Wij moesten naar een probleemwijkquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare schoolopdracht..."probeer niet aangerand te worden"
Dat is wel het idee jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond er: Ik hoop dat mijn vriendje ooit wil samenwonen?
Als ze gaat samenwonen heeft ze wel een slachtoffer, denk ik
Waarom was je niet in mijn wijk dan?quote:
Jouw wijk? Daar kom ik alleen privé en niet voor een opdrachtquote:
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.quote:
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, het is een heel groot huis met een lift maar er wonen ook nog andere mensen.
niet zo serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik deel mijn voordeur met 1 iemand anders. Maar dat is niet mijn partner/vriendin/vrouw.
Ben je nu rijk?quote:
Neequote:
Leuk is ie hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie hm net op Facebook, geweldig zeg.
Goed bezig.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Ik heb met mijn hobby wel meer verdiendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb wel voor 200 euro aan opdrachten binnen gesleept, niet slecht voor een hobby, vind ik.
Goed debuut hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is ie heBen er ook wel blij mee, m'n eerste kat!
Bloemen e.d. wel. Mensen niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed bezig.Teken je trouwens geen andere onderwerpen dan dieren?
Dat is fijn voor jequote:
dan nietquote:
Zekerquote:
Seks?quote:
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Samenwonen
Alleen... dan moet er wel iemand zijn óm mee samen te wonen
Ja hoor.quote:
Luxeprobleemquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand maar ik wil nog niet.
Ik ben geen hoerquote:
Met jou? Totaal nietquote:
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.quote:
Nee hoor, geen probleem.quote:
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand en ik wil het ook nog niet. Maar ooit
Dat kan ook niet als manquote:
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Is ook lang geleden dat ik bloemen heb geschilderd.
Met mij ookquote:
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, geen probleem.![]()
[..]
Niet iedereen zit er ook op te wachten. Bent nog jong.
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
De tekeningen op Facebook zijn vooral met potloden toch?
Jaa, rond een bepaalde leeftijd zie je dat veel gebeuren ja. Ik heb een beetje variatie in mijn vriendenclubje wat dat betreft. Ene verloofd, ander met kindje en samenwonend, volgende al paar jaar single. Ik vind het nu nog te vroeg om samen te wonen, hebben de tijd wat dat betreft.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaas
De paarden kijken wel heel zielig uit hun ogenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, van alles wel. De kat is met kleurpotlood, het paard dat daarna komt (in stappen) is met krijt gemaakt. De koeien zijn met aquarelverf geverfd. Grafiet zie je denk ik wel, de laatste o.a.
Sja, zo kijken paarden.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De paarden kijken wel heel zielig uit hun ogen
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzoquote:
over een paar jaar komt de leuke periode, dan gaan ze weer scheidenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om mij heen zie ik al mijn leeftijdsgenoten samenwonen, sommigen trouwen en een enkeling zelfs al kinderen krijgen. Nou hoeft dat laatste voor mij nog niet zo nodig, maar vooral het samenwonen heeft toch wel een behoorlijk dawillikook-gehalte, helaas
Zolang je geen relatie hebt, denk ik ook niet dat de behoefte of zin in samenwonen met iemand, snel zal komen. Of niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Al eens samengewoond,,, dus niks nieuws voor mij. Van mij hoeft het nu nog even niet
De smiley heeft nou eenmaal geen ledematen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzo
been there, done that, nu weer alleen. Maar dat "dawillikook"-gevoel heb ik ook. Het is echter geen moeten, alleen graag willen met de juiste persoon. En zolang ik die niet tegenkom lekker alleen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kan er net als Bart natuurlijk naar verlangen .. misschien juist omdat je het al kentquote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je geen relatie hebt, denk ik ook niet dat de behoefte of zin in samenwonen met iemand, snel zal komen. Of niet?
Hmm....quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
De smiley heeft nou eenmaal geen ledematen.
Asociaal hequote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg...! Doe je hand voor je mond ofzo
Mja, ik vind dat dat niet kanquote:
Dat, dus. Alleen dan zonder het been there done that gedeeltequote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
been there, done that, nu weer alleen. Maar dat "dawillikook"-gevoel heb ik ook. Het is echter geen moeten, alleen graag willen met de juiste persoon. En zolang ik die niet tegenkom lekker alleen.
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er net als Bart natuurlijk naar verlangen .. misschien juist omdat je het al kent
vooral die geurquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.
Heb je nu alleen gestaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kon mn eigen vrienden al niet vinden, telefoonnetwerk lag er helemaal uit.
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Hmm, jawel maar het lijkt me dan zo'n deceptie. Bedoel, samenwonen is ook niet alleen rozengeur en maneschijn.
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het ook niet en dat moet je je er ook dan niet bij voorstellenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Jaa, toen je uit elkaar ging.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingen
Dat zou knap naïef zijn ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het ook niet en dat moet je je er ook dan niet bij voorstellen
"He.. weet je wie er nu uit elkaar zijn? "quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, toen je uit elkaar ging.Maar tussendoor natuurlijk ook, zo ideaal zal samenwonen iig niet altijd zijn.
Daarom durf ik nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet alleen maar, maar wel veel. Ik zou die jaren daarvoor echter voor geen goud hebben willen missen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende gehad toen we uit elkaar gingen
Ow ik bedoelde het in de strekking van.. toen we samenwoonden hadden we helemaal nooit ellende. Dat kwam daarna pas.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet alleen maar, maar wel veel. Ik zou die jaren daarvoor echter voor geen goud hebben willen missen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He.. weet je wie er nu uit elkaar zijn? "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat voor grap!?
![]()
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met jequote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijk
Dat je even behoorlijk baalt als de ander net uitgebreid heeft zitten stinken op de wc moge duidelijk zijn, maar dat hoort er ook bij
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, kwam Eelco gelukkig tegen. Was al wel kwartier op zoek.
Dat hangt dan weer van andere factoren af.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel een stuk gezelliger dan in je eentje. Bovendien lijkt het me gewoon heel fijn om in je eigen huisje te zijn met iemand waar je gek op bent, en je daar helemaal thuis te voelen. En dan het samen delen van dat gevoel, eigenlijk
Dat je even behoorlijk baalt als de ander net uitgebreid heeft zitten stinken op de wc moge duidelijk zijn, maar dat hoort er ook bij
Ik zie het anders bij een hoop mensen om me heen zo gebeuren. En ook dat er over en weer ergernissen zijn hoor, zo erg is het nou ook weer niet met de roze brilquote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met je
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow wacht.. shit. hij is niet helemaal af..Het wordt er niet beter van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik kan me, in deze relatie, best wel vinden in dat beeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Jij hebt echt een veel te romantisch beeld van relaties...ik krijg bijna medelijden met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |