Nee, http://twitter.com/playstationnlquote:
Ik zit met precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit te twijfelen tussen zowiezo infamous en dan weet ik nog niet of ik dead nation of r&c neem.
Ik heb mijn PS3 net voor voor de eerste keer weer aangezet sinds PSN weer up is, en ik hoef niet te wachten op een mail ofzo, kon gewoon een nieuw wachtwoord invoeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn er mensen die nog steeds geen e-mail hebben ontvangen waarmee ze hun wachtwoord kunnen wijzingen? Want ik voel me nu redelijk genaaid.
Wacht al sinds gisterochtend
Waar heb je dat gelezen dan, doe ff linkje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef mantoe het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat sony besloten heeft om ook GT5 gratis aan te bieden, weten jullie hier meer over?
Als je die nog niet gekocht heb mag je jezelf geen ps3 gamer noemen vind ik.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je die nog niet gekocht heb mag je jezelf geen ps3 gamer noemen vind ik.
ik heb hem geleend, de online was wel leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo goed was Uncharted 2 nou ook weer niet. Het eerste deel is 100 keer toffer.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je die nog niet gekocht heb mag je jezelf geen ps3 gamer noemen vind ik.
nee, en zit in twijfel om hem aan te schaffen.quote:
Die beesten/dingen op het einde van 1 waren gewoon kut...quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo goed was Uncharted 2 nou ook weer niet. Het eerste deel is 100 keer toffer.
Die van twee waren erger. Daarnaast doet twee niets nieuws. Het ziet er fantastisch uit, is op papier een bijna perfecte game, maar de klik zoals met het eerste deel was er gewoon niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Die beesten/dingen op het einde van 1 waren gewoon kut...
Ik snap nooit zo waarom ze dat soort kutbeesten/vijanden in die games stoppen. Zijn er echt gamers die het wel toffe vijanden vinden? Of is het puur en alleen als afwisseling omdat het anders wel heel erg eentonig wordt!?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van twee waren erger. Daarnaast doet twee niets nieuws. Het ziet er fantastisch uit, is op papier een bijna perfecte game, maar de klik zoals met het eerste deel was er gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |