je riep?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
Zie die rokende brommerzwerver een slaapplaats bij Etsu hosselen dan.
nee gekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jullie hier zijn, dan in de keuken pissen, bedoel je?
Schijten in de gootsteenquote:
je waagt het niet om weg te gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard stop ik om 00.00 uur. Het gaat mij hier immers enkel om de dagcijfers.
Niet om mij? Loveyoutoo.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard stop ik om 00.00 uur. Het gaat mij hier immers enkel om de dagcijfers.
O wacht op zo'n manierquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat stinkt. Daarom zeg ik juist keuken > wc.
vroeg opquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, toch. 's Avonds een man, 's ochtonds een man.
Ik stop ook op dezelfde tijdstip.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
sucks negerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet vroeg op in verband met dat kapotte orgaan.![]()
Zoiets. Wat is er dinsdag?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O wacht op zo'n manier
Hoe moet dat nou dinsdag?!
Tja, regelmaat siert de straat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandsquote:
Oja, Nederlands.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlandsals ik daar maar niet zo vaag aan het denken ben
Leren zal je.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef leeell het volgende:
morgen lekker niksen, lekker hoor
u jelly vwo'ers
Hoe schiet je een ezel dood?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
suuuurequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe schiet je een ezel dood?Met een dikke Mexicaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
goedquote:
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ookquote:
Samequote:
Mooie prioriteiten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
Ga je daarmee je brood verdienen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geefquote:
Klinkt depressief.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
als ik niet elke dag een ritje kan maken had ik allang in alphen in een winkelcentrum gestaanquote:
Ik voorspel mbo autotechniekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
het liefst welquote:
mbo en je zit op havo?quote:
als mn brommertjes er maar bij zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ieeell zit bij Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
ga het ook niet doen tjapquote:
Er is geen havo variant oid?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ga het ook niet doen tjap
maar het leukste
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Overigens heb ik een vraag; wie heeft een goede, heldere samenvatting van MAW?
nee, dat is allemaal te theoretischquote:
omdat MBO niet echt garantie is voor een goede baanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom zou je niet gaan doen wat je het leukst vind...
Wat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Overigens heb ik een vraag; wie heeft een goede, heldere samenvatting van MAW?
Denken dat het makkelijk is.quote:
Niet makkelijk, wel een vak zonder inhoudquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat het makkelijk is.
Ga een eindje fietsen.
kan gebeuren martijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Flitskikker het volgende:
Omg, ik ga zo týfushard falen de komende twee weken.
Zoals vroeger, op papier, neem ik aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt.
Jezelf quoten helpt áltijd..
[..]
Hoe dan wel?
Handgeschreven?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt.
Jezelf quoten helpt áltijd..
[..]
Hoe dan wel?
Hebben de andere vakken wel inhoud dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet makkelijk, wel een vak zonder inhoud
beetje als de SC hèquote:
jaja, aantrekkingskracht negerquote:
Ik kan hier iets heel goedkoops zeggen maar ik doe het nietquote:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ugh in de top 100 posters vandaag... Dat is niet bepaald positief
Is die al bekend?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ugh in de top 100 posters vandaag... Dat is niet bepaald positief
Je gaat slapen? Waarom dat?quote:
hun, kijk eens een paar posts terugquote:
Die is voor het laatst bijgewerkt om half tien.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Kun je zelf toch uitzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |