inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Zeroku het volgende:
Rutten over Toivonen. 'Hij zoekt de grens op.'
Alweerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Gaan we het nog over de landskampioen hebben of wat?
Kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We hebben geen ruk aan de fans, dus laten we het aan een kerkhofje vragen.
Nee Foppe is SCHquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Toch zie ik Foppe nog steeds niet als een Ajacied.
Mwa. Neuh, dat denk ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De nieuwste miskoop van Ajaxdenk ik, zal niet passen bij ajax
Gaan we weerquote:
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..quote:
Denk het ook...een 30-jarige speler die het nooit in het buitenland heeft gemaakt. Wieleart ging ook de defensie van Ajax versterken...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De nieuwste miskoop van Ajaxdenk ik, zal niet passen bij ajax
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook...een 30-jarige speler die het nooit in het buitenland heeft gemaakt. Wieleart ging ook de defensie van Ajax versterken...
Misschien zegt dat ook veel over de eredivisie...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.
Ajax heeft te weinig spelers met een goede crosspass/schot uit tweede lijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..
Ben benieuwd.
Maar is dit niet gewoon zijn top jaar? Denk jij dat hij dit niveau nog 2 tot 5 jaar volhoudt?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.
Vorig jaar was ook goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar is dit niet gewoon zijn top jaar? Denk jij dat hij dit niveau nog 2 tot 5 jaar volhoudt?
Zijn vrije trappen en corners kunnen van grote meerwaarde zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..
Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |