Wat zou je willen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?
Offline co-op is vet in dat spel! Al past Dead Nation idd niet in het rijtje: InFamous, Wipeout en LBP.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Dead Nation lijkt gewoon op Black Ops Arcade mode.
Ik vind het gewoon pijnlijk dat je als PSN+ gebruiker, dus als loyale en betalende klant, je software krijgt aangeboden die je al hebt.quote:
*kuch* ik kreeg R&C bij m'n jaarabo een paar maanden terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon pijnlijk dat je als PSN+ gebruiker, dus als loyale en betalende klant, je software krijgt aangeboden die je al hebt.
LBP gekregen als welkomst cadeau, WipEout HD was onderdeel van PSN+ content in de 2e of 3e maand, Dead Nation was in de aanbieding in de PSN+ store (dus de meesten van ons hebben die al) en inFamous was ook al in de PSN+ store als tryout (en buy mogelijkheid). Dan blijft Ratchet & Clank over.
Persoonlijk heb ik zowel inFamous als Ratchet & Clank (wat overigens een tussendoortje is van 2 uur) al helemaal uitgespeeld.
Volgens mij hadden ze gewoon een grotere selectie moeten maken van grote spellen en daarvan max 1 mogen kiezen en dan nog 1 PSN game of PS Classic uit een lijst ofzo.
Ik snap dat je mensen niet 100% tevreden kan stellen, maar een sigaar uit eigen doos is natuurlijk wel een deceptie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:45 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
*kuch* ik kreeg R&C bij m'n jaarabo een paar maanden terug
Maar goed, hoe Sony het ook doet, er zijn altijd wel mensen die niet honderd procent tevreden zullen zijn. Je kunt wel een PSN- en een PSOne-game aanbieden, dat spreekt jou aan, maar er zijn ook mensen die die allemaal al hebben gespeeld of geen zin hebben in oude games.
Ik heb van de aangeboden PS3-games alleen WipeOut nog niet, maar toch: gegeven paard en zo. Misschien leuk om een game digitaal erbij te nemen, speelt misschien wat sneller af van de harde schijf.
Zullen ze per direct doen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me vooral af wanneer die maand PS+ in gaat. Als je het zelf mag kiezen is het nog wel redelijk interessant omdat je dan een toffe maand kan afwachten.
Zal direct na start van het welcome back program zijn verwacht ik. Alleen in de 30 dagen na de start van het welcome back program kun je namelijk die 'gratis' games downloaden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me vooral af wanneer die maand PS+ in gaat. Als je het zelf mag kiezen is het nog wel redelijk interessant omdat je dan een toffe maand kan afwachten.
Ze kunnen moeilijk andermans sigaren aanbieden ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik snap dat je mensen niet 100% tevreden kan stellen, maar een sigaar uit eigen doos is natuurlijk wel een deceptie.
I know, maar ik bedoel; mensen hebben misschien liever twee PS3-games dan wat jij voorstelt. (Hoewel uit een groter assortiment natuurlijk altijd goed is.)quote:Overigens heb ik het niet alleen over een PSN game en/of een PS Classic. Ik had het over een groter assortiment PS3 games.
Ach ja, ik vind het een mooi gebaar. Strikt genomen zijn ze me helemaal geen compensatie schuldig, op misschien een verlenging van m'n PS+-abonnement na.quote:Nogmaals, games die je als betalend PSN+ lid al hebt ontvangen als deel van die service, kan je moeilijk een compensatie noemen.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er nog mensen die FIFA10 spelen, serieus?
Zo af en toe is een potje, vond FIFA 11 niet interessant genoeg en ook PES heeft me niet genoeg kunnen verleiden dus ik wacht op nieuwe versies van beiden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja kanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Ik speel het dagelijks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet wachten tot 31 mei.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
De store is nog steeds in onderhoudIk wil mijn 2 free games downloaden mèn
Ik wil mijn 10 gratis games op mijn psp downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
De store is nog steeds in onderhoudIk wil mijn 2 free games downloaden mèn
Dat weten wij ook nog niet. Maar ik denk dat ze ook kijken naar console-id. Anders kan ik 8 games downloaden voor PS3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik werd net gebeld door een achterneef van de buurjongen van een vriend van mij, die vroeg of hij met zijn 2 psn accounts (1 voor europa en 1 voor usa) nu dus 4 games kan downloaden
Sony zegt ook dat die mensen het opnieuw moeten proberen. Toch. Ondanks dat ze eerder zeiden dat je geduld moest hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn er mensen die nog steeds geen e-mail hebben ontvangen waarmee ze hun wachtwoord kunnen wijzingen? Want ik voel me nu redelijk genaaid.
Wacht al sinds gisterochtend
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!quote:
Bedoelde in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!
Da's tegenwoordig toch hetzelfde lolololololquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig toch hetzelfde lololololol
Je hebt helemaal geen email nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn er mensen die nog steeds geen e-mail hebben ontvangen waarmee ze hun wachtwoord kunnen wijzingen? Want ik voel me nu redelijk genaaid.
Wacht al sinds gisterochtend
Jawel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen email nodig.
Het is wel handig tegen corrosie en krassen en kan zelfs decoratief zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen email nodig.
Snap t niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef FinalD87 het volgende:
Dan is dat account nooit echt geactiveerd op die PS3 middels een aankoop dan wel expliciet via de activeeroptie in het accountmenu.
Oftewel: blijven proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |