quote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
paar foto's!mamaMiyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
paar foto's!Oh lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ja! Ja! Ja! Gewoon een muggenbult! Of een puistje oid!quote:
Jawel, 3xquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee toch? Je hebt toch wel waterpokken gehad vroeger?
ontstoken pootje..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft niets met plassen te maken.
Verhoogde urinezuur veroorzaakt jicht en wat kristalvorming bij mijn ontstoken pootje.
Zie ook hier
Verder kan ik nog zonder verdere pijn en/of hulpstukken plassen en....
een voorbinddildo interesseert je dus wel P.?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik interesseer me alleen voor de door vrouwen te gebruiken attributen eigenlijkDe rest kan me niet zo boeien
en dit klinkt ook weer heeeeeeeeeeel fout
![]()
in een milkshake van de macquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik geloof dat ik mezelf maar gewoon heel ga houden, anders kom ik nog aanzetten in het ziekenhuis met een afgerukte vinger in een bevroren glas melk of zo iets
Dat kan niet, die zijn bijna uitgestorven!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Er zit een kudde mussen voor mijn raam....
Sowieso 17
paar foto's!Leuke foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee, FC, ik heb nog geen pompjes of ander martelwerktuig nodig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ging het goed?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Tentamen is gemaakt nu spaghetti aglio olio voor mezelf maken, want vriendlief is uiteten met vrienden
Denk dat ik er een lekker wijntje bij drinkdat heb ik wel verdiend hahaha
Herkenbaar, maar nu een goed gevoel is wel prettigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb er wel een goed gevoel over, dus ben benieuwdmijn gevoel klopt niet altijd
Schillen en puntjes met wat water opzetten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ik heb de schillen en de punten bewaard voor een soepje. Hoe doe jij dat verder?
Ooh, lekker eenvoudigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Schillen en puntjes met wat water opzetten.
Beetje kippenbouillon toevoegen.
Half uurtje laten sudderen.
Door een (passeer)zeef halen en vocht opvangen.
Boter smelten met bloem (roux van maken).
Pollepel voor pollepel de bouillon weer toevoegen en doorroeren.
Weer even aan de kook brengen (eventueel naar smaak nog wat zout en peper erbij)
In een kopje een eidooier met wat kookroom en wat nootmuskaat loskloppen.
Pan van het vuur halen en 5 minuten laten afkoelen en dan het eidooier/roommengsel er doorheen kloppen met een garde of een staafmixer.
Opdienen met wat verse peterselie erop.
Eet smakelijk.
lekker Sarabi! ik had gewoon bloemkool met lekkere rundvleesjus en een kaasburger. bosbessenyoghurt toequote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Tentamen is gemaakt nu spaghetti aglio olio voor mezelf maken, want vriendlief is uiteten met vrienden
Denk dat ik er een lekker wijntje bij drinkdat heb ik wel verdiend hahaha
Het klinkt spannender dan het is hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker Sarabi! ik had gewoon bloemkool met lekkere rundvleesjus en een kaasburger. bosbessenyoghurt toe
het is simpel maar wel lekker! vooral met veeeel knoflookquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het klinkt spannender dan het is hoor
Maar het was wel lekker
Geen toetje, maar ik zie mijn wijn als toetje
Top nummer!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
okeee... en DIT soort danseressen verpesten het voor de rest. wat een slecht gejatte plaat en hoe goedkoop. 'moesten ook zo nodig een liedje' geval.
Volgens mij zat dat er genoeg inquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is simpel maar wel lekker! vooral met veeeel knoflook
Yupquote:
En bijna overal extra voor betalen ook, natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
OMGWat een cool speelgoed, zo'n iPhone
En wat een toffe apps
Gewoon online bioskaartjes bestellen via je telefoon
En Nespresso-cups
Ik lig dubbel
Extra voor betalen? Geloof je dat nou zelf? De apps zijn gratis en je betaalt dezelfde prijzen als normaal online of in de bios.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En bijna overal extra voor betalen ook, natuurlijk.
Prima commerciële business, al die apps.
Ah..komt het daar vanquote:
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelfquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extra voor betalen? Geloof je dat nou zelf? De apps zijn gratis en je betaalt dezelfde prijzen als normaal online of in de bios.
Af en toe ben jij echt zo zuur he
Dat dus. Maar je kunt niet van iemand die bij een accountantskantoor werkt verwachten dat ie verstand heeft van geld verdienen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelf. Als je het goed doet, kun je een leuk zakcentje bij verdienen.
De enige die er alleen altijd beter van wordt is Apple (in dit geval). 30% van je inkomsten voor niets doen.
Ik betaal heul niet voor die apps die ik hier noem hoor. De Pathe-app is gratis. Evenals de Nespresso-app. En dan de OV-apps en NU.nl niet te vergeten. En de prijs die ik in die apps betaal voor de diensten / producten die ik afneem zijn precies hetzelfde als die in de winkel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelf. Als je het goed doet, kun je een leuk zakcentje bij verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |