Ik vind Janssen stiekem wel een baas, als Ajacied. Toch iemand met karakter en talent.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
blusmiddel en kooktoestel aangezien Theo Janssen stond te koken van frustraties.
Janssen is een asociale zuiplap.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Janssen stiekem wel een baas, als Ajacied. Toch iemand met karakter en talent.
Ik ben dan ook geen profvoetballer.quote:
Tja. Het leven is ook hard.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef betyar het volgende:
[..]
blusmiddel en kooktoestel aangezien Theo Janssen stond te koken van frustraties.
Rijkaard en Cruijff rookten ook. Best en Adams zopen als een binnenschipper. Ik kan daar wel mee leven.quote:
Oke, ik vind Janssen gewoon een eikel.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rijkaard en Cruijff rookten ook. Best en Adams zopen als een binnenschipper. Ik kan daar wel mee leven.
Ik weet dat Ajax kampioen is, maar waarom zou je daarvan genieten?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef Tem het volgende:
Waarvan? Ik vond family guy leuk maar om daar nu van na te genieten.
Waarom ben jij eigenlijk een kakkerlak? Iets vervelends uit je jeugd?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet dat Ajax kampioen is, maar waarom zou je daarvan genieten?
Ga eens weg aso.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk een kakkerlak? Iets vervelends uit je jeugd?
Geen idee.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zonder 1 erachter, en een Griekse held. Naar die laatste is een zogenaamde football club genoemd. Ergens in ? 1908 oid?
Gepest op school, vrees ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
De mentaliteit bevalt me beter. Niet zo arrogant.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een Ajax-shirt kopen met 'De Zeeuw' achterop.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De mentaliteit bevalt me beter. Niet zo arrogant.
De Zeeuw is geen Zeeuw. De Zeeuw is een eikel en een kut-voetballer.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een Ajax-shirt kopen met 'De Zeeuw' achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |