toch onder zeil is, renoveren ze meteen haar ouwe poezen-gebitje.
Het spannende was of ze wel onder narcose kon op haar leeftijd, dus we hebben allerlei (bloed)onderzoeken achter de rug. Ze gaan het er nu toch op wagen.
Begitje houden we er in.quote:
Natvoer krijgen ze hier inderdaad nauwelijks. Hoogstens af en toe om de ouwe vacht wat vet te houden. Het is wikken en wegen als ze ouder worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Aw ja een poezelbegitje![]()
Toen Xena nog een klein warriortje was werd ineens streng gewaarschuwd tegen het natvoer door de d.a.![]()
Ongesaneerde katzenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Natvoer krijgen ze hier inderdaad nauwelijks. Hoogstens af en toe om de ouwe vacht wat vet te houden. Het is wikken en wegen als ze ouder worden.
Maar die heule ouwe gebitjes ontsteken en doen. Ze hebben geen tandarts-controle immers. Vandaar dat we het nu onder narcose maar meteen helemaal laten renoveren. Gezien haar leeftijd en hartruisje wordt het haar laatste narcose waarschijnlijk, dus we doen meteen een 'grote beurt'.![]()
Vorig jaar was de andere kat aan de beurt. Vier tanden getrokken, boel ontstekingen weggehaald. Tweehonderd euro lichter, maar wel veel lekkerder smullen voor die bok, op haar oude dag.
Daar gaat vast nog wel een tijdje overheen, voor die twee dat hebben uitgevochten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Moet maar![]()
Hier is een nieuwe buurpoezel gearriveerd of zo. Een onbekend tijgerbeessie.
Die steeds maar in de tuin neuzelt.
Xena is de onrust zelve want het beest MOT WEG.
Zit ze onder de tuindeur te blazen na het wegjagen uit de tuin, maar de nieuwe buur © s.noort laat zich niet makkelijk verdrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |