Weet je ook es hoe dat voeltquote:
Gezellig, ze heeft humor voor 10 en bakt goeie taarten. Lucky youquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezellig, ze heeft humor voor 10 en bakt goeie taarten. Lucky you
Oh kutjequote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[12:37:32]
Qwea says:
faaaaal
[12:37:40]
Qwea says:
het was de rookmelder die tripte
Keurig geschreven, en dank je welquote:
Strega dacht dat hij modje van Het Keldertje was.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Rewimo het volgende:
Regen, waar dan? Hier alleen storm.
[..]
Keurig geschreven, en dank je wel
Gaat goed dusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je man rewimo
1700 gram vandaag morgen zit ze vast op haar geboorte gewicht en 1.8cm gegroeid
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezellig, ze heeft humor voor 10 en bakt goeie taarten. Lucky you
Kan beter. Ik voel mijn 100x beter dan tijdens de zwangerschap maar ben nog steeds misselijk en wil heel erg graag slapen. Vanmiddag kan ik de HA terug bellen kijken of ik wat kan krijgen ervoor.quote:
Ho, jij zei niet dat je m wouquote:
Oh superquote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
*gaat qltel aan de tand voelen*quote:Op maandag 16 mei 2011 12:54 schreef Pagan het volgende:
Strega dacht dat hij modje van Het Keldertje was.
Wauw, ze gaat lekker dusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh for fucks sake Qutquote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[12:37:32]
Qwea says:
faaaaal
[12:37:40]
Qwea says:
het was de rookmelder die tripte
Dat klopt, dat was die goede daad.quote:
Hoe komt het nou dat je niet kunt slapen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kan beter. Ik voel mijn 100x beter dan tijdens de zwangerschap maar ben nog steeds misselijk en wil heel erg graag slapen. Vanmiddag kan ik de HA terug bellen kijken of ik wat kan krijgen ervoor.
Oh nou ik doe t toch nooit goed, als ik de lapo en de op pak heb je ook altijd wel wat te zeuren, ik heb t opgegeven hoorquote:
Das nog wel heel lang ookquote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef asfalthooligan het volgende:
grrrme shag is op en pas na 3en me geld gloeiende
Ik had de LAPo en jij jat binnen een minuut de OP, da's een rotstreek.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ik doe t toch nooit goed, als ik de lapo en de op pak heb je ook altijd wel wat te zeuren, ik heb t opgegeven hoor
Jezus kleuter, die regel is dr al lang niet meer hoor, dat degene die lapo heeft een nieuw topic maaktquote:Op maandag 16 mei 2011 13:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had de LAPo en jij jat binnen een minuut de OP, da's een rotstreek.
Oh dear lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdquote:Op maandag 16 mei 2011 13:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had de LAPo en jij jat binnen een minuut de OP, da's een rotstreek.
Als ik dat nou eens wistquote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat je niet kunt slapen?
Pffffffff was het een grapje?quote:
Dan kun je nu dus mooi naar niksquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Is al heel wat dat ik van een kist sigaren naar iets meer dan een pakje shag in de week ben gegaan![]()
Als je stopt hou je geld over voor belangrijkere zaken en leef je gezonderquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Is al heel wat dat ik van een kist sigaren naar iets meer dan een pakje shag in de week ben gegaan![]()
Krijg je nog steeds methyldopa dan? Want daar kun je ook misselijk van worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kan beter. Ik voel mijn 100x beter dan tijdens de zwangerschap maar ben nog steeds misselijk en wil heel erg graag slapen. Vanmiddag kan ik de HA terug bellen kijken of ik wat kan krijgen ervoor.
Je wordt ook veel produktiever als je niet rookt.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef asfalthooligan het volgende:
En ja het is vaak makkelijk he even niks te doen even pielen en hoppa roken
Mijn vader heeft heel lang heel veel gerookt. Toen ik 13 was is hij gestopt, door middel van een cursus bij het Rode Kruis. Daar kregen ze als tip om elke keer als ze zin kregen in een sigaret een glas water te drinken. En dat werkte. Want dan had hij iets te doen. Bovendien plaste hij zo heel veel rotzooi uit: hij pieste bruin waterquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Dit is toch andere stress...je hebt een kind....en dat ligt in het ziekenhuisquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen methyldopa meer.
Ik denk ook wel dat het en optelsom is en ik onrustig ben. Maar normaal bij zorgen slaap ik wel gewoon. Dan als het kan met een beetje hulp maar slapen. Ik wil er straks wel volledig voor haar kunnen zijn.
Dan ga je kauwgom kauwen? Of je leert origami.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef asfalthooligan het volgende:
Leuk hè!quote:
Gaat de goede kant uit. Ik duim voor je.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu is je geld op en moet je toch stoppenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Als alles doorgaat en kan gaan dan mag ik niet eens meer kauwgm hebben met een kunstgebit
En stoppen wel eens aan gedacht ,maar vind het heel stom gezegt voorlopig wel best zo
Je ontkent het niet.quote:
Weet je wel wat roken met je tanden doet?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Als alles doorgaat en kan gaan dan mag ik niet eens meer kauwgm hebben met een kunstgebit
En stoppen wel eens aan gedacht ,maar vind het heel stom gezegt voorlopig wel best zo
Boeie, hij gaat voor een kunstgebitquote:Op maandag 16 mei 2011 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je wel wat roken met je tanden doet?
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn tanden zijn al 20 jaar slecht en gaan er binnenkort misch uit
en ja geld op red het vaak precies tot er weer nieuw boodschappengeld is ,maar moest vorige week een keer extra tanken omdat ik dik 300 km heb afgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je wil dat we het sneu voor je vinden of zo?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:44 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn tanden zijn al 20 jaar slecht en gaan er binnenkort misch uit
en ja geld op red het vaak precies tot er weer nieuw boodschappengeld is ,maar moest vorige week een keer extra tanken omdat ik dik 300 km heb afgelegd
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde al niet zo bitchy zijn om dat er bij te sleuren maar you go girl
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat me buren erger zijn die halen er alleen maar bier voor .
en ja ik vind een pakje shag in de week nog normaal ,maar met veel stress rook je soms meer.
Waarom moest ET naar de dierenarts? Snip snip?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
ET is nog bij de dierenarts en de heren hier hebben geen rust. Ze zijn de hele tijd aan het zoeken. Vooral Hummer mist haar echt. Om drie uur mag ik haar weer halen en ik zal blij zijn als ze er weer is.
@ ferrari, dat klinkt allemaal erg goed zeg. Super dat ze het zo goed doet.
Waarom is bier erger dan shag? Het is allebei vrij kansloosquote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef asfalthooligan het volgende:
denk dat me buren erger zijn die halen er alleen maar bier voor .
en ja ik vind een pakje shag in de week nog normaal ,maar met veel stress rook je soms meer.
Wat fijn dat ze nu al zo gemist word door de heren!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef senesta het volgende:
ET is nog bij de dierenarts en de heren hier hebben geen rust. Ze zijn de hele tijd aan het zoeken. Vooral Hummer mist haar echt. Om drie uur mag ik haar weer halen en ik zal blij zijn als ze er weer is.
@ ferrari, dat klinkt allemaal erg goed zeg. Super dat ze het zo goed doet.
Hey, van bier gaat je dorst tenminste nog over ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom is bier erger dan shag? Het is allebei vrij kansloos
Ik neem aan dat je een grapje maakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Dat ze meteen zo gemist wordt is een goed teken.
Ik had vandaag een boek mee naar het z-huis ben ik nu een slechte moeder?
Haal die plaat es weg voor je kop pleasequote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef asfalthooligan het volgende:
niet als je een stuk of wat kratten per week ophaalt vind ik.
Mijn eerste herinnering is van toen ik drie was.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Nee natuurlijk niet, gekkiequote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Echt, serieus, ik word dr gillend gek van, zeg me dat je loopt te trollenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Betalen niet ,want eten doen ze dan amper eten gerust 2 a 3 dagen niet vaak
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
mooi die adds ook gelijk over rook cabines en sociale dienst problemen
quote:
quote:Problemen Sociale Dienst?
Sociale Advocatuur Amsterdam mail voor gratis persoonlijk advies
www.vocaat.nl
Waarom kijk je in hemelsnaam naar wat de buren doen ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zitten in dezelfde situatie als ik ,maar ze kiezen liever voor bier dan eten .
Ik rook liever dan dat ik door de stress ga zuipen
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je niet zou roken, hou je weer geld over voor belangrijkere dingenIk moest keihard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik haal 2 kratten per week, soms 3. Maar ik heb dan ook geen geld probleemquote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef asfalthooligan het volgende:
niet als je een stuk of wat kratten per week ophaalt vind ik.
Mss kan je maatschappelijk werker extra shag voor je roggelenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen ,maar elke avond smoor is ook niks
Ik zal nu eerst weg zo afspraak in leeuwarden
Dat is eens wat anders als die adds over schaamlipcorrectie.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Nonneke het volgende:
mooi die adds ook gelijk over rook cabines en sociale dienst problemen
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is eens wat anders als die adds over schaamlipcorrectie.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien, zijn die gereserveerd voor kutusers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Misschien moet je beide eens niet doen en je geld nuttig besteden ipv te teren op de maatschappij.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zitten in dezelfde situatie als ik ,maar ze kiezen liever voor bier dan eten .
Ik rook liever dan dat ik door de stress ga zuipen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom mensen in de schuldsanering mogen die gewoon roken. Eigenlijk zou dat niet mogen, zie eerst maar dat je stopt met roken voor wij je gaan helpenMensen die in de schuldsanering zitten, krijgen natuurlijk een bepaald bedrag per week aan boodschappengeld en de rest van het geld wordt afbetaald aan de verschillende schuldeisers. Na 3 jaar ben je schuldvrij omdat de rest van de schuld wordt kwijtgescholden. Echter als mensen niet zouden roken, zou het boodschappengeld minder kunnen en kunnen de schulden beter betaald worden ipv kwijtgescholden. Maar ja dat is niet zo.
*opgelucht adem haalt*quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent niet de enige die dat heeft in K&w stond ook een topic over een piep bij de meterkast dat bleek ook een rookmelder te zijn
Ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik ken dr geen een die in de schuldsanering zit die niet rookt though
Ooh eens. Zo eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom mensen in de schuldsanering mogen die gewoon roken. Eigenlijk zou dat niet mogen, zie eerst maar dat je stopt met roken voor wij je gaan helpenMensen die in de schuldsanering zitten, krijgen natuurlijk een bepaald bedrag per week aan boodschappengeld en de rest van het geld wordt afbetaald aan de verschillende schuldeisers. Na 3 jaar ben je schuldvrij omdat de rest van de schuld wordt kwijtgescholden. Echter als mensen niet zouden roken, zou het boodschappengeld minder kunnen en kunnen de schulden beter betaald worden ipv kwijtgescholden. Maar ja dat is niet zo.
Ik heb er nog de grootste hekel aan wanneer ze dan ook nog es beschuldigend naar andere mensen gaan wijzen over dingen, en dat ze dan ook nog es denken dat ze zielig zijn...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je beide eens niet doen en je geld nuttig besteden ipv te teren op de maatschappij.
Over het algemeen niks mis mee hoor, maar ik heb een grafhekel aan mensen die hun geld over de balk smijten terwijl ze in de schuldsanering zitten.
Ja. Had je je eigen maar niet in de schulden moeten steken en moeten nadenken. What the hell denk je nou? Dat de maatschappij het wel ff lekker voor je op gaat lossen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Dus eigenlijks zou iemand in de schuldsanering dus eigenlijks niks meer mogen alleen eten ipv frisdrank alleen nog maar water het liefst alleen een fiets zodat ie eigenlijks gewoon 22 km op de fiets moet heen en terug vaak enz soort gevangenis regime.
Waar de fuck staat dat mensen in de schuldsanering niks meer mogen? Je mag heel veel maar misschien zou je eens wat minder gebruik moeten maken van luxe artikelen, zoals roken en alcohol.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Dus eigenlijks zou iemand in de schuldsanering dus eigenlijks niks meer mogen alleen eten ipv frisdrank alleen nog maar water het liefst alleen een fiets zodat ie eigenlijks gewoon 22 km op de fiets moet heen en terug vaak enz soort gevangenis regime.
Ik had laatst dat dat ding enorm af ging 's ochtends om half zevenquote:
*kuch*quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb een vriendin die in de schuldsanering zit en daar 'kunnen ze echt niks aan doen, schuld van de dsb bank' (volgens haar) en toch was ze 16 jaar verslaafd aan wiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef asfalthooligan het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had laatst dat dat ding enorm af ging 's ochtends om half zeven
Dus niet dat piepje dat de batterij bijna op was, maar echt loeien. Ik werd er haast hysterisch van, want er was geen brand, maar ik kreeg dat geloei niet uit
Ja dat doet de maatschappij inderdaad, dat blijktquote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Had je je eigen maar niet in de schulden moeten steken en moeten nadenken. What the hell denk je nou? Dat de maatschappij het wel ff lekker voor je op gaat lossen?
Batterij eruit gehaald?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus niet dat piepje dat de batterij bijna op was, maar echt loeien. Ik werd er haast hysterisch van, want er was geen brand, maar ik kreeg dat geloei niet uit
Hendig handig man !quote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat doet de maatschappij inderdaad, dat blijkt
en vast geen schuldenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er geen oordeel over.
Ik heb ook geen vaste baan maar we hebben wel 2 auto's
"Ja maar hij doet dit en hun doen dat"quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er nog de grootste hekel aan wanneer ze dan ook nog es beschuldigend naar andere mensen gaan wijzen over dingen, en dat ze dan ook nog es denken dat ze zielig zijn...
En overal een miljoen smoesjes voor weten te bedenken.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg voortaan bij alles jamaar Qwea is een duizend keer erger aso wijf dan ik dus laat mij lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja maar hij doet dit en hun doen dat"
"Ja maar hun gaan ook uit eten"
"Ja maar hun roken ook"
"Ja maar hun drinken ook bier"
Nou nou nou nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar de fuck staat dat mensen in de schuldsanering niks meer mogen? Je mag heel veel maar misschien zou je eens wat minder gebruik moeten maken van luxe artikelen, zoals roken en alcohol.
Over die scooter zeg ik niks want die zul je wel nodig hebben in het gat waar je woont.
Ik ben ervoor om een bonnetje bij je bewindvoerder te moeten inleveren.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat doet de maatschappij inderdaad, dat blijkt
Ik heb die voorkant er met batterij en al vanaf gerukt uiteindelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die aflevering van Modern Family met die rookmelders, die man ging ze met knuppels te lijf uiteindelijk
Kom op Greys, hij gaat zelf maar door en door en door, please zegquote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.
Jullie hebben ergens uiteraard een punt, maar ik vind het nu wel heel gemakkelijk lekker allemaal op ééntje springen
'Dat gat waar hij woont' kan hij ook weinig aan doen. En hij moet zijn zoontje toch af en toe ergens heen kunnen brengen wat hij op de fiets niet redt.
Die luxe artikelen ben ik het op zich wel mee eens hoor, echt. En asfalt moet daar ook gewoon niet over komen zeuren hier. Echter... zeuren wij ook niet vaak soms om 'onzinnige' dingen? Hij vraagt ons toch niet om geld om het alsnog te kunnen betalen? Lekker belangrijk dan toch?
Maar je merkt dat dit gewoon niet de plek is om daarover te praten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik wil wel werken maar door die burnout wil het gewoon met moeite
Fietsen wil ik wel ,maar me knie niet.
is al heel wat dat ik het 4 halve dagen volhoud soms heb ik weer een terugval en lig ik bijna een heel weekend plat.
Dat ik schulden heb ja is me eigen fout .
Dacht dat ik het kon met de rekeningen ,maar door de adhd willen dingen soms niet ook al denk je van wel en als je dan nog eens een ex hebt met een gat in der hand en dingen verzweeg waar je later achter komt.
Klaar het is een klote fout geweest,maar heb wel hulp gezocht door de boekhouding nu uit handen te geven en hulp om de adhd te onderdrukken .
En geld over de balk te smijten doe ik sowieso niet zit niet in me
Stuur anders ff meer mensen hierheen die in de schuldsanering zitten... en dit doen. Jumpen we daar ook ff op.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.
[Quote]Jullie hebben ergens uiteraard een punt, maar ik vind het nu wel heel gemakkelijk lekker allemaal op ééntje springen
Goed, prima... kan ik inkomen. Scooter voor WOON WERKVERKEER. No problemo.quote:'Dat gat waar hij woont' kan hij ook weinig aan doen. En hij moet zijn zoontje toch af en toe ergens heen kunnen brengen wat hij op de fiets niet redt.
Ja, leuk wel hoor Greys. Maar als ik kom zeuren dat ik weer eens een kater heb zeggen jullie ook dat ik minder moet zuipen (bij wijze van). Als hij komt klagen dat zijn shag op is en geen geld heeft moet ie a) stoppen met roken en b) zorgen dattie niet in de schuldsanering komt.quote:Die luxe artikelen ben ik het op zich wel mee eens hoor, echt. En asfalt moet daar ook gewoon niet over komen zeuren hier. Echter... zeuren wij ook niet vaak soms om 'onzinnige' dingen? Hij vraagt ons toch niet om geld om het alsnog te kunnen betalen? Lekker belangrijk dan toch?
Ik was nog aan het typenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op Greys, hij gaat zelf maar door en door en door, please zeg
wát een kul. Ik heb zelf adhd en ik vinger me regelmatig even klaar als ik zie wat ik elke maand godzijdank kan sparen. Leuk kut smoesjequote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik wil wel werken maar door die burnout wil het gewoon met moeite
Fietsen wil ik wel ,maar me knie niet.
is al heel wat dat ik het 4 halve dagen volhoud soms heb ik weer een terugval en lig ik bijna een heel weekend plat.
Dat ik schulden heb ja is me eigen fout .
Dacht dat ik het kon met de rekeningen ,maar door de adhd willen dingen soms niet ook al denk je van wel en als je dan nog eens een ex hebt met een gat in der hand en dingen verzweeg waar je later achter komt.
Klaar het is een klote fout geweest,maar heb wel hulp gezocht door de boekhouding nu uit handen te geven en hulp om de adhd te onderdrukken .
En geld over de balk te smijten doe ik sowieso niet zit niet in me
Mop, ik was nog aan het typenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stuur anders ff meer mensen hierheen die in de schuldsanering zitten... en dit doen. Jumpen we daar ook ff op.
[..]
Goed, prima... kan ik inkomen. Scooter voor WOON WERKVERKEER. No problemo.
[..]
Ja, leuk wel hoor Greys. Maar als ik kom zeuren dat ik weer eens een kater heb zeggen jullie ook dat ik minder moet zuipen (bij wijze van). Als hij komt klagen dat zijn shag op is en geen geld heeft moet ie a) stoppen met roken en b) zorgen dattie niet in de schuldsanering komt.
En "Ergens" over komen zeuren of doen alsof je god in frankrijk bent terwijl de maatschappij wel ff je schulden grotendeels afdokt gaat wel in mijn ogen een beetje ver hoor. Of geef jij graag aan dit soort "goede doelen" ?
Hooguit dit topicquote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was nog aan het typen![]()
Ik ben het met jullie eens verder, ik hoop alleen in godsnaam niet dat het dan een soort 2,5 topic durende heksenjacht en dis-fanfare gaat worden verder. En jullie ook niet, neem ik aan
Mooi woord wel he, dis-fanfare?Geen idee wat het is, maar het klinkt wel loik.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
wát een kul. Ik heb zelf adhd en ik vinger me regelmatig even klaar als ik zie wat ik elke maand godzijdank kan sparen. Leuk kut smoesje![]()
Blame it on the ADHD
Oke, kusje op je clitje. En ik wist niet dat je was typenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, ik was nog aan het typen
Zie mijn post hierboven aan asfalt. Ik ben het gewoon eens. Punt.
Maar ik zou het zonde van de sfeer hier vinden - omdat hij TOCH niet gaat veranderen, waar of niet? - om daar over door te blijven hakken.
Al ben ik nu in rouw. Die meubels kosten een vermogenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik aanbid je echt omdat je het net nog mooier kan verwoorden dan ik
Zullen we dat voortaan a la MSN even melden steeds?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, kusje op je clitje. En ik wist niet dat je was typen![]()
En ik hou ook van jou trouwensquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik aanbid je echt omdat je het net nog mooier kan verwoorden dan ik
Ik zeg doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we dat voortaan a la MSN even melden steeds?
"Greys is een post aan het typen".
quote:
Over die scooter was de toon niet zo aardig zie ik, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat hij in een gat woont (niet negatief bedoelt) en daarom een scooter nodig heeft en dat snap ik. Daarom zei ik er ook niks over.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.
Jullie hebben ergens uiteraard een punt, maar ik vind het nu wel heel gemakkelijk lekker allemaal op ééntje springen
'Dat gat waar hij woont' kan hij ook weinig aan doen. En hij moet zijn zoontje toch af en toe ergens heen kunnen brengen wat hij op de fiets niet redt.
Die luxe artikelen ben ik het op zich wel mee eens hoor, echt. En asfalt moet daar ook gewoon niet over komen zeuren hier. Echter... zeuren wij ook niet vaak soms om 'onzinnige' dingen? Hij vraagt ons toch niet om geld om het alsnog te kunnen betalen? Lekker belangrijk dan toch?
Ze rookt alleen sigarettenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, hallo, dankzij AH zijn zelfs Oognip en ik het es roerend met elkaar eens Greys, je mag m wel shag sturen als bedankje
NEHEEE! Oke, les 1 ) Als je bitcht... verontschuldig je dan niet! Zeker niet als het een goeie bitch was!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over die scooter was de toon niet zo aardig zie ik, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat hij in een gat woont (niet negatief bedoelt) en daarom een scooter nodig heeft en dat snap ik. Daarom zei ik er ook niks over.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEHEEE! Oke, les 1 ) Als je bitcht... verontschuldig je dan niet! Zeker niet als het een goeie bitch was!
Godverdomme, moet ik je dan alles voorkauwen?
Je zei er over dat je er niets over zeiquote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Over die scooter was de toon niet zo aardig zie ik, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat hij in een gat woont (niet negatief bedoelt) en daarom een scooter nodig heeft en dat snap ik. Daarom zei ik er ook niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |