SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Daar moet je eerst bewijs van overleggen dat je daadwerkelijk regelmatig datequote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja hoi, ik was luien ik ben geen ervaringsdeskundige volgens dat rijtje
Daarom moeten ze met harde bewijzen komen. En die moet ik als onpartijdige bron checken.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Sander het volgende:
Bwhehe dan kunnen de meeste experts uit het rijtje
en hoe moet ik hier hard bewijs van verzamelen? In wat voor vorm wil je het hebben?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar moet je eerst bewijs van overleggen dat je daadwerkelijk regelmatig date
Ja maar jij weet niet wat een date is.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moeten ze met harde bewijzen komen. En die moet ik als onpartijdige bron checken.
Dit was dus jouw kans om je in dat rijtje te zettenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja hoi, ik was luien ik ben geen ervaringsdeskundige volgens dat rijtje
Mag dan wel een ervarings deskundige zijn op het gebied van online daten, op het moment schroef ik het daten van nieuwe personen even terug tot nul. Eerst eens kijken waar het met mijn huidige date naartoe gaatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was dus jouw kans om je in dat rijtje te zetten
We horen het hier vanzelfquote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag dan wel een ervarings deskundige zijn op het gebied van online daten, op het moment schroef ik het daten van nieuwe personen even terug tot nul. Eerst eens kijken waar het met mijn huidige date naartoe gaat
Yeah, zo doe ik het nu ook. Ik heb net mijn OKC weer gedeactiveerd en op Paiq klets ik alleen met een goede vriend van mijquote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag dan wel een ervarings deskundige zijn op het gebied van online daten, op het moment schroef ik het daten van nieuwe personen even terug tot nul. Eerst eens kijken waar het met mijn huidige date naartoe gaat
Same here. Een koppelpoging van een vriend van me die schijnbaar redelijk goed lijkt uit te pakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Yeah, zo doe ik het nu ook. Ik heb net mijn OKC weer gedeactiveerd en op Paiq klets ik alleen met een goede vriend van mij![]()
Jammer genoeg voor deze topicreeks is mijn date een offline date
Nou ik had het vandaag ook eens geprobeerd voor het eerst in mijn leven op zo'n dating site (paiq) en zoals verwacht, surprise surprise, 5 van de 5 keer afgewezen zodra de pic in beeld verscheenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, ik ga na 1,5 maand eens een chat aan met een paiq match. Had haar al weken als match maar nooit tegelijk online. 99% match en keer fotocheat en vond op oog hele leuke meid,
Had eigenlijk geen tijd nu om te chatten maar toch ff aangesproken.
Nu half uur erg leuk gechat.
En zodra ze mn fotos ziet; offline.
Goed voor het zelfvertrouwen weer
Haha zullen we dat rijtje trouwens maar schrappen, het slaat uiteindelijk toch nergens op. Alleen die ene - wiens naam ik vergeten ben - die er zo graag in wilde staan mag er in blijven staanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was dus jouw kans om je in dat rijtje te zetten
Kut voor je man!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik had het vandaag ook eens geprobeerd voor het eerst in mijn leven op zo'n dating site (paiq) en zoals verwacht, surprise surprise, 5 van de 5 keer afgewezen zodra de pic in beeld verscheen, de gesprekken waren wel ok verder.
Mijn zelfvertrouwen was toch al zero dus ik zit er verder niet mee.
Te lang, te lang, tijd voor een nieuwequote:Op maandag 16 mei 2011 02:36 schreef Godshand het volgende:
Hoa lang geleden was de laatste R&P Meet?
ligt aan de insteek, ik wil gewoon gezellig zuipen in de kroeg met leuke mensen, ipv praten over problemen van deze of genequote:
De insteek idd. Daar draait het omquote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ligt aan de insteek, ik wil gewoon gezellig zuipen in de kroeg met leuke mensen, ipv praten over problemen van deze of gene
Bij een date of bij een meet met de mensen hier?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De insteek idd. Daar draait het om
Dat is afhankelijk van wáár je hem in wilt steken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij een date of bij een meet met de mensen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |