lekker Sarabi! ik had gewoon bloemkool met lekkere rundvleesjus en een kaasburger. bosbessenyoghurt toequote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Tentamen is gemaakt nu spaghetti aglio olio voor mezelf maken, want vriendlief is uiteten met vrienden
Denk dat ik er een lekker wijntje bij drinkdat heb ik wel verdiend hahaha
Het klinkt spannender dan het is hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker Sarabi! ik had gewoon bloemkool met lekkere rundvleesjus en een kaasburger. bosbessenyoghurt toe
het is simpel maar wel lekker! vooral met veeeel knoflookquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het klinkt spannender dan het is hoor
Maar het was wel lekker
Geen toetje, maar ik zie mijn wijn als toetje
Top nummer!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
okeee... en DIT soort danseressen verpesten het voor de rest. wat een slecht gejatte plaat en hoe goedkoop. 'moesten ook zo nodig een liedje' geval.
Volgens mij zat dat er genoeg inquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is simpel maar wel lekker! vooral met veeeel knoflook
Yupquote:
En bijna overal extra voor betalen ook, natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
OMGWat een cool speelgoed, zo'n iPhone
En wat een toffe apps
Gewoon online bioskaartjes bestellen via je telefoon
En Nespresso-cups
Ik lig dubbel
Extra voor betalen? Geloof je dat nou zelf? De apps zijn gratis en je betaalt dezelfde prijzen als normaal online of in de bios.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En bijna overal extra voor betalen ook, natuurlijk.
Prima commerciële business, al die apps.
Ah..komt het daar vanquote:
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelfquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Extra voor betalen? Geloof je dat nou zelf? De apps zijn gratis en je betaalt dezelfde prijzen als normaal online of in de bios.
Af en toe ben jij echt zo zuur he
Dat dus. Maar je kunt niet van iemand die bij een accountantskantoor werkt verwachten dat ie verstand heeft van geld verdienen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelf. Als je het goed doet, kun je een leuk zakcentje bij verdienen.
De enige die er alleen altijd beter van wordt is Apple (in dit geval). 30% van je inkomsten voor niets doen.
Ik betaal heul niet voor die apps die ik hier noem hoor. De Pathe-app is gratis. Evenals de Nespresso-app. En dan de OV-apps en NU.nl niet te vergeten. En de prijs die ik in die apps betaal voor de diensten / producten die ik afneem zijn precies hetzelfde als die in de winkel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je betaald wel voor die Apps. Maar ja, het is een interessante business op zichzelf. Als je het goed doet, kun je een leuk zakcentje bij verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |