Mijn vader heeft heel lang heel veel gerookt. Toen ik 13 was is hij gestopt, door middel van een cursus bij het Rode Kruis. Daar kregen ze als tip om elke keer als ze zin kregen in een sigaret een glas water te drinken. En dat werkte. Want dan had hij iets te doen. Bovendien plaste hij zo heel veel rotzooi uit: hij pieste bruin waterquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef asfalthooligan het volgende:
En ja het is vaak makkelijk he even niks te doen even pielen en hoppa roken
Dit is toch andere stress...je hebt een kind....en dat ligt in het ziekenhuisquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen methyldopa meer.
Ik denk ook wel dat het en optelsom is en ik onrustig ben. Maar normaal bij zorgen slaap ik wel gewoon. Dan als het kan met een beetje hulp maar slapen. Ik wil er straks wel volledig voor haar kunnen zijn.
Dan ga je kauwgom kauwen? Of je leert origami.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef asfalthooligan het volgende:
En ja het is vaak makkelijk he even niks te doen even pielen en hoppa roken
Leuk hè!quote:
Gaat de goede kant uit. Ik duim voor je.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
1700 gram vandaag morgen zit ze vast op haar geboorte gewicht en 1.8cm gegroeid
En nu is je geld op en moet je toch stoppenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Als alles doorgaat en kan gaan dan mag ik niet eens meer kauwgm hebben met een kunstgebit
En stoppen wel eens aan gedacht ,maar vind het heel stom gezegt voorlopig wel best zo
Je ontkent het niet.quote:
Weet je wel wat roken met je tanden doet?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Als alles doorgaat en kan gaan dan mag ik niet eens meer kauwgm hebben met een kunstgebit
En stoppen wel eens aan gedacht ,maar vind het heel stom gezegt voorlopig wel best zo
Boeie, hij gaat voor een kunstgebitquote:Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wel wat roken met je tanden doet?
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn tanden zijn al 20 jaar slecht en gaan er binnenkort misch uit
en ja geld op red het vaak precies tot er weer nieuw boodschappengeld is ,maar moest vorige week een keer extra tanken omdat ik dik 300 km heb afgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je wil dat we het sneu voor je vinden of zo?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn tanden zijn al 20 jaar slecht en gaan er binnenkort misch uit
en ja geld op red het vaak precies tot er weer nieuw boodschappengeld is ,maar moest vorige week een keer extra tanken omdat ik dik 300 km heb afgelegd
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde al niet zo bitchy zijn om dat er bij te sleuren maar you go girl
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat me buren erger zijn die halen er alleen maar bier voor .
en ja ik vind een pakje shag in de week nog normaal ,maar met veel stress rook je soms meer.
Waarom moest ET naar de dierenarts? Snip snip?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
ET is nog bij de dierenarts en de heren hier hebben geen rust. Ze zijn de hele tijd aan het zoeken. Vooral Hummer mist haar echt. Om drie uur mag ik haar weer halen en ik zal blij zijn als ze er weer is.
@ ferrari, dat klinkt allemaal erg goed zeg. Super dat ze het zo goed doet.
Waarom is bier erger dan shag? Het is allebei vrij kansloosquote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat me buren erger zijn die halen er alleen maar bier voor .
en ja ik vind een pakje shag in de week nog normaal ,maar met veel stress rook je soms meer.
Wat fijn dat ze nu al zo gemist word door de heren!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
ET is nog bij de dierenarts en de heren hier hebben geen rust. Ze zijn de hele tijd aan het zoeken. Vooral Hummer mist haar echt. Om drie uur mag ik haar weer halen en ik zal blij zijn als ze er weer is.
@ ferrari, dat klinkt allemaal erg goed zeg. Super dat ze het zo goed doet.
Hey, van bier gaat je dorst tenminste nog over ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom is bier erger dan shag? Het is allebei vrij kansloos
Ik neem aan dat je een grapje maakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Dat ze meteen zo gemist wordt is een goed teken.
Ik had vandaag een boek mee naar het z-huis ben ik nu een slechte moeder?
Haal die plaat es weg voor je kop pleasequote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef asfalthooligan het volgende:
niet als je een stuk of wat kratten per week ophaalt vind ik.
Mijn eerste herinnering is van toen ik drie was.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Nee natuurlijk niet, gekkiequote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Echt, serieus, ik word dr gillend gek van, zeg me dat je loopt te trollenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Betalen niet ,want eten doen ze dan amper eten gerust 2 a 3 dagen niet vaak
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
mooi die adds ook gelijk over rook cabines en sociale dienst problemen
quote:
quote:Problemen Sociale Dienst?
Sociale Advocatuur Amsterdam mail voor gratis persoonlijk advies
www.vocaat.nl
Waarom kijk je in hemelsnaam naar wat de buren doen ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zitten in dezelfde situatie als ik ,maar ze kiezen liever voor bier dan eten .
Ik rook liever dan dat ik door de stress ga zuipen
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenIk moest keihard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik haal 2 kratten per week, soms 3. Maar ik heb dan ook geen geld probleemquote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef asfalthooligan het volgende:
niet als je een stuk of wat kratten per week ophaalt vind ik.
Mss kan je maatschappelijk werker extra shag voor je roggelenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen ,maar elke avond smoor is ook niks
Ik zal nu eerst weg zo afspraak in leeuwarden
Dat is eens wat anders als die adds over schaamlipcorrectie.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
mooi die adds ook gelijk over rook cabines en sociale dienst problemen
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders als die adds over schaamlipcorrectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |