Ik wil mijn 10 gratis games op mijn psp downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
De store is nog steeds in onderhoudIk wil mijn 2 free games downloaden mèn
Dat weten wij ook nog niet. Maar ik denk dat ze ook kijken naar console-id. Anders kan ik 8 games downloaden voor PS3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Hey ik werd net gebeld door een achterneef van de buurjongen van een vriend van mij, die vroeg of hij met zijn 2 psn accounts (1 voor europa en 1 voor usa) nu dus 4 games kan downloaden
Sony zegt ook dat die mensen het opnieuw moeten proberen. Toch. Ondanks dat ze eerder zeiden dat je geduld moest hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn er mensen die nog steeds geen e-mail hebben ontvangen waarmee ze hun wachtwoord kunnen wijzingen? Want ik voel me nu redelijk genaaid.
Wacht al sinds gisterochtend
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!quote:
Bedoelde in het algemeen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!
Da's tegenwoordig toch hetzelfde lolololololquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Microsoft heeft anders al verschillende keren gratis games weggegeven. Zonder mijn creditcardgegevens door te verkopen aan negers en piraten!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig toch hetzelfde lololololol
Je hebt helemaal geen email nodig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn er mensen die nog steeds geen e-mail hebben ontvangen waarmee ze hun wachtwoord kunnen wijzingen? Want ik voel me nu redelijk genaaid.
Wacht al sinds gisterochtend
Jawel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen email nodig.
Het is wel handig tegen corrosie en krassen en kan zelfs decoratief zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen email nodig.
Snap t niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef FinalD87 het volgende:
Dan is dat account nooit echt geactiveerd op die PS3 middels een aankoop dan wel expliciet via de activeeroptie in het accountmenu.
Oftewel: blijven proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |