Oh ja, kan ik zeker waarderen! Thx!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
Chivez, bent je een beetje into spacy ambient tracks? Luister dit![]()
Leuk, catchy liedje.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Chivez het volgende:
Lachen, deze Belgische band had ooit een serie van hun roadtrip door the USA, was leuk om te volgen. Kwam deze videoclip van ze toevallig tegen
Aaah...Foo's...nice. Die ga ik zo ook opzetten.quote:
Echt he..quote:
Dat is 1 ruigen zong!quote:
Ah... met dit plaatje in mijn hoofd duikt ik mijn nest inquote:
!! ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:48 schreef Gehenna het volgende:
http://www.kinkfm.com/player/?station=kinkxrated
Zeer tof, dank!quote:
Die bassline pompt idd wel erg lekker door. Lekker nummer hoor.quote:
Je zou die set van Pushkarev eens moeten luiteren op deepmix.eu nu. Dat is echt mijn favo minimal dj en ik zie dat ie voorlopig voor de gehele avond ingepland staat. Die kerel draait echt geniale platen. Vind jij zeker goed.quote:
Volgens de YouTube search is dit de studio versie:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:57 schreef Snakey het volgende:
Kan iemand hier de studio opname van vinden? Die bas zou veel beter moeten klinken.
Ik heb die plaat thuis, zo´n 2400 km verderop.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens de YouTube search is dit de studio versie:
Maar op jouw link klinkt de bas beter meen ik.
Verder dan dit kom ik zo snel even niet: https://hypem.com/#!/item/130yx/Little+Feat+-+Spanish+Moon En da's ook niet echt goede kwaliteitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb die plaat thuis, zo´n 2400 km verderop.![]()
Maar dan klinkt het zo veel vetter. Kan het niet vinden.
En daarin nu:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:58 schreef krioro het volgende:
En iets heel anders, on topic: Lapalux - Sonic Router Mix #78
alleen de eerste twee eigenlijkquote:
dat is een tijd terug dat ik dat gehoord heb..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |