Onder het bed. In kasten. En ik heb nog een grote hutkoffer die vol zit met beddengoed en badlakens.Maar je hebt wel gelijk, er kunnen er best een paar wegquote:Op zondag 15 mei 2011 21:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die allemaal op zou moeten bergen!!
Of je laat je kinderen er tenten van bouwen deze zomer.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Onder het bed. In kasten. En ik heb nog een grote hutkoffer die vol zit met beddengoed en badlakens.Maar je hebt wel gelijk, er kunnen er best een paar weg
O wat fijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het klinkt echt zo onwijs stom allemaal, maar mijn voetzool was dus zo onwijs gevoelig geworden door het niet belasten, dat ik echt heel blij ben dat ik weer gewoon op blote voeten kan rondlopen.![]()
Je leert het kleine wel weer waarderen door zo'n stomme enkel zeg.
Daar heeft hij vast niet goed over nagedacht toen hij je belde.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef Probabilityt het volgende:
O of ik nu even die kant op kom maar meneer wil wel om 11 uur slapen. Tegen die tijd dat ik er ben is het 10 uur. Dus hij zoekt het maar uit.
O ja, ik zou ze wel in een koffer kunnen doen. Onder het bed is al vol.. En de kasten ook..quote:Op zondag 15 mei 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Onder het bed. In kasten. En ik heb nog een grote hutkoffer die vol zit met beddengoed en badlakens.Maar je hebt wel gelijk, er kunnen er best een paar weg
Gelukkig hoef je niet vaak door een metaaldetectiepoortjequote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt, ik ga de rest van mn leven gewoon weer alle tuinhekjes open doen.
De zwelling is nu ook bijna weg en ik heb idee dat je de schroefjes kunt voelen die in mn enkel zitten.
Doen we al. Al jarenlangquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je laat je kinderen er tenten van bouwen deze zomer.
De mooiste tenten bouw je over de waslijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Blurred86 het volgende:
tenten bouwen van oude lakensdat waren nog eens goeie tijden!
Ik maak wel een foto van mn röntgenfoto.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet vaak door een metaaldetectiepoortje
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heeft hij vast niet goed over nagedacht toen hij je belde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Billy, niet belangrijke ergernissen van je af laten glijden en de rest oplossen, het leven is te kort voor problemen die geen problemen hoeven te zijn...
so true!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Billy, niet belangrijke ergernissen van je af laten glijden en de rest oplossen, het leven is te kort voor problemen die geen problemen hoeven te zijn...
QFT, helaasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Net als met verhuizen, je laat je oude zooi acher, maar neemt jezelf mee. Misschien een beetje kromme vergelijking, maar het probleem zit blijkbaar ergens anders dan je (en hij) had verwacht.
Ik denk dat loveli bedoelt dat de kleine kibbelaarijtjes niet belangrijk zijn, als het verder gewoon goed zitquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik kwam deze tegen op facebook. weet niet of ie hier rond moederdag al langsgekomen was?
ik moet nu aan mn proefschrift eigenlijk. bleurgh.
Waarom heb ik daar veel meer woorden voor nodigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat loveli bedoelt dat de kleine kibbelaarijtjes niet belangrijk zijn, als het verder gewoon goed zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |