quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lukt me ook nooit om een lapo te krijgen
Bauhaus!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bauhaus valt ook een beetje in dit genre, ken je dat ToT
yes yesquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
Het volgende nummer is met een echt extreem lolita-achtig stemmetje!
;;;quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm. En als het goed is, is hij ook meteen verkocht
En het is zo'n slechte fotoquote:
OMFGquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei 'vroeger pop', dus ik dacht dat 't nu wat anders was
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als ik die fagging microfoon aan het werken zou krijgen, zou ik er nog wat tussen kunnen lullen om de overgang minder extreem te laten lijken!
wauwquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, SAM faalt!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Niet lullig bedoeld ofzo maar je doet je haarkleur wel eer aan vandaag.![]()
[..]
Koop een goeie misschien helpt t.
ben je kunstenares? ???quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Je loopt toch niet met ons te fucken he!?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het nu in een ander genre valt, grapjasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Niet lullig bedoeld ofzo maar je doet je haarkleur wel eer aan vandaag.![]()
[..]
Koop een goeie misschien helpt t.
Nope.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit klinkt... apart...
gitaren zijn saai en standaard maar die stem... wtf
zou zo in de xenos kunnen hangen, heb je em echt verkocht??quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.Dit was even een snel fröbeltje voor de lol, heb er nog geen drie uur aan gewerkt
Op een ander forum waar ik post, is een topic waar mensen foto's kunnen posten zodat tekenaars/schilders/enz deze kunnen gebruiken. Daar komt een foto van de kat vandaan. Ik had het resultaat daar gepost, resulterend in een PM van de eigenares van de kat of ze de tekening niet kon kopenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou zo in de xenos kunnen hangen, heb je em echt verkocht??
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het nu in een ander genre valt, grapjasEn dat doet het ook, New Age, Downtempo, Worldbeat en dus absoluut geen pop.
Dus wie is er nu blond? Mister Smartypants?
Die werkt de helft van de tijd!quote:
WTF?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.Dit was even een snel fröbeltje voor de lol, heb er nog geen drie uur aan gewerkt
Nee, ik heb je nu gewoon uitgeluld. Daar red je je niet meer uit, vriendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo leuk he een dame die zich zelf gaat verdedigen.![]()
![]()
Ik hou wel van plagen. Vooral als ze dan zo happen.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die werkt de helft van de tijd!De vorige keer heb ik een halve show lang tussen de nummers door zitten lullen voor ik er achter kwam dat men me niet hoorde!
Jij mag dat denken!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb je nu gewoon uitgeluld. Daar red je je niet meer uit, vriend
Voor een heel klein prijsjequote:
Als je dat in 3 uur tekent kan je van gogh schilderijen namaken in een dag.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een heel klein prijsjeHet is een hobby he en omdat 't een uitprobeersel was heb ik er maar heel weinig voor gevraagd.
Maar goed, ik heb nog opdrachten liggen á 200 euro, dus daar binnenkort maar aan beginnen.
en dan noem je jezelf geen kunstenaresquote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een heel klein prijsjeHet is een hobby he en omdat 't een uitprobeersel was heb ik er maar heel weinig voor gevraagd.
Maar goed, ik heb nog opdrachten liggen á 200 euro, dus daar binnenkort maar aan beginnen.
Nee, nou ja, ik ben natuurlijk wel zoiets. Maar echte kunstenaars vragen zo het drie dubbele. En dat vind ik het gewoon niet waard.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan noem je jezelf geen kunstenares
vraag gewoon dik geld gekquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik ben natuurlijk wel zoiets. Maar echte kunstenaars vragen zo het drie dubbele. En dat vind ik het gewoon niet waard.
Goffer kon ik ook maar zo goed tekenen!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Dat dusquote:Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan vragen ze t r straks niet meer! Gewoon geleidelijk opvoeren die prijs.![]()
Wat een lelijke tattoo's. Ze had het ook op laten nemen hoe die piercing gezet werd, stond een week of 3 terug op de FPquote:
quote:
Mooimooi! Ik ben vrijwel precies om 21.00 klaar!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef mr-green het volgende:
Playlist is klaar. Zo een uurtje 80's & 90's
Ik heb een aangeboren aversie tegen alles met de Duitse taal.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat mensen daar zo'n aversie tegen hebben zeg!
Nah, dann werden wir uns leider nicht treffenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een aangeboren aversie tegen alles met de Duitse taal.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dann werden wir uns leider nicht treffenHab ich leider gesagt? Ich bedeute glucklich!
Ze is niet lelijk, vind ik. Apart, maar niet lelijk. Die tattoo's dan weer welquote:
geen idee, ik hou dat niet bijquote:
SSB weet dat vast welquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee, ik hou dat niet bij
knulletje, denken dat je hiermee binnen kunt komenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee, ik hou dat niet bij
wat is dat nou weer voor kutreactie?quote:
sorry manquote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor kutreactie?
ik heb dan miss geen leven gezien mijn postgemiddelde, maar ik geil niet op cijfers ofzow
ja nee, valt me tegen van je.. echt valt me tegenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En de dj draait fijne muziekjens
om maar even een on topic opmerking te maken en een feit vast te stellen
kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nee, valt me tegen van je.. echt valt me tegen
Ga nou maar smsenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En de dj draait fijne muziekjens
om maar even een on topic opmerking te maken en een feit vast te stellen
onmeunigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is die knap dan? Lekker, ok misschien maar knap?
niet echtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb ik je vanmiddag al niet indirect bevredigd?
kmoet mijn naam toch hoog houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Goffer ben ik blij dat ik niet in de zelfde regio woon als jij!
Curry knap vinden.
show ff alles dan oordelen wijquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nu wat ik morgen aan doe. Nu weet ik niet wat voor nagellak ik daarbij doe
tieten.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik debiele of gewone foto's op mijn fobo zetten?
Doorzichtig lakje is altijd mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nu wat ik morgen aan doe. Nu weet ik niet wat voor nagellak ik daarbij doe
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
beidenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik debiele of gewone foto's op mijn fobo zetten?
Rood wit natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Nah, heb ik vorige week al gehadquote:
KEIHARD PURPER!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, heb ik vorige week al gehadIk denk dat ik voor paars/lila ga
Mja das ook wel weer zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kmoet mijn naam toch hoog houden
Lukt me tot nu toe nog aardig imoquote:
Ook mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, heb ik vorige week al gehadIk denk dat ik voor paars/lila ga
Jij rellen?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Zo jammer he! Dacht ik eindelijk weer eens te gaan rellen en de boel wakker te schudden.......
Reageert er bijna niemand.![]()
![]()
ik faal in rellen, lijkt me best een keer leuk om te doen.. maar ben er niet goed inquote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik goed in.Tenminste dat dacht ik....
Niemand reageert.
Sla de handen in één, en ga rellen...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik faal in rellen, lijkt me best een keer leuk om te doen.. maar ben er niet goed in
nee manquote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Sla de handen in één, en ga rellen...
Maar liefst wel ergens anders.![]()
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik goed in.Tenminste dat dacht ik....
Niemand reageert.
Tis heel makkelijk hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik faal in rellen, lijkt me best een keer leuk om te doen.. maar ben er niet goed in
ze kennen mij daar nog nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis heel makkelijk hoor!Gewoon een beetje hard je mening gaan roepen en boos doen enzo. Dan heb je zo een rel aan je broek.
Helaas zijn ze in het hattrick al wat gewent van me ofzo.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze kennen mij daar nog niet.. maar ik blijf braaf en ga er niet naartoe
zou er heen kunnen gaan puur om te rellenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er ook niets te zoeken want je speelt geen hattrick.
Hoi DIKKIEquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
INDERDAAD, laten we het eens over de macdonalds hebben.
ONNIE POPS
Gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier wel ja.Ik had t dan ook niet over dit topic schat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou er heen kunnen gaan puur om te rellenzeggen hoe kansloos jullie zijn enzo
ik zei toch dat ik er slecht in wasquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weinig kans op een rel als je dat zo doet. Ze lachen je all1 maar uit.
Mja dat blijkt ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik er slecht in was
quote:
Lief, Checkquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben gewoon achterlijk irritant lief
Siebenaar! De railpoort nach DEUTSCHLAND! Te zien aan de y-ophanging van de bovenleiding.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo Leute! Ich bin wieder da! (aber faye ist nicht mehr hier, sie ist zuruck zu Zevenaar)
?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
Gatver heul mn stemming is verpest door 2 posts.
welke en hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
Gatver heul mn stemming is verpest door 2 posts.
quote:
Die waren niet hier maar nu zit ik me op te vreten omdat ik me erger aan die gast.quote:
n00b.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
OOH! Was dat het!
Dat was mobiel.Dan zie ik niets.
|He, ik heb een nieuwe mention.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=ff739052476cd941en anders kijk je in je mentions
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghehe geniaal
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oneluv.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals een voorbeeldig schoonzusje dat dient te doen
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghehe geniaal
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb nog een denkbeeldig zusje met dikke tettenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oneluv.Heb je nog meer familieleden? Dan kan ik vast een beetje inburgeren.
pfff ik moet morgen ochtend mijn wortelkanaalbehandeling laten afmakenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
Godverdegriebels, ik moet dus morgen wel vroeg opNaja, ik blijf iig t/m symph luisteren, dinsdag wel eerste 6 uur vrij
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een denkbeeldig zusje met dikke tetten
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ghehe geniaal![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks heb je een schoonzusje met dikke tetten.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarop moet Eggs ze ook van mij selecteren.
Gaan we nu alle onbekende smileys hier posten?quote:
Die is al heel vaak in Onzin gepost!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan we nu alle onbekende smileys hier posten?
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn bestanden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, jouw pics, waar konden we die ook alweer vinden?!
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja? Zo speciaal vind ik die foto anders nietquote:
Maar jij bent geen kerel!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Zo speciaal vind ik die foto anders niet
Ik hoop dat de gemiddelde kerel meer smaak heeftquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemiddelde kerel meer smaak heeft
i agree with youquote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de gemiddelde kerel meer smaak heeft
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarop moet Eggs ze ook van mij selecteren.
HOERENquote:
Al dat werk om een beetje mooie tinnen schaal in elkaar te flansen, gaan die lompe boeren er zo onzorgvuldig mee om.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een fucking BUS overheen gereden he!
quote:
Ietwat?? Als je auto er zo uit ziet wordt ie total verklaard!quote:De uitbundige selectie van de Amsterdamse club toonde een ietwat beschadigde trofee tijdens de huldiging op het Museumplein.
Iemand met een verbrijzelde duim moet je dan ook geen schaal in de wind laten vasthouden.quote:
Het was een draad die boven de weg hingquote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iemand met een verbrijzelde duim moet je dan ook geen schaal in de wind laten vasthouden.
Ah de bus is er dus niet overheen gegaan.quote:
Wel een draad met 750 V=quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was een draad die boven de weg hing
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic is ook weer paraat na 3 weken afwezigheid
WT!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
HEY!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Maar..... dat mag wel in de pm. Of een linkje van youtube.quote:
De vakantie was heerlijk, mijn huis een teringzooi toen ik terugkwam, dus we hebben een week heeeeel hard gewerkt, en dus een week extra radio vakantie helaas.quote:
Nah, ik heb geen camera. En geen zin en ik ben niet gekquote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar..... dat mag wel in de pm. Of een linkje van youtube.
watskeburt?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De vakantie was heerlijk, mijn huis een teringzooi toen ik terugkwam, dus we hebben een week heeeeel hard gewerkt, en dus een week extra radio vakantie helaas.
Doe ik je dus een plezier mee?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De vakantie was heerlijk, mijn huis een teringzooi toen ik terugkwam, dus we hebben een week heeeeel hard gewerkt, en dus een week extra radio vakantie helaas.
Ach.... maakt niet uit. Je kwam toch een keer op bezoek hier?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen camera. En geen zin en ik ben niet gek
Ga ik dan wel schudden met m'n billenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... maakt niet uit. Je kwam toch een keer op bezoek hier?
Misschien wel, misschien niet. Dat zie ik dan wel.....quote:
quote:
mijn ex is eindelijk het huis uit (ze is gegaan toen ik op vakantie was) en ze heeft een onbeschrijflijke ellende achter gelaten.quote:
Da's als het goed is dezelfde!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, born slippy, die je in de begintune draaide
Wie is die zwaailichtmongool eigenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, even een wissel van UI, terug naar oude versie in een relatief nieuw jasje
Je bent er iig wel eindelijk vanafquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
mijn ex is eindelijk het huis uit (ze is gegaan toen ik op vakantie was) en ze heeft een onbeschrijflijke ellende achter gelaten.
Ekdom...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie is die zwaailichtmongool eigenlijk?
Ik zie nu pas dat het een zwaailicht is!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie is die zwaailichtmongool eigenlijk?
Dat is echt klote...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
mijn ex is eindelijk het huis uit (ze is gegaan toen ik op vakantie was) en ze heeft een onbeschrijflijke ellende achter gelaten.
gelukkig wel, dat is wel een opluchtingquote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent er iig wel eindelijk vanaf![]()
![]()
Wat jammer nouquote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen camera. En geen zin en ik ben niet gek
Het goede nieuws is dat ze weg is, maar het was echt een vieze zwijnenstal en teringzooi.quote:
Dat is kutquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |