Wij moesten naar een probleemwijkquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare schoolopdracht..."probeer niet aangerand te worden"
Dat is wel het idee jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond er: Ik hoop dat mijn vriendje ooit wil samenwonen?
Als ze gaat samenwonen heeft ze wel een slachtoffer, denk ik
Waarom was je niet in mijn wijk dan?quote:
Jouw wijk? Daar kom ik alleen privé en niet voor een opdrachtquote:
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.quote:
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.
niet zo serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.
Ben je nu rijk?quote:
Neequote:
Leuk is ie hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie hm net op Facebook, geweldig zeg.
Goed bezig.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Ik heb met mijn hobby wel meer verdiendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Goed debuut hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is ie heBen er ook wel blij mee, m'n eerste kat!
Bloemen e.d. wel. Mensen niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed bezig.Teken je trouwens geen andere onderwerpen dan dieren?
Dat is fijn voor jequote:
dan nietquote:
Zekerquote:
Seks?quote:
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Samenwonen
Alleen... dan moet er wel iemand zijn óm mee samen te wonen
Ja hoor.quote:
Luxeprobleemquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik ben geen hoerquote:
Met jou? Totaal nietquote:
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.quote:
Nee hoor, geen probleem.quote:
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooit
Dat kan ook niet als manquote:
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.
Met mij ookquote:
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem.![]()
[..]
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?
Jaa, rond een bepaalde leeftijd zie je dat veel gebeuren ja. Ik heb een beetje variatie in mijn vriendenclubje wat dat betreft. Ene verloofd, ander met kindje en samenwonend, volgende al paar jaar single. Ik vind het nu nog te vroeg om samen te wonen, hebben de tijd wat dat betreft.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaas
De paarden kijken wel heel zielig uit hun ogenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.
Sja, zo kijken paarden.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De paarden kijken wel heel zielig uit hun ogen
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzoquote:
over een paar jaar komt de leuke periode, dan gaan ze weer scheidenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaas
Zolang je geen relatie hebt, denk ik ook niet dat de behoefte of zin in samenwonen met iemand, snel zal komen. Of niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Al eens samengewoond,,, dus niks nieuws voor mij. Van mij hoeft het nu nog even niet
De smiley heeft nou eenmaal geen ledematen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzo
been there, done that, nu weer alleen. Maar dat "dawillikook"-gevoel heb ik ook. Het is echter geen moeten, alleen graag willen met de juiste persoon. En zolang ik die niet tegenkom lekker alleen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kan er net als Bart natuurlijk naar verlangen .. misschien juist omdat je het al kentquote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je geen relatie hebt, denk ik ook niet dat de behoefte of zin in samenwonen met iemand, snel zal komen. Of niet?
Hmm....quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
De smiley heeft nou eenmaal geen ledematen.
Asociaal hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzo
Mja, ik vind dat dat niet kanquote:
Dat, dus. Alleen dan zonder het been there done that gedeeltequote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
been there, done that, nu weer alleen. Maar dat "dawillikook"-gevoel heb ik ook. Het is echter geen moeten, alleen graag willen met de juiste persoon. En zolang ik die niet tegenkom lekker alleen.
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er net als Bart natuurlijk naar verlangen .. misschien juist omdat je het al kent
vooral die geurquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.
Heb je nu alleen gestaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kon mn eigen vrienden al niet vinden, telefoonnetwerk lag er helemaal uit.
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het ook niet en dat moet je je er ook dan niet bij voorstellenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Jaa, toen je uit elkaar ging.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingen
Dat zou knap naïef zijn ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het ook niet en dat moet je je er ook dan niet bij voorstellen
"He.. weet je wie er nu uit elkaar zijn? "quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, toen je uit elkaar ging.Maar tussendoor natuurlijk ook, zo ideaal zal samenwonen iig niet altijd zijn.
Daarom durf ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet alleen maar, maar wel veel. Ik zou die jaren daarvoor echter voor geen goud hebben willen missen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingen
Ow ik bedoelde het in de strekking van.. toen we samenwoonden hadden we helemaal nooit ellende. Dat kwam daarna pas.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet alleen maar, maar wel veel. Ik zou die jaren daarvoor echter voor geen goud hebben willen missen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He.. weet je wie er nu uit elkaar zijn? "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat voor grap!?
![]()
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijk
Dat je even behoorlijk baalt als de ander net uitgebreid heeft zitten stinken op de wc moge duidelijk zijn, maar dat hoort er ook bij
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, kwam Eelco gelukkig tegen. Was al wel kwartier op zoek.
Dat hangt dan weer van andere factoren af.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijk
Dat je even behoorlijk baalt als de ander net uitgebreid heeft zitten stinken op de wc moge duidelijk zijn, maar dat hoort er ook bij
Ik zie het anders bij een hoop mensen om me heen zo gebeuren. En ook dat er over en weer ergernissen zijn hoor, zo erg is het nou ook weer niet met de roze brilquote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met je
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..Het wordt er niet beter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik kan me, in deze relatie, best wel vinden in dat beeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met je
you're just not that into himquote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, toen je uit elkaar ging.Maar tussendoor natuurlijk ook, zo ideaal zal samenwonen iig niet altijd zijn.
Daarom durf ik nog niet.
Dat is mooi, maar de verwoording ervan.. daar word ik wel kriebelig vanquote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me, in deze relatie, best wel vinden in dat beeld.
Alleen als je 100% op dezelfde lijn zit, anders blijft het toch concessies doen van beide kanten. tenzij je enorm onder de plak zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me, in deze relatie, best wel vinden in dat beeld.
Ik stond op het Van Heek, was aardig druk idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Als je bij t ei van ko stond had je de andere relatief snel gevonden. lekker klein en relatief weinig mensen. Dus dat ging goed. Zou niet op t van Heek hebben willen staan(al heb ik niet gezien hoe druk het daar evt was)
Ik ben dan ook een hopeloze romanticus, dat dan weer welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar de verwoording ervan.. daar word ik wel kriebelig van![]()
Weet niet.. heb daar echt niks mee
Ja maar dat hoeft toch niet erg te zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als je 100% op dezelfde lijn zit, anders blijft het toch concessies doen van beide kanten. tenzij je enorm onder de plak zit...
De verwoording is vrij normaal, lijkt me. Dat gevoel met je ook al in je eigen huis hebben, alleenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook niet. Het lijkt me voor in de toekomst natuurlijk best leuk, maar aan de andere kant ook wel heel lastig. Je hebt toch je eigen dingetjes, manieren, spullen etc. En die moet je dan op een bepaalde manier gaan delen. Ergernissen kunnen sneller oplopen en het wennen lijkt me ook vreemd.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geloof ik graagquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stond op het Van Heek, was aardig druk idd.
Tuurlijk blijft het dat en doen 'we' dat allebei. Maar overall voel ik me hier wel thuis, bij hem en met hem.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
Alleen als je 100% op dezelfde lijn zit, anders blijft het toch concessies doen van beide kanten. tenzij je enorm onder de plak zit...
op een gegeven moment gaat het toch een keer wringenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft toch niet erg te zijn
Ow ach daar wen je snel genoeg aanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het lijkt me voor in de toekomst natuurlijk best leuk, maar aan de andere kant ook wel heel lastig. Je hebt toch je eigen dingetjes, manieren, spullen etc. En die moet je dan op een bepaalde manier gaan delen. Ergernissen kunnen sneller oplopen en het wennen lijkt me ook vreemd.
Nou ik vind dat wel meevallen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een gegeven moment gaat het toch een keer wringen
Bejaardentehuisgrapjes zijn nu té makkelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n rugpijn, ik mis iemand die mijn rug masseert en drankjes brengt zodat ik niet de hele tijd op hoef te staan. Samenwonen![]()
Ondanks dat het samenwonen heet, moet je er niet vanuit gaan dat je alles samen doet, en alles samen hetzelfde doet.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef vencodark het volgende:
Ik ook niet. Het lijkt me voor in de toekomst natuurlijk best leuk, maar aan de andere kant ook wel heel lastig. Je hebt toch je eigen dingetjes, manieren, spullen etc. En die moet je dan op een bepaalde manier gaan delen. Ergernissen kunnen sneller oplopen en het wennen lijkt me ook vreemd.
Met al die bezuinigingen masseren ze daar vast nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bejaardentehuisgrapjes zijn nu té makkelijk
Nee, maar dat zeg ik toch ook? Althans, dat bedoelde ik juist.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks dat het samenwonen heet, moet je er niet vanuit gaan dat je alles samen doet, en alles samen hetzelfde doet.
Inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
Ondanks dat het samenwonen heet, moet je er niet vanuit gaan dat je alles samen doet, en alles samen hetzelfde doet.
Tenzij ze die rugpijn krijgt omdat ze iedere ochtend kromgebogen zit om je wakker te pijpen.quote:
Mijn grootouders zijn dit jaar 55 jaar getrouwd, en hebben al die tijd samen in één huis gewoond. Klein huis. Veel kinderen. Weinig geld.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
op een gegeven moment gaat het toch een keer wringen
Dat kan je niet vergelijken met nuquote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn grootouders zijn dit jaar 55 jaar getrouwd, en hebben al die tijd samen in één huis gewoond. Klein huis. Veel kinderen. Weinig geld.
Lang verhaal kort: het kan, écht
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij ze die rugpijn krijgt omdat ze iedere ochtend kromgebogen zit om je wakker te pijpen.
Ik heb nog steeds niet besloten wat ik aan ga trekken morgenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik heb net een bazennummer ontdekt trouwens.
Wat voor speciaals is er dan morgen?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet besloten wat ik aan ga trekken morgen
Welk nummer?
Dingen opgeven is ongeveer het slechtste advies dat je kunt geven als het gaat om een goede relatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Mystikvm het volgende:
Samenwonen is echt niet zo'n big deal. Het gaat er juist om dat je een paar eigenaardigheden van jezelf opgeeft omdat je het waardevoller vindt om met de ander samen te wonen. Ergernissen hoeven ook echt niet te ontstaan als je gewoon goed kan praten met elkaar.
Ergo: Samenwonen =
Tot zover dit relatieadvies.
Niks. Op werken na. Maar daar kan ik natuurlijk niet naakt aan komen lopenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor speciaals is er dan morgen?
Het betreffende nummer is Colt Ford Ft. Jamey Johnson - Cold Beer
Alleen als jij dat graag doet.quote:
Ik wou net zeggen... Als je dingen moet gaan opgeven zit er niets niet goedquote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dingen opgeven is ongeveer het slechtste advies dat je kunt geven als het gaat om een goede relatie.
Leek mij ook ja. Al klinkt het hopelijk zwaarder dan hij bedoeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dingen opgeven is ongeveer het slechtste advies dat je kunt geven als het gaat om een goede relatie.
Ahhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
Het moet wel heel erg goed zitten als ik ga samenwonen...en aangezien ik dat gevoel al 10 jaar niet meer gehad heb in een relatie vrees ik het ergste op dat gebied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oneens. Samenwonen is geen huisgenootje spelen. Bij samenwonen moet je wel degelijk rekening houden met de ander en zal je dus soms iets op moeten geven. Of beweer jij alles op exact dezelfde manier kan doen dan voordat je samenwoonde?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Sure, er is het een en ander veranderd in 55 jaar, maar waarom zou je nu niet meer voor elkaar kunnen kiezen en (tot op zekere hoogte) soms maar iets laten voor de ander?quote:
Gewoon je roze wijdhangende zooi aantrekken met wat laarsjes tot 15 cm onder de knie aanslingeren.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Op werken na. Maar daar kan ik natuurlijk niet naakt aan komen lopen
Ken ik niet...
Rekening houden is wat anders dan dingen opgevenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oneens. Samenwonen is geen huisgenootje spelen. Bij samenwonen moet je wel degelijk rekening houden met de ander en zal je dus soms iets op moeten geven. Of beweer jij alles op exact dezelfde manier kan doen dan voordat je samenwoonde?
'Rekening houden met' is voor mij iets anders dan 'opgeven van'.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Mystikvm het volgende:
Oneens. Samenwonen is geen huisgenootje spelen. Bij samenwonen moet je wel degelijk rekening houden met de ander en zal je dus soms iets op moeten geven. Of beweer jij alles op exact dezelfde manier kan doen dan voordat je samenwoonde?
Roze wijdhangende zooi?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon je roze wijdhangende zooi aantrekken met wat laarsjes tot 15 cm onder de knie aanslingeren.
Natuurlijk kan je nog steeds voor elkaar gaan, maar "vroeger" was het gewoon niet zo gebruikelijk om uit elkaar te gaan. Tegenwoordig gaat dat ook veel makkelijkerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom niet? Sure, er is het een en ander veranderd in 55 jaar, maar waarom zou je nu niet meer voor elkaar kunnen kiezen en (tot op zekere hoogte) soms maar iets laten voor de ander?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat er tegenwoordig zo gemakkelijk naar een ander overgestapt wordt. Bij de eerste de beste tegenslag gaan stellen uit elkaar lijkt het wel. Als het niet meer gaat, sure, maar gaan we er nog voor vechten of hoe zit dat?
Tuurlijk, rekening houden met de ander. Maar echt opgeven? Moeten wel serieuze issues zijn dan die voor het samenwonen, niet problematisch gevonden werden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Concessies doen is wel heel wat anders dan dingen op gaan gevenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Mystikvm het volgende:
Of we hebben een andere definitie van 'dingen opgeven'Concessies doen hoort bij samenwonen, IMO
MI van Samzz d'r schaamlippen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rekening houden is wat anders dan dingen opgeven
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Rekening houden met' is voor mij iets anders dan 'opgeven van'.
Dan pas ik mijn definitie wel aanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, rekening houden met de ander. Maar echt opgeven? Moeten wel serieuze issues zijn dan die voor het samenwonen, niet problematisch gevonden werden.
Ja ik wilde frokkie zeggen maar daarvan kan ik niet garanderen of het correct gespeld is en of het de betekenis goed dekt.quote:
Hoe kan 't nauw zijn als het wijd open hangt?quote:
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik wilde frokkie zeggen maar daarvan kan ik niet garanderen of het correct gespeld is en of het de betekenis goed dekt.
Ik zei 'nou'. Niet nauw. En je kan zeggen wat je wilt, maar met mijn schaamlippen is helemaal niks mis!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan 't nauw zijn als het wijd open hangt?
Dat bepalen wij graag zelfquote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei 'nou'. Niet nauw. En je kan zeggen wat je wilt, maar met mijn schaamlippen is helemaal niks mis!
Goed geproportioneerde roze kussentjes?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ik zei 'nou'. Niet nauw. En je kan zeggen wat je wilt, maar met mijn schaamlippen is helemaal niks mis!
Dat is dan fijn voor julliequote:
Dat klinkt al beterquote:
Een rozekleurig kledingstuk voor je bovenlichaam met tierelantijntjes, roesjes, franjes, weetikveel. En het zat wijd.quote:
Sjee, zo klinkt het wel vreselijkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een rozekleurig kledingstuk voor je bovenlichaam met tierelantijntjes, roesjes, franjes, weetikveel. En het zat wijd.
Dat heb ik niet... Tenminste... tenzij je m'n oudroze vestje bedoeltquote:Op zondag 15 mei 2011 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een rozekleurig kledingstuk voor je bovenlichaam met tierelantijntjes, roesjes, franjes, weetikveel. En het zat wijd.
iets voor je zus?quote:
Geen huiskamer vol met Johnny Depp posters.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef vencodark het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten opgeven als ik wil samenwonen.
Misschien zijn er mannen die dat ook leuk vinden?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Geen huiskamer vol met Johnny Depp posters.
Geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zal haar kerel door de mand vallen als hij 'm dan niet meer omhoog krijgt.quote:
En ik denk dat de tierelatijntjes die ze heeft niet terugkomenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zal haar kerel door de mand vallen als hij 'm dan niet meer omhoog krijgt.
Mijn ouders hebben dat ook. En toch al 30 jaar getrouwd, dus achquote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen behoefte meer aan.Maar daar heb je een goed punt. Onze smaak staat bijna lijnrecht tegenover elkaar.
Ik mag heeeel subtiel een enkel tierelantijntje meenemen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik denk dat de tierelatijntjes die ze heeft niet terugkomen![]()
En misschien (Afhankelijk van de kerel).. ook het vele paars
quote:
Ik had verkeerd gelezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we mogen niet weten dat hij er juist wilder van wordt?
Evil Cuequote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we mogen niet weten dat hij er juist wilder van wordt?
*krabbelt*quote:
*lager krabbelt*quote:
Helemaal niet.. ik houd van open- en eerlijkheid. Binnen fok en zeker Singles mag toch alles gezegd worden? Je dient er niet op beoordeeld te worden. Zo ook de vriendjes van niet.quote:
Zo istie dan ook wel weerquote:
Reageer eens niet zo serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet.. ik houd van open- en eerlijkheid. Binnen fok en zeker Singles mag toch alles gezegd worden? Je dient er niet op beoordeeld te worden. Zo ook de vriendjes van niet.
Bedankt, nu zit de cola over m'n hele laptopschermquote:
Oh, daar heb ik virtueel niet zo last vanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
Als ik gekrabbeld wordt als ik jeuk heb.. dan ben ik niet zo snel klaar met 'iets lager' vervolgens wordt het
- nu iets naar links
- iets lager
- nu weer hoger
- ow wacht.. verder naar links
- nu helemaal naar rechts
etc etc
Dan is dat het verschil tussen ons.. Ik houd meer van de realiteitquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik virtueel niet zo last van
Ja indd. Erg herkenbaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
Als ik gekrabbeld wordt als ik jeuk heb.. dan ben ik niet zo snel klaar met 'iets lager' vervolgens wordt het
- nu iets naar links
- iets lager
- nu weer hoger
- ow wacht.. verder naar links
- nu helemaal naar rechts
etc etc
Ik ook. Maar in realiteit heb ik niemand die m'n rug kriebeltquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is dat het verschil tussen ons.. Ik houd meer van de realiteit
in het echt heb je nu ook geen jeukquote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar in realiteit heb ik niemand die m'n rug kriebelt
Sja, jij wou niet samenwonenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar in realiteit heb ik niemand die m'n rug kriebelt
Niet? dan doe je iets verkeerdquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
Maar als je samenwoont, is diegene er ook niet altijd om te masseren en te kriebelen.
Ja, hallooo! Die jongen heeft ook verplichtingen, geld verdienen zodat we later een luxe leven kunnen leiden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet? dan doe je iets verkeerd![]()
Vastbinden! Zodat ie niet wegloopt enzo.
(wel handje losmaken voor kriebel/massage/krabbelen)
Ja, toch welquote:
Dan is d'r ketting te langquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
Maar als je samenwoont, is diegene er ook niet altijd om te masseren en te kriebelen.
Nope, dat probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef vencodark het volgende:
That doesn't sound like me.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon zorgen dat je je mannetjes achter de hand hebt om het over te nemen
Hoe burgerlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd maar om de hond uit te laten overigens en gaan slapen. Gegroet.
Goedquote:
Volgend jaar weerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
GoedWas een soort tweede Koninginnedag in A'dam, qua drukte
Wel leuk om een keer mee te maken
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd maar om de hond uit te laten overigens en gaan slapen. Gegroet.
Tofquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
GoedWas een soort tweede Koninginnedag in A'dam, qua drukte
Wel leuk om een keer mee te maken
En jij als nette huisvrouw thuis zitten en voor de eventuele kinders zorgenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hallooo! Die jongen heeft ook verplichtingen, geld verdienen zodat we later een luxe leven kunnen leiden.
ze hebben de schaal gesloopt..de (k)neuzenquote:
Volgend jaar dus maar weer naar Enschede. Daar kunnen ze er tenminste goed mee om gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben de schaal gesloopt..de (k)neuzen
Ja, ik las hetquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben de schaal gesloopt..de (k)neuzen
owja, ik kan langer blijven liggen morgenochtendquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Hmm, om half 6 word ik weer door die ellendige hoerige kolerewekker uit m'n nest geskupt. Maar ik heb ook nog geen zin om naar bed te gaan...
Uitvreterquote:
Jij iemand die niet werkt enzoquote:
Ja. Lang blijven liggen op maandagmorgen is voor uitvretâhsquote:
of gewoon weer naar Eindhoven, gewoon altijd feest, geen rellenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar dus maar weer naar Enschede. Daar kunnen ze er tenminste goed mee om gaan.
Aha... Gelukkig studeer en werk ikquote:
Dan mag hetquote:
Ook tijdens mijn studie kon ik niet lang blijven liggen op maandag morgen. Dus nog steeds uitvretâhquote:
Ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn studie kon ik niet lang blijven liggen op maandag morgen. Dus nog steeds uitvretâh
Verschil moet er zijnquote:
Kan niet zeggen dat dat nou zo'n goede indruk geeft van de betreffende opleidingen danquote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel
Zowel op het HBO en op de Uni, haha.
Het waren soms maandagen van 12.45 tot 20.30quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat dat nou zo'n goede indruk geeft van de betreffende opleidingen dan
Je bent niet alleenquote:
vorige week nog kwart voor zeven, morgen kwart over zevenquote:
Half zesquote:
Het zou me niet verbazenquote:
Lekker hoor. Collega van mij is om 6 uur al op het werk. Vrijwillig. En hij woont 125 km van zijn werk.quote:
Lekker gevoel is dat hè, dat het gewoon zomaar zou kúnnen.quote:
ik heb met hongergevoel boodschappen gedaan: dus 3 zakken chips en 2 chocoladerepen meegenomenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou al chips vanavond.. nu zie ik twixreclame. ik wil nu twix
Wil gewoon wat lekkers
Kijk, heb je voor de komende twee dagen tenminste genoeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb met hongergevoel boodschappen gedaan: dus 3 zakken chips en 2 chocoladerepen meegenomen
Ik ga bewust voor de files uit, meestal ben ik dan een minuut of 20 vroeger dan strikt noodzakelijk. Uitgebreid koffie drinken is best lekker wakker worden evengoedquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker hoor. Collega van mij is om 6 uur al op het werk. Vrijwillig. En hij woont 125 km van zijn werk.
MINE!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb met hongergevoel boodschappen gedaan: dus 3 zakken chips en 2 chocoladerepen meegenomen
gelukkig zie je mij nietquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik wou al chips vanavond.. nu zie ik twixreclame. ik wil nu twix
Wil gewoon wat lekkers
Kut, daarmee herinner je mij dat ik geen Coca-Cola gehaald heb voor morgen en de komende dagen daarna.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ga bewust voor de files uit, meestal ben ik dan een minuut of 20 vroeger dan strikt noodzakelijk. Uitgebreid koffie drinken is best lekker wakker worden evengoed
1e zak is al half leegquote:
quote:
Gelukkig weet ik dat je al eens gegeten hebt in mijn aanwezigheid anders was ik nu beledigdquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien juist jammer.. wie weet was dan m'n eetlust ineens verdwenen
Wereldreizigerquote:
Uitslapenquote:
En ik heb m'n eten zelfs binnengehoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je al eens gegeten hebt in mijn aanwezigheid anders was ik nu beledigd
met moeitequote:
Snel je cavia water geven en hierheen komen danquote:
dat hoeft ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar wou ik dan weer geen details over geven
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Snel je cavia water geven en hierheen komen dan
website beveiligd omdat de rechtermuisklik uitgeschakeld is?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Cue_ het volgende:
Grr.. ik kan een foto van het uitgaan niet kopieren
Nee dat niet, maar hij herkend het niet als afbeelding.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
website beveiligd omdat de rechtermuisklik uitgeschakeld is?
owquote:Op zondag 15 mei 2011 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij herkend het niet als afbeelding.
Ja volgende week! Griekenland!quote:
Ik ben blij dat ik mijn X10 verkocht heb...klotedingquote:
werkt hier primaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn X10 verkocht heb...kloteding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |