Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef totebel het volgende:
Al moet ik dan wel weer zeggen dat ik dit minder vind dat de hiphop choreografie van vorige week. Als ballet haar thuisbasis is, had ik meer verwacht.. eigenlijk
Zeker niet als je vooraf vond dat je niet genoeg van jezelf kon laten zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
Stefano, jonge jonge. Nu niet gaan piepen zeg.
hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker, hij komt iedere keer uit een andere kast
dat zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Stefano heeft zojuist zn team een aantal stemmen gekost
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef fazzal het volgende:
Hmm... ik ging voor een ontspannen avondje tv...
Krijg je mislukte relaties, mishandeling, wilde discussies, mensen "on the edge of a breakdown"..
Ik kom al helemaal tot rust
oh das waar ook, persoonlijke omstandigheden oid toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
In de plaats van Michael, die had zich afgemeld voor de liveshows.
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh das waar ook, persoonlijke omstandigheden oid toch?
maor ceeke toch, das toch nie goe eej, gij mot uw bronne eens goe checkenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].
hehequote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].
Ik ben zelf ook intens teleurgesteld in mezelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
maor ceeke toch, das toch nie goe eej, gij mot uw bronne eens goe checken
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef totebel het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind de muziekkeuze van Laurent alweer niks
Dat zal ook wel gebeuren gok ik zo, het was zwak.. heb je verdorie een Braziliaan erbij, gebruik je m amper.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.
Maar laurent moet opzouten.
ze is wel opvallend rustigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef fazzal het volgende:
[..]
al de tweede keer vanavond....
Zou ze ziek zijn?
wie dat Blof nummer verzonnen heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.
Maar laurent moet opzouten.
Maar ceetje! Je weet toch bij wie je terecht moet voor Michael-vragen!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |