quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn mattie staat bij de regisseur met gunpoint.
Staat als een kaartenhuis. Dus wankel, Shaker? Staat als een huis bedoel je.
Dat vroeg ik me ook al af. Of het eigenlijk als een sneer bedoeld was. Maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef livelink het volgende:
De choreografie staat als een kaartenhuis
Was Shaker nou beledigend of was dat een compliment?
Normaalquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Trade het volgende:
Nederlandstalig omdat Ajax heeft gewonnen? Wat hadden we dan gehad als Twente had gewonnen?
Gewoon om half 9 hoor. nee, Shaker ligt er uit, hij mag alleen commentaar geven. Nou ja, commentaar....quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Moelie het volgende:
Huh was het eerder begonnen ofzo? Ik heb geen shaker gezien :s is laurent wel de eerste choreo vanavond?
Uh, Shaker doet niet meer mee he.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Moelie het volgende:
Huh was het eerder begonnen ofzo? Ik heb geen shaker gezien :s is laurent wel de eerste choreo vanavond?
Stukje verbale diarree, meerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon om half 9 hoor. nee, Shaker ligt er uit, hij mag alleen commentaar geven. Nou ja, commentaar....
O shit. Ff gemist. Wat zei ze dan?quote:
Ze zei dat het verhaal achter een choreo vaak afleidt van de dans en dat de emoties van mensen worden opgezogen door het verhaal waardoor je niet meer helder kan kijken naar de dans.quote:
Dat vond ik vorige week ook al. Best lullig eigenlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Dan elke keer veel op het team van Laurent aan te merken heeft. Of lijkt dat maar zo?
Is ook veel op aan te merken.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Dan elke keer veel op het team van Laurent aan te merken heeft. Of lijkt dat maar zo?
Maar niet onterecht als je t mij vraagtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:16 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat vond ik vorige week ook al. Best lullig eigenlijk.
Misschien niet, maar ik heb 't idee dat ie bij de dansen van Laurent ook nog eens de reacties van de andere choreografen wil 'verdraaien' en dat valt me bij Laurent meer op dan bij anderen. Overigens vind ik Laurent niet de sterkste choreograaf.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:16 schreef totebel het volgende:
[..]
Maar niet onterecht als je t mij vraagt
ze zit vol frustratie lijkt het welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
Isabelle lijkt constant op het randje van een gigantische huilbui. Ik word er ongemakkelijk van.
Ik vond hem tijdens SYTYCD soms erg goed, maar nu ik de afgelopen weken hem achte de schermen bezig heb gezien tijdens dit programma ben ik volledig afgeknapt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik heb 't idee dat ie bij de dansen van Laurent ook nog eens de reacties van de andere choreografen wil 'verdraaien' en dat valt me bij Laurent meer op dan bij anderen. Overigens vind ik Laurent niet de sterkste choreograaf.
Ik denk dat je je vergist.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat Dan niet van Jazz houdt.Op elk team is wel iets aan te merken maar bij Laurent is hij wel erg oeverloos daarin.
voor mij die laatste 2 omgedraaidquote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
1. Rinus
2. Koen/Roem
3. Laurent
4. Isabelle
voor mij dan
commercial bekt nu eenmaal lekkerder dan reclame ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
Mag ik ook Lieke er uit stemmen. Commercial break. Meid, wat is er mis met het woord reclame?
Dat zou best kunnen, het is ook maar een vermoeden. Team Laurent is overigens ook niet mijn favoriete team. Rinusquote:
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef livelink het volgende:
Rinus is verrassend, maar dat komt ook omdat we hem en zijn stijl nog niet goed kennen. We hebben natuurlijk al heel veel van Isabelle gezien in SYTYCD. Ik vind het nog steeds mooi, maar niet meer zo verrassend. Ik heb wel een erg zwak voor Stefano als danser, dus ik zie Isabelle niet graag gaan.
dat inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Misstique het volgende:
Ik was bang dat rinus zn choreo van vorige week nooit zou kunnen overtreffen of zelfs evenaren, maar hij flikt het gewoon weer! Grandioos hoe hij zo'n doodgedanst stuk muziek interessant kan maken voor het grote publiek.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Is dit gebaseerd op Isabelle's mislukte relatie met de bloemist?
zo lijkt het wel of Isabelle alleen maar mislukte relaties heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Hehehe, er zit vas een ver....te relatie aan deze dans vast (pas op voor de tranen!)quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef totebel het volgende:
Al moet ik dan wel weer zeggen dat ik dit minder vind dat de hiphop choreografie van vorige week. Als ballet haar thuisbasis is, had ik meer verwacht.. eigenlijk
Zeker niet als je vooraf vond dat je niet genoeg van jezelf kon laten zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
Stefano, jonge jonge. Nu niet gaan piepen zeg.
hahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker, hij komt iedere keer uit een andere kast
dat zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Stefano heeft zojuist zn team een aantal stemmen gekost
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef fazzal het volgende:
Hmm... ik ging voor een ontspannen avondje tv...
Krijg je mislukte relaties, mishandeling, wilde discussies, mensen "on the edge of a breakdown"..
Ik kom al helemaal tot rust
oh das waar ook, persoonlijke omstandigheden oid toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
In de plaats van Michael, die had zich afgemeld voor de liveshows.
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh das waar ook, persoonlijke omstandigheden oid toch?
maor ceeke toch, das toch nie goe eej, gij mot uw bronne eens goe checkenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].
hehequote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, [albertverlinde]ben er nog steeds niet achter wat het nou was[/albertverlinde].
Ik ben zelf ook intens teleurgesteld in mezelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
maor ceeke toch, das toch nie goe eej, gij mot uw bronne eens goe checken
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef totebel het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind de muziekkeuze van Laurent alweer niks
Dat zal ook wel gebeuren gok ik zo, het was zwak.. heb je verdorie een Braziliaan erbij, gebruik je m amper.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.
Maar laurent moet opzouten.
ze is wel opvallend rustigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef fazzal het volgende:
[..]
al de tweede keer vanavond....
Zou ze ziek zijn?
wie dat Blof nummer verzonnen heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze het toegewezen.
Maar laurent moet opzouten.
Maar ceetje! Je weet toch bij wie je terecht moet voor Michael-vragen!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
als ze dit toch allemaal lezen ;-)quote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Misschien het commentaar op Fok! gelezen?
Vertel eens Ang3ltje.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ceetje! Je weet toch bij wie je terecht moet voor Michael-vragen!
Had die niet bij de eerste choreo van Laurent wat problemen? Ze maakt het zichzelf ook moeilijk om iedere keer uit haar eigen shit te putten, denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef fazzal het volgende:
[..]
als ze dit toch allemaal lezen ;-)
Ik vind Isabelle ook opvallend stil.. aangestoken door Roemjana?
Zo te zien kan ze daar nog wel een hele tijd uit blijven putten... levert wel mooie dansen op, dat dan weer wel. Kan alleen niet gezond zijn...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef totebel het volgende:
[..]
Had die niet bij de eerste choreo van Laurent wat problemen? Ze maakt het zichzelf ook moeilijk om iedere keer uit haar eigen shit te putten, denk ik.
Ik vond dat ie te vaak van huis af was. Zag m bijna nooit meer.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat ie te vaak van huis af was. Zag m bijna nooit meer.
hahaha, dan wel een ijskonijn dat al de halve heel hard probeert niet heel hard te gaan janken ;-)quote:
Volgens mij is die uit de film Across the universe.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef fazzal het volgende:
[..]
hahaha, dan wel een ijskonijn dat al de halve heel hard probeert niet heel hard te gaan janken ;-)
Dat vindt Isabelle. Ze keurt andere werkwijzen af. Beetje irritant.quote:
Hij houdt van me en respecteert mijn wensen. Sorry tudb, ik ga voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]Zit ie nu met een ketting vast aan de deurklink?
Kan me dat wel voorstellen hoor, je hoeft je daarvoor echt niet te verontschuldigenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij houdt van me en respecteert mijn wensen. Sorry tudb, ik ga voor.
Ik dacht dat je me uitschold.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Oh en Kut UUUU PEEeee Ceeeee is hier aan het kutten, dus ik ben nu maar via 3G Vodafone
Mijn virtuele halfzus? Never!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me uitschold.
Zo, nu ga ik op BBC3 even GaGa kijken.
plakkerige bedoening daar..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Nou duidelijk, rinus weer het beste en isabelle heeft door dat hij de grootste concurrent is, vandaar haar kritische reacties op hem terwijl ze bij de anderen van haar stoel afgleed.
dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Nou duidelijk, rinus weer het beste en isabelle heeft door dat hij de grootste concurrent is, vandaar haar kritische reacties op hem terwijl ze bij de anderen van haar stoel afgleed.
zo'n man die elke vrouw wel als beste vriend wilt hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha. Ik vind Rinus zo'n heerlijk druivig schatje. Om te zoenen!
Meteen, t lijkt me een onwijs aardige manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
zo'n man die elke vrouw wel als beste vriend wilt hebben
ik kan al zo slecht tegen dat -we-zijn-op-tv-dus-moeten-we-lekker-aan-mekaar-zitten-en-elkaar-met-schat-en-lieverd-aanspreken-cultuurtjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
En je zal cheroney maar zijn en elke keer handtastelijke laurent aan je hebben zitten. Het is een griezel.
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef totebel het volgende:
Isabelle gaat me wel steeds meer tegenstaan. Het is niet aan haar om iemand haar werkwijze op te leggen, ze moet naar de prestaties van het team kijken, niet hoe de choreograaf het resultaat bereikt, want dat is ondergeschikt
Dat dan weer wel, maar toch hoop ik dat team Rinus wintquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vinden
En de manier waarop ze met haar eigen team omgaat ook. maar dat is haar stijl en niet die van de anderen. En dat moet ze respecteren en kunnen zien. En volgens mij DOET ze dat ook wel, maar ze zegt alleen (een beetje lullig) hoe ze het zèlf graag gezien zou hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vinden
hier ben ik het zo mee eens.. en Isabelle heeft door dat ze het zo moet spelen. Ook net 'ja ik ben bang dat wij in de battle terechtkomen'.. ze zegt dat, in de hoop dat mensen dan gaan stemmen.. ik ben haar meer dan beu op het moment!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Maar haar gedweep met de persoonlijke ervaring van de dramatiek moet eens ophouden. Dat gaat me enorm tegenstaan omdat ze het doet om stemmen te trekken. Of staat ze in het theater ook steeds te vertellen wat de oorzaak is? De dans moet op zichzelf kunnen staan en dan vind ik haar goed maar niet fenomenaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
amenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar haar gedweep met de persoonlijke ervaring van de dramatiek moet eens ophouden. Dat gaat me enorm tegenstaan omdat ze het doet om stemmen te trekken. Of staat ze in het theater ook steeds te vertellen wat de oorzaak is? De dans moet op zichzelf kunnen staan en dan vind ik haar goed maar niet fenomenaal.
ook amen!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de manier waarop ze met haar eigen team omgaat ook. maar dat is haar stijl en niet die van de anderen. En dat moet ze respecteren en kunnen zien. En volgens mij DOET ze dat ook wel, maar ze zegt alleen (een beetje lullig) hoe ze het zèlf graag gezien zou hebben.
Beide versies zijn goedquote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Het lijkt op de stem van Melanie, maar volgens mij is 't T. V. Carpio.
Laurent is toch een zonnekind?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef Misstique het volgende:
Goh laurent ziet het somber in? En hij is normaal zo zonnig!
Zit ze nog in een ei?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Wel aardig van GaGa dat ze al 20 minuten te laat is op BBC3. Ze wil vast eerst nog de uitslag van TUDB zien. Hoef ik niks te missen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
Ah, eindelijk eens een voorbereiding. Dan zal wel gezegd hebben: Guys, what the fuck?!?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef livelink het volgende:
Laurent vs Koen-Roem, waarschijnlijk![]()
Ik hoop Laurent eruit dan.
Eenschquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef livelink het volgende:
Laurent vs Koen-Roem, waarschijnlijk![]()
Ik hoop Laurent eruit dan.
Tuurlijk.quote:
Nee joh, dat doet ze rollend over de vloer en huilend bij de climax!quote:
please picture, go awaaaaaaay!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, dat doet ze rollend over de vloer en huilend bij de climax!
dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef Misstique het volgende:
Dan gaat rinus er niet uitgooien. En anders kijk ik niet meer
Ik moet GOrdon niet, maar hier had ie dan wel gelijk inquote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ik haal Gordon maar aan: het NL-publiek moet niet meer stemmen.
En Isabelle moet niet zo hysterisch gillen na deze uitslag. Heel jammer.
Dan heeft ze even de regels uitgelegd, zodat er wat meer organisatie in zitquote:
Ik ben er heilig van overtuigd dat het kaartje verkeerd is opgelezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef WillemijnB het volgende:
Hebben ze de uitslag niet per ongeluk omgedraaid?! Laurent en Isabelle hadden in de battle moeten staan!
Niemand hopst zoals Rinus (weer een andere kast)quote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef WillemijnB het volgende:
Zie Rinus lief op de achtergrond staan hopsen!
Publiek tijdens een battle: niet interessantquote:
Ja klopt, ik had ze even door elkaar gehaald.quote:
ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef totebel het volgende:
Als Rinus niet doorgaat, vind ik het al niet leuk meer om te kijken volgende week
Ik vind het sowieso niet meer leuk, maakt niet uit wie er uit gaatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef totebel het volgende:
Als Rinus niet doorgaat, vind ik het al niet leuk meer om te kijken volgende week
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef jcdragon het volgende:
Ik wilde liever dat team Laurent eruit ging.
Laurent had er echt uitgemoeten. Qua dansen, qua team en qua vent.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Goddank Rinus door. Jammer voor RoemKoen, vond ze erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |