O die zijn leuk! Haha. Wel een beetje bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef loveli het volgende:
Oh goody.. dat merk is best apart.
http://www.zalando.nl/bibian-peeptoes-groen-ba511b004-602.html
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik heb ook grenzen. Ik heb helemaal geen zin om acht keer op een dag te bellen of hij al bijna klaar is met z'n hobby. Vind ik een beetje opdringerig. Ik dacht, laat ik dat eens niet doen, kijken of het dan goed komt. Maar niet dus. Moet ik nog een balans in zien te vinden denk ik.
*slikt opmerking in*quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
soms zijn vitamientjes belangrijker dan kussiekroel met Mr.Mo
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Mini. het volgende:
Vriendje ergert zich omdat ik zit te lachen. Gevolg: nog harder lachen.
Oja, wij hebben ook nog een meloen! Zijn jullie soms ook bij AH geweest...
Niet als je je mond vol hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, dat soort opmerkingen maak ik niet.
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ok, dan is het een ander verhaal.Ik denk dat jullie daar vooral samen een balans in moeten vinden, dus tijd voor een goed open gesprek.
Als ik koekjes bak eet ik echt alles zelf opquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
woei, de eerste lading koekjes zit in de oven en de cake is eruit. hij is gemarmerd geel met oranje geworden en met citroensmaak. t glazuur maak ik heel lichtgeel (ik moet toch een kéér spelen met mn kleurstof en mn versierinkjes!).
lekker bakken zonder zelf alles op te eten!
en gnorf, ik stikte in mn drinken door jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
but.. why???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dankzij google images ontdek ik nu dat dolfijnen ook in die sector een favoriet thema zijnquote:
en wij nu ook, waarvoor dank!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankzij google images ontdek ik nu dat dolfijnen ook in die sector een favoriet thema zijn![]()
.
wat ziekquote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
Dit topic heeft 68 volgers die niet gereageerd hebben.
dat zou ik eens aan GM moeten vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Zijn er geen modskillz waarbij je kunt lurken in het lurkersbestand?
Ik snap echt niet dat die mensen nooit de neiging krijgen om iets te posten.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
Grootste deel bestaat vast uit geile mannetjes die zitten te wachten tot er weer eens fapbare foto's gepost wordenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat die mensen nooit de neiging krijgen om iets te posten.
Aww, beterschap DaD!
In mindere mate heb ik dat ook wel bij griep, maar of dit ook nog "erbij hoort" durf ik niet te zeggen.
Uitdaging voor XM?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Grootste deel bestaat vast uit geile mannetjes die zitten te wachten tot er weer eens fapbare foto's gepost worden
Twee jaar geleden deden we (lees: jullie) dat nog weleensquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Grootste deel bestaat vast uit geile mannetjes die zitten te wachten tot er weer eens fapbare foto's gepost worden
quote:
Vanwege hun vorm!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankzij google images ontdek ik nu dat dolfijnen ook in die sector een favoriet thema zijn![]()
.
Nou, als je van dolfijnen houdt kun je je lol op nu.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen toen ik googlede op groep, computer en masturberenquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen toen ik googlede op groep, computer en masturberen![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens! Vervelend..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry, dames, dat ik dit uiterst belangwekkende onderwerp verstoor, maar ik lag net huilend van de pijn op de bank omdat stom genoeg mn huid zo'n pijn doet dat ik geen aanrakingen kan verdragen. Kan dit een symptoom zijn van griep of zo zijn? Heb ook hoofd- en keelpijn.
Die lieve baard wilde me alleen maar even een massage geven..
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Twee jaar geleden deden we (lees: jullie) dat nog weleensTegenwoordig komen er weinig bikini- en lingeriefoto's meer langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nr 68 meldt zichquote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
Je moet niksquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Amsel het volgende:
Wat gaan jullie snel vanavond! Ben een paar uurtjes weg en moet een heel topic bijlezen
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een muis.
een ongezonde.
hij heeft aan de margarine geknabbeld...
Ja!quote:
dat kan nu niet want ze rekenen op mn baksel! er is elke pauze op koor verkoop van baksels, opbrengst gaat in de lustrumkas. deze week is t mijn beurtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja
[..]
Als ik koekjes bak eet ik echt alles zelf opDoe ik ook niet meer..
Zakje kikkererwten doet 'tquote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een muis.
een ongezonde.
hij heeft aan de margarine geknabbeld...
Gezellig, je hebt een huisdier!quote:
En probeer uit te slapen! Voldoende slaap is goed in dit soort gevallenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
'Fijn' dat er mensen zijn die het herkennen. Bedankt voor de reacties! Heb een paracetamol genomen en ga nu maar op bed..
Doe je eigenlijk nog leuke dingen,naast werken en goed voor jezelf zorgen? (las dat je wat meer tijd voor jezelf neemtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Haha, maar ik kom hier de laatste tijd zo weinig, ik mis van alles volgens mij
Ik heb niets tegen muizen an sich, maar vind 't toch wat minder om hem niet in een kooitje als huisdier te hebben!quote:
Even snel gekeken en het ziet er wel gevarieerd uit. Denk niet dat je er slechter van kunt worden, goed punt is dat alle spiergroepen wel aan bod komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Probability het volgende:
Even ontopic, doet iemand hier aan P90X?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen toen ik googlede op [b]groep, computer en masturberen[/b]![]()
[ afbeelding ]
herkenbaar! griepplekken noemen wij dat, maar als ik flink koorts heb heb ik t op mn hele huid. kleding, deken, de wc-bril :xquote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry, dames, dat ik dit uiterst belangwekkende onderwerp verstoor, maar ik lag net huilend van de pijn op de bank omdat stom genoeg mn huid zo'n pijn doet dat ik geen aanrakingen kan verdragen. Kan dit een symptoom zijn van griep of zo zijn? Heb ook hoofd- en keelpijn.
Die lieve baard wilde me alleen maar even een massage geven..
Daar ben ik pas heel kort geleden mee begonnen hoor, juist omdat ik de laatste tijd niet zo goed voor mezelf gezorgd heb. Het is echt echt echt even tijd voor rust, reinheid en regelmaatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk nog leuke dingen,naast werken en goed voor jezelf zorgen? (las dat je wat meer tijd voor jezelf neemt)
Echt goed dat jij altijd weer met frisse moed begint.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
Beterschap, DaD!.
Net de afwas nog even gedaan en ik ga zo ook slapen. Hopelijk heb ik nu weer een goeie nacht na twee nachten vrijwel geen oog dichtgedaan te hebben.
Morgen eerst weer hardlopen incl kalibreren en dan weer brieven schrijven.
Heo saai het ook is, het werkt echtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Amsel het volgende:
[..]
Daar ben ik pas heel kort geleden mee begonnen hoor, juist omdat ik de laatste tijd niet zo goed voor mezelf gezorgd heb. Het is echt echt echt even tijd voor rust, reinheid en regelmaat
Mequote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
Nu nog maar 67quote:Op zondag 15 mei 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat ik afgelopen weekend ongeveer het driedubbele heb gegeten. Per dagquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Mixende_match het volgende:
Vandaag was erger
O: kaiserbroodje met 20+kaas en magere ham en 2 eieren (kleintjes)
T: dubbelfris
L: 3 saté stokjes met pindasaus en 3 stukjes stokbrood thee
T: handje nootjes van zaterdag, cola, hot chocomel en dubbelfris
D: 2 pizza stukjes en 3 piccolini's
Had a bad day. T was voetballen vandaag, dus zat in Rotterdam haha. Al met al niet echt gezond.
Truste iedereen!
veel te weinig van het verkeerde. Truste!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Mehaha druk gehad! Omdat ik gisteren avond zo'n honger had hb ik aardbeien, banaan, appel en kiwi in stukjes gesneden met een toef slagroom erbij gemaakt
En toen had ik nog honger, en iedereen zat aan de chips.. Dus handje mee gegeten en een handje droog geroosterde amandelen, pinda's en Chassewnootjes (of hoe je het ook schrijft.)
Vandaag was erger
O: kaiserbroodje met 20+kaas en magere ham en 2 eieren (kleintjes)
T: dubbelfris
L: 3 saté stokjes met pindasaus en 3 stukjes stokbrood thee
T: handje nootjes van zaterdag, cola, hot chocomel en dubbelfris
D: 2 pizza stukjes en 3 piccolini's
Had a bad day. T was voetballen vandaag, dus zat in Rotterdam haha. Al met al niet echt gezond.
Truste iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |