quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben ook echt veel moeite gedaan voor die staart, het was zo'n miezerig bosje toen ie kwam. Nu begon het eindelijk ergens op te lijken. Maar inderdaad, aantasten in schoonheid. Het was een mooi beest. En lief ook. Behalve die keer dat ie Isa's vingers brak
Nou, Isa en ik brachten Apollo naar het weiland zij had m vast, maar moesten door een ander weiland heen. Daar stond een paard dat nieuw was op die stal. Apollo en dat andere paard gingen 'neuzen' met elkaar. Maar ze vonden elkaar niet aardig en besloten te gaan vechten. Apollo begon te steigeren, Isa grijpt het touw steviger vast maar het schiet door haar handen. En aan het eind van het touw zat een knoop, dus toen had Isa 2 gebroken vingers.quote:
Niet meer sinds het konijn zichzelf elektrocuteerde neequote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa!gelukkig heb je zelf geen huisdier. toch?
oooojaaaaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet meer sinds het konijn zichzelf elektrocuteerde nee
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, Isa en ik brachten Apollo naar het weiland zij had m vast, maar moesten door een ander weiland heen. Daar stond een paard dat nieuw was op die stal. Apollo en dat andere paard gingen 'neuzen' met elkaar. Maar ze vonden elkaar niet aardig en besloten te gaan vechten. Apollo begon te steigeren, Isa grijpt het touw steviger vast maar het schiet door haar handen. En aan het eind van het touw zat een knoop, dus toen had Isa 2 gebroken vingers.
Ik poneerde over elk examen een klachtquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje doet depressief; NL's examen vandaag ging klote. maar nu leeft ze ineens op omdat heel NL dat schijnt te vinden en zit ze op internet klachten te schrijven met lotgenoten
Nee hoor, dat heeft niets met plassen te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; dat verhoogde urinezuur (toch) wat je hebt.. is dat gevaarlijk? doet het pijn bij plassen?
WTH is dat?quote:
Urinezuur veroorzaakt ook gewrichtspijnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, dat heeft niets met plassen te maken.
Verhoogde urinezuur veroorzaakt jicht en wat kristalvorming bij mijn ontstoken pootje.
Zie ook hier
Verder kan ik nog zonder verdere pijn en/of hulpstukken plassen en....
Ok. En wat is het nut daarvanquote:
Hmmm....geloof niet dat ik dit wil wetenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Gebruik je fantasie eens Peeen denk 'vacuvin'
Komt nog wel als je hem ooit nodig dreigt te hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....geloof niet dat ik dit wil weten
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Komt nog wel als je hem ooit nodig dreigt te hebben
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....geloof niet dat ik dit wil weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |