quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lukt me ook nooit om een lapo te krijgen
Bauhaus!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bauhaus valt ook een beetje in dit genre, ken je dat ToT
yes yesquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
Het volgende nummer is met een echt extreem lolita-achtig stemmetje!
;;;quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm. En als het goed is, is hij ook meteen verkocht
En het is zo'n slechte fotoquote:
OMFGquote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei 'vroeger pop', dus ik dacht dat 't nu wat anders was
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en als ik die fagging microfoon aan het werken zou krijgen, zou ik er nog wat tussen kunnen lullen om de overgang minder extreem te laten lijken!
wauwquote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, SAM faalt!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Niet lullig bedoeld ofzo maar je doet je haarkleur wel eer aan vandaag.![]()
[..]
Koop een goeie misschien helpt t.
ben je kunstenares? ???quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Je loopt toch niet met ons te fucken he!?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat het nu in een ander genre valt, grapjasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG
Niet lullig bedoeld ofzo maar je doet je haarkleur wel eer aan vandaag.![]()
[..]
Koop een goeie misschien helpt t.
Nope.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit klinkt... apart...
gitaren zijn saai en standaard maar die stem... wtf
zou zo in de xenos kunnen hangen, heb je em echt verkocht??quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.Dit was even een snel fröbeltje voor de lol, heb er nog geen drie uur aan gewerkt
Op een ander forum waar ik post, is een topic waar mensen foto's kunnen posten zodat tekenaars/schilders/enz deze kunnen gebruiken. Daar komt een foto van de kat vandaan. Ik had het resultaat daar gepost, resulterend in een PM van de eigenares van de kat of ze de tekening niet kon kopenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou zo in de xenos kunnen hangen, heb je em echt verkocht??
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het nu in een ander genre valt, grapjasEn dat doet het ook, New Age, Downtempo, Worldbeat en dus absoluut geen pop.
Dus wie is er nu blond? Mister Smartypants?
Die werkt de helft van de tijd!quote:
WTF?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.Dit was even een snel fröbeltje voor de lol, heb er nog geen drie uur aan gewerkt
Nee, ik heb je nu gewoon uitgeluld. Daar red je je niet meer uit, vriendquote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo leuk he een dame die zich zelf gaat verdedigen.![]()
![]()
Ik hou wel van plagen. Vooral als ze dan zo happen.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Die werkt de helft van de tijd!De vorige keer heb ik een halve show lang tussen de nummers door zitten lullen voor ik er achter kwam dat men me niet hoorde!
Jij mag dat denken!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb je nu gewoon uitgeluld. Daar red je je niet meer uit, vriend
Voor een heel klein prijsjequote:
Als je dat in 3 uur tekent kan je van gogh schilderijen namaken in een dag.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een heel klein prijsjeHet is een hobby he en omdat 't een uitprobeersel was heb ik er maar heel weinig voor gevraagd.
Maar goed, ik heb nog opdrachten liggen á 200 euro, dus daar binnenkort maar aan beginnen.
en dan noem je jezelf geen kunstenaresquote:Op zondag 15 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een heel klein prijsjeHet is een hobby he en omdat 't een uitprobeersel was heb ik er maar heel weinig voor gevraagd.
Maar goed, ik heb nog opdrachten liggen á 200 euro, dus daar binnenkort maar aan beginnen.
Nee, nou ja, ik ben natuurlijk wel zoiets. Maar echte kunstenaars vragen zo het drie dubbele. En dat vind ik het gewoon niet waard.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan noem je jezelf geen kunstenares
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |