Wij moesten naar een probleemwijkquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare schoolopdracht..."probeer niet aangerand te worden"
Dat is wel het idee jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond er: Ik hoop dat mijn vriendje ooit wil samenwonen?
Als ze gaat samenwonen heeft ze wel een slachtoffer, denk ik
Waarom was je niet in mijn wijk dan?quote:
Jouw wijk? Daar kom ik alleen privé en niet voor een opdrachtquote:
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.quote:
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.
niet zo serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.
Ben je nu rijk?quote:
Neequote:
Leuk is ie hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie hm net op Facebook, geweldig zeg.
Goed bezig.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Ik heb met mijn hobby wel meer verdiendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Goed debuut hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is ie heBen er ook wel blij mee, m'n eerste kat!
Bloemen e.d. wel. Mensen niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed bezig.Teken je trouwens geen andere onderwerpen dan dieren?
Dat is fijn voor jequote:
dan nietquote:
Zekerquote:
Seks?quote:
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Samenwonen
Alleen... dan moet er wel iemand zijn óm mee samen te wonen
Ja hoor.quote:
Luxeprobleemquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik ben geen hoerquote:
Met jou? Totaal nietquote:
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.quote:
Nee hoor, geen probleem.quote:
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooit
Dat kan ook niet als manquote:
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.
Met mij ookquote:
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem.![]()
[..]
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?
Jaa, rond een bepaalde leeftijd zie je dat veel gebeuren ja. Ik heb een beetje variatie in mijn vriendenclubje wat dat betreft. Ene verloofd, ander met kindje en samenwonend, volgende al paar jaar single. Ik vind het nu nog te vroeg om samen te wonen, hebben de tijd wat dat betreft.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaas
De paarden kijken wel heel zielig uit hun ogenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |