Uit de omgeving ja... Uit welke materie zou dat dan bestaan volgens jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie? je lichaam?
Je lichaam haalt energie uit eten.
Je geest/ziel haalt energie uit de omgeving.
Alles maar dan ook alles bestaat uit energie en of straalt het uit.
Ja hij heeft een paar doden geinterviewd, ze zeiden niks terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef essentieel het volgende:
[..]
Bwahaha, onderzoek. Ja, zoiets valt natuurlijk ook te onderzoeken, hè?
Er is geen geest, noch een ziel, dat is een hallucinatie van je onderbewustzijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wie? je lichaam?
Je lichaam haalt energie uit eten.
Je geest/ziel haalt energie uit de omgeving.
Alles maar dan ook alles bestaat uit energie en of straalt het uit.
Zoals je altijd van gelovige mensen hoort gaat juist je geest/ziel naar de hemel, waarschijnlijk op het moment dat je dood ging. Als je uitgaat van die informatie zou begraven of cremeren dus niets uitmaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef dandybleu het volgende:
meer down to earth?
ik vraag me wel eens af of het nog uitmaakt of je begraven word of gecremeerd?
ja 99.9999 procent van alle wetenschappers zeggen dat het nix uitmaakt.....maar ik vraag me dan af of het uitmaakt voor reincarnatie.....
Existence and nature of extraterrestrial lifequote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan de gemiddelde persoon op aarde. u mad?
Anyway; mensen die in een hiernamaals geloven.
1. Wie zegt dat tijd en ruimte oneindig zijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Gegeven de oneindigheid van tijd en ruimte, is het een kwestie van tijd voordat je weer in een nieuw lichaam geboren wordt (lees: dat je (in)materiele essentie / elementaire deeltjes zich weer in precies of ongeveer dezelfde configuratie bevinden als voorheen, zodanig dat je 'bewustzijn' weer 'ontwaakt').
Oneindigheid, dat duurt best lang zou je denken. Maar hoe lang moest je wel niet wachten vanaf de big bang tot het moment dat je werd geboren, dat was toch ook 13 miljard jaar? duurde dat lang?
Dit is de enige uitleg van 'leven na de dood' die het materialisme toelaat, die ik ken althans.
Het aantal deeltjes in de mensheid valt in het niet bij het aantal deeltjes van de gehele aarde en atmosfeer. Daarnaast is het aantal mogelijke combinaties/configuraties nog veel groter.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef NDAsilenced het volgende:
Gegeven de oneindigheid van tijd en ruimte, is het een kwestie van tijd voordat je weer in een nieuw lichaam geboren wordt (lees: dat je (in)materiele essentie / elementaire deeltjes zich weer in precies of ongeveer dezelfde configuratie bevinden als voorheen, zodanig dat je 'bewustzijn' weer 'ontwaakt').
Oneindigheid, dat duurt best lang zou je denken. Maar hoe lang moest je wel niet wachten vanaf de big bang tot het moment dat je werd geboren, dat was toch ook 13 miljard jaar? duurde dat lang?
Dit is de enige uitleg van 'leven na de dood' die het materialisme toelaat, die ik ken althans.
Ja wat is er mis met dat stukje?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:55 schreef AggaNaggA het volgende:
[..]
Existence and nature of extraterrestrial life
Hawking has indicated that he is almost certain that alien life exists in other parts of the universe and uses a mathematical basis for his assumptions. "To my mathematical brain, the numbers alone make thinking about aliens perfectly rational. The real challenge is to work out what aliens might actually be like." He believes alien life not only certainly exists on planets but perhaps even in other places, like within stars or even floating in outer space. He also warns that a few of these species might be intelligent and threaten Earth. Contact with such species might be devastating for humanity.[32] "If aliens visit us, the outcome would be much as when Columbus landed in America, which didn't turn out well for the Native Americans," he said. He advocated that, rather than try to establish contact, man should try to avoid contact with alien life forms.[33]
-wiki-
ufo gekkies,...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja wat is er mis met dat stukje?
Dat is gewoon wiskunde. Is wel iets anders dan ufo gekkies.
En wat is er volgens jou mis met leven in leegte?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:00 schreef Bastard het volgende:
Het verhaal doet mij overkomen naar een teleurgestelde wetenschapper die de ontdekking van de hemel niet kan doen. Niet geheel vreemd als je in hart en nieren een wetenschapper bent die zijn einde voelt naderen.
Ik heb eigenlijk best medelijden met hem, leven richting het einde en dan de overtuiging hebben dat er niks is hierna.. wat een leegte leef je dan in.
Dat durft ie niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:02 schreef eigenaar het volgende:
[..]
En wat is er volgens jou mis met leven in leegte?
Dat iemand slimmer dan een ander is, hoeft niet altijd te betekenen dat de slimmere persoon altijd gelijk heeft. Kennis heeft veel verschillende vakken en Stephen Hawking weet lang niet alles. Hij is een wetenschapper/astroloog etc. Voor hem is alles wat hij zegt ook niet meer dan een, procentueel gezien, nauwkeurige gok.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan de gemiddelde persoon op aarde. u mad?
Anyway; mensen die in een hiernamaals geloven.
Astronoom bedoel je hopelijk? Een astroloog is iemand die z'n wijsheid uit de tarotkaarten en sterrenbeelden haaltquote:Op maandag 16 mei 2011 11:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat iemand slimmer dan een ander is, hoeft niet altijd te betekenen dat de slimmere persoon altijd gelijk heeft. Kennis heeft veel verschillende vakken en Stephen Hawking weet lang niet alles. Hij is een wetenschapper/astroloog etc. Voor hem is alles wat hij zegt ook niet meer dan een, procentueel gezien, nauwkeurige gok.
Het is zo enorm zonde van de tijd bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 mei 2011 11:02 schreef eigenaar het volgende:
[..]
En wat is er volgens jou mis met leven in leegte?
Nou dat is erg makkelijk te weerleggen, let op: Het is níet zonde van de tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is zo enorm zonde van de tijd bijvoorbeeld
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is zonde? Er zijn zoveel dingen die mensen als zonde ervaren die ik niet als enige zonde ervaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |