Gelukkig hoef je niet vaak door een metaaldetectiepoortjequote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt, ik ga de rest van mn leven gewoon weer alle tuinhekjes open doen.
De zwelling is nu ook bijna weg en ik heb idee dat je de schroefjes kunt voelen die in mn enkel zitten.
Doen we al. Al jarenlangquote:Op zondag 15 mei 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je laat je kinderen er tenten van bouwen deze zomer.
De mooiste tenten bouw je over de waslijnquote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef Blurred86 het volgende:
tenten bouwen van oude lakensdat waren nog eens goeie tijden!
Ik maak wel een foto van mn röntgenfoto.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet vaak door een metaaldetectiepoortje
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heeft hij vast niet goed over nagedacht toen hij je belde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Billy, niet belangrijke ergernissen van je af laten glijden en de rest oplossen, het leven is te kort voor problemen die geen problemen hoeven te zijn...
so true!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef loveli het volgende:
Billy, niet belangrijke ergernissen van je af laten glijden en de rest oplossen, het leven is te kort voor problemen die geen problemen hoeven te zijn...
QFT, helaasquote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Net als met verhuizen, je laat je oude zooi acher, maar neemt jezelf mee. Misschien een beetje kromme vergelijking, maar het probleem zit blijkbaar ergens anders dan je (en hij) had verwacht.
Ik denk dat loveli bedoelt dat de kleine kibbelaarijtjes niet belangrijk zijn, als het verder gewoon goed zitquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik kwam deze tegen op facebook. weet niet of ie hier rond moederdag al langsgekomen was?
ik moet nu aan mn proefschrift eigenlijk. bleurgh.
Waarom heb ik daar veel meer woorden voor nodigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat loveli bedoelt dat de kleine kibbelaarijtjes niet belangrijk zijn, als het verder gewoon goed zit![]()
Nou niet echt, want dit was al eerder zo dus dat vind ik jammer.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat loveli bedoelt dat de kleine kibbelaarijtjes niet belangrijk zijn, als het verder gewoon goed zit![]()
Onze kruidentuin woekert nogal, dus ik heb gewoon van alle soorten wat geplukt en in en vaasje gedaan. Het hele huis ruikt lekker
Hij vind mijn gesprekken gezeur. En ik zeg dat we nooit een goed gesprek kunnen houden als hij het per definitie gezeur vindt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:32 schreef MarMar het volgende:
Wel handig als de andere partij dan ook stopt met zeuren, anders schiet het niet op
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Spreek je het ook een keer gewoon 1 op 1 uit met 'm Billy?
Gewoon ook even jullie verwachtingen afstemmen enzo? Maakt het allemaal een stuk leuker.
nee, geen contract, wel de eeuwige toorn en teleurstelling van mn begeleidster, en t staat ook wel beter op mn CV als er ooit die promotie komt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk (contractueel?) verplicht om je proefschrift nog af te maken? of is het meer voor jezelf dat je het nog af wilt maken? succes iig!
Dat valt best wel mee, een jaar. Fijn dat het toch nog lukt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, geen contract, wel de eeuwige toorn en teleurstelling van mn begeleidster, en t staat ook wel beter op mn CV als er ooit die promotie komt.
maarrrr het zit eraan te komen, we hebben nu een pagina of 100 bijna echt helemaal klaar, en ongeveer 190 pagina's totaal waar we aan t editen en gaten vullen zijn (begeleidster en ik).
voor de zomer móet t lukken. dan heb ik uiteindelijk maar 1 jaar vertraging opgelopen...
Ik vind je een held dat je het gewoon gaat afmaken!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, geen contract, wel de eeuwige toorn en teleurstelling van mn begeleidster, en t staat ook wel beter op mn CV als er ooit die promotie komt.
maarrrr het zit eraan te komen, we hebben nu een pagina of 100 bijna echt helemaal klaar, en ongeveer 190 pagina's totaal waar we aan t editen en gaten vullen zijn (begeleidster en ik).
voor de zomer móet t lukken. dan heb ik uiteindelijk maar 1 jaar vertraging opgelopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |