abonnement Unibet Coolblue
pi_96852469


Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_96852486

Clare Maguire vind ik in deze video beeldschoon. Echt precies waar ik gelijk voor val. Die ogen. O+ De wijsheid die ze met zich mee lijkt te dragen. Mooi hoor.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:42:39 #3
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96852570
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Te veel oogschaduw. Ben ik nu heel hard tegen schenen aan het schoppen als ik zeg dat de afbeelding met niet veel doet? ;).

Ik kom nog terug over wat ik nu mooi vind als ik eraan denk morgen
uhm, ik weet niet eens wie je bent.
dus hoe kan je me dan tegen de schenen schoppen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96852626
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ow bah. Nee, maar wel beter dan die gratenpakhuizen natuurlijk.

Supernanny. :'( :r
Nanny heeft ook wel wat. :Y ik val eigenlijk wel op stevige vrouwen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96852650
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:

Clare Maguire vind ik in deze video beeldschoon. Echt precies waar ik gelijk voor val. Die ogen. O+ De wijsheid die ze met zich mee lijkt te dragen. Mooi hoor.
Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).
pi_96852683
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).
Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Ron Paul 2012
pi_96852928
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.
pi_96853003
Megan Fox heeft een bitchy uitstraling. Dan mag ze mooie ogen hebben, daar knap ik dan toch weer op af. Ze blijft wel mooi natuurlijk maar ik ga er niet wakker van liggen of over lopen fantaseren.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:42 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96853039
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.
Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96853111
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Oh, met make-up heb ik ook wel zulke ogen.
pi_96853318
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Supersoep het volgende:
Megan Fox heeft een bitchy uitstraling. Dan mag ze mooie ogen hebben, daar knap ik dan toch weer op af. Ze blijft wel mooi natuurlijk maar ik ga er niet wakker van liggen of over lopen fantaseren.
Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezen
Ja, vind ik ook :P
pi_96853388
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.

Nee maar ik kan wel zoiets hebben van: "awww die is echt knap.... " en dan kan ik een tijdje zwijmelen. Van Megan Fox word ik niet koud of warm en die zal dus ook nooit in mn hoofd zitten.
Ron Paul 2012
pi_96853461
Wat vinden de vrouwen van de man in de OP mits hij zijn bril afzet?
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:01:52 #14
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96853524
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden de vrouwen van de man in de OP mits hij zijn bril afzet?
Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96853590
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens. :')
En die bek. :{ Zo'n bek trek ik altijd naar een meisje uit m'n klas (uit pure verveling tijdens colleges) en zo gaat 't dan over en weer. Kinderachtig heh :'(
pi_96854316
Hodfr, ik ben een weekendje niet en ik kan 10 delen teruglezen -O-
Children of the night. What music they make.
pi_96855539
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Daarom gaat versieren niet zo makkelijk, je wordt er steeds door afgeleid.
Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk? :D

[ Bericht % gewijzigd door Re op 15-05-2011 20:46:39 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 20:44:25 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96855709
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wanneer is de date eigenlijk? :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96855829
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk? :D
Ergens dit jaar nog wel verwacht ik. ;)
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:47:23 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96855856
zo opgeschoond, kuttroll mag weer gaan fietsen :W
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 15 mei 2011 @ 20:48:17 #21
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96855910
Hé, als die leuke posten over mij zijn verdwenen :( .
The view from nowhere.
pi_96855946
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef deelnemer het volgende:
Hé, als die leuke posten over mij zijn verdwenen :( .
Dan beginnen we even opnieuw.

Nog geneukt?
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:50:30 #23
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856044
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ergens dit jaar nog wel verwacht ik. ;)
Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame! :o Kom op, beetje actie hoor Supersoep :D Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen. ;(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96856104
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame! :o Kom op, beetje actie hoor Supersoep :D Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen. ;(
Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn! :P
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 20:52:14 #25
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856151
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn! :P
Naah, dat zou je dan wel melden toch :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96856214
Waarom zo ontwijkend doen; zeg gewoon waar het op staat joh. Of zeg gewoon dat je het niet wilt zeggen. Is het simpelste. :{w
pi_96856218
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame! :o Kom op, beetje actie hoor Supersoep :D Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen. ;(
Hij heeft er geen invloed op.
pi_96856223
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, wat is de volgende stap?

Stap 1 was het op orde brengen van mijn leven en mijn persoon
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad

Stap 2 Prettig contact met mannen en vrouwen
- Deelnemen aan veel activiteiten
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren

Stap 3 Werken aan vriendschap
- Investeren in vriendschapsbanden
- Professionele hulp

Stap 4
- ???

Stap 5
- Relatie
Toch nog even opnieuw. Wat is de volgende stap nadat je vriendschappelijk met vrouwen weet om te gaan? Deelnemer had het over elkaar stimuleren in het gesprek zodat het vanzelf verder gaat, maar echt duidelijk is het me nog niet.
  zondag 15 mei 2011 @ 20:53:36 #29
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96856237
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Om even terug te komen op je post in het datingtopic. Zo ervaar ik dat dus totaal niet. Ik zit nu opzich wel lekker in mijn vel. Maar zo voelt het vaak niet. Ik vind mijzelf geen leuk en aardig sociaal jongen. Ik heb de uitstraling van een op gebrande kaars. Genoeg negatief gezeik. Zo voel ik mij dus helaas.
Ik kan mijzelf moeilijk als leuk persoon zien. Ik geloof gewoon niet dat andere mensen mij leuk vinden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96856247
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft er geen invloed op.
Huh..
  zondag 15 mei 2011 @ 20:54:35 #31
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856309
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft er geen invloed op.
Actie ondernemen om je te versieren zou geen indruk maken bij jou? -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96856329
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om even terug te komen op je post in het datingtopic. Zo ervaar ik dat dus totaal niet. Ik zit nu opzich wel lekker in mijn vel. Maar zo voelt het vaak niet. Ik vind mijzelf geen leuk en aardig sociaal jongen. Ik heb de uitstraling van een op gebrande kaars. Genoeg negatief gezeik. Zo voel ik mij dus helaas.
Ik kan mijzelf moeilijk als leuk persoon zien. Ik geloof gewoon niet dat andere mensen mij leuk vinden
Wat zou je zelf graag beter zien gaan?
  zondag 15 mei 2011 @ 20:54:58 #33
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96856335
vrouwen :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96856448
quote:
15s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Actie ondernemen om je te versieren zou geen indruk maken bij jou? -O-
Mijn interesse heeft hij al lang gewekt...
  zondag 15 mei 2011 @ 20:56:29 #35
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856450
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Om even terug te komen op je post in het datingtopic. Zo ervaar ik dat dus totaal niet. Ik zit nu opzich wel lekker in mijn vel. Maar zo voelt het vaak niet. Ik vind mijzelf geen leuk en aardig sociaal jongen. Ik heb de uitstraling van een op gebrande kaars. Genoeg negatief gezeik. Zo voel ik mij dus helaas.
Ik kan mijzelf moeilijk als leuk persoon zien. Ik geloof gewoon niet dat andere mensen mij leuk vinden
Klote. :{ Want ik meende het wel. Al is het alweer een tijdje geleden, die meet.
Zat je op dat moment wat lekkerder in je vel soms?
Ik zeg het omdat je één van de weinigen bent die me echt is bijgebleven.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 20:57:08 #36
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856510
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn interesse heeft hij al lang gewekt...
Dus hij kan niks doen om er meer van te maken?

Doe nou 'es vertellen, hoe zit het nou tussen jullie :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96856543
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Toch nog even opnieuw. Wat is de volgende stap nadat je vriendschappelijk met vrouwen weet om te gaan? Deelnemer had het over elkaar stimuleren in het gesprek zodat het vanzelf verder gaat, maar echt duidelijk is het me nog niet.
Stappenplan in de prullenbak gooien en plezier gaan maken.
pi_96856650
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dus hij kan niks doen om er meer van te maken?

Doe nou 'es vertellen, hoe zit het nou tussen jullie :D
Nee, het ligt voor de rest aan mij.
  zondag 15 mei 2011 @ 20:59:37 #39
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96856696
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Toch nog even opnieuw. Wat is de volgende stap nadat je vriendschappelijk met vrouwen weet om te gaan? Deelnemer had het over elkaar stimuleren in het gesprek zodat het vanzelf verder gaat, maar echt duidelijk is het me nog niet.
Nou wat je vertelde over het meisje in de bioscoop, dat leek mij wel een behoorlijke stap in de goede richting. :) Ook al was er misschien niet al teveel romantische/seksuele interesse van beide kanten, dat kun je niet vaak genoeg oefenen volgens mij. :D
Hetzelfde doe je dus bij een meisje dat je echt leuk vindt, en je hoopt dan op die ene klik.
Gebeurt lang niet altijd, is een kwestie van net zo lang proberen tot je er eentje tegenkomt waar je dat mee hebt, denk ik :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96856982
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nou wat je vertelde over het meisje in de bioscoop, dat leek mij wel een behoorlijke stap in de goede richting. :) Ook al was er misschien niet al teveel romantische/seksuele interesse van beide kanten, dat kun je niet vaak genoeg oefenen volgens mij. :D
Hetzelfde doe je dus bij een meisje dat je echt leuk vindt, en je hoopt dan op die ene klik.
Gebeurt lang niet altijd, is een kwestie van net zo lang proberen tot je er eentje tegenkomt waar je dat mee hebt, denk ik :)
Dank voor je inhoudelijke reactie.
Als echter alles van goede hoop en net zo lang proberen tot ik een keer geluk heb, moet afhangen, dan ben ik zo weer 5 jaar verder.
Liever zou ik de juiste vaardigheden leren, net zoals ik dat voor communicatie gedaan heb (en die dan inderdaad veel gaan oefenen).
  zondag 15 mei 2011 @ 21:05:49 #41
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96857158
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:54 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat zou je zelf graag beter zien gaan?
Meer zelfvertrouwen. Dat ik in mijzelf geloof dat ik een leuk persoon ben.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klote. :{ Want ik meende het wel. Al is het alweer een tijdje geleden, die meet.
Zat je op dat moment wat lekkerder in je vel soms?
Ik zeg het omdat je één van de weinigen bent die me echt is bijgebleven.
Meestal zit ik wel lekker in mijn vel. Toen ook. Ik kan mij weinig meer herinneren eigenlijk alleen dat ik met Engel heb gesprokken.

Ik weet ook wel dat ik leuk en aardig ben alleen ik geloof het gewoon soms niet. Meestal is dat als ik erges het gevoel krijg dat ik niet gewenst ben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:07:26 #42
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96857267
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dank voor je inhoudelijke reactie.
Als echter alles van goede hoop en net zo lang proberen tot ik een keer geluk heb, moet afhangen, dan ben ik zo weer 5 jaar verder.
Liever zou ik de juiste vaardigheden leren, net zoals ik dat voor communicatie gedaan heb (en die dan inderdaad veel gaan oefenen).
Maar daar hangt het uiteindelijk toch echt vanaf hoor, voor iedereen. Niet alleen voor jou.
Met alle stappen die je al hebt gedaan vergroot je wel je kansen, maar je moet gewoon altijd geluk hebben om een match te vinden. Het is altijd een gok.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96858793
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Meer zelfvertrouwen. Dat ik in mijzelf geloof dat ik een leuk persoon ben.

[..]

Meestal zit ik wel lekker in mijn vel. Toen ook. Ik kan mij weinig meer herinneren eigenlijk alleen dat ik met Engel heb gesprokken.

Ik weet ook wel dat ik leuk en aardig ben alleen ik geloof het gewoon soms niet. Meestal is dat als ik erges het gevoel krijg dat ik niet gewenst ben.
Even een hele therapeutische vraag stellen.
Wat denk je zelf dat er voor nodig is dat je meer zelfvertrouwen kan krijgen?
Hoe zou je dat aanpakken?
  zondag 15 mei 2011 @ 21:46:02 #44
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96860238
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Even een hele therapeutische vraag stellen.
Wat denk je zelf dat er voor nodig is dat je meer zelfvertrouwen kan krijgen?
Hoe zou je dat aanpakken?
Geen idee, ik ben wel bezig om er aan te werken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:03:54 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96861642
Hey ik heb een vraag.

Wat vinden jullie van het idee om versieren/daten/seks te oefenen met iemand die je eigenlijk niet wilt hebben? Dit voor zowel de mannen als de vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96861841
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey ik heb een vraag.

Wat vinden jullie van het idee om versieren/daten/seks te oefenen met iemand die je eigenlijk niet wilt hebben? Dit voor zowel de mannen als de vrouwen.
Dat is een prima idee, maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen.
Ik heb het idee dat als het lukt met 1 ander, dat de rest daarna een stuk makkelijker gaat.
Alleen om die 1e te krijgen.....

Het seks gedeelte is natuurlijk gewoon prostitutie, dus dat is niet een goed idee.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:08:08 #47
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96861949
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey ik heb een vraag.

Wat vinden jullie van het idee om versieren/daten/seks te oefenen met iemand die je eigenlijk niet wilt hebben? Dit voor zowel de mannen als de vrouwen.
ja
wanneer dat de enige mogelijkheid is

spijtig wel
maarja
  zondag 15 mei 2011 @ 22:09:08 #48
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96862012
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het seks gedeelte is natuurlijk gewoon prostitutie, dus dat is niet een goed idee.
nooit van one night stands gehoord?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96862025
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey ik heb een vraag.

Wat vinden jullie van het idee om versieren/daten/seks te oefenen met iemand die je eigenlijk niet wilt hebben? Dit voor zowel de mannen als de vrouwen.
Dus je gaat met iemand daten die je niet eens ziet zitten? En de klik er niet is?
Children of the night. What music they make.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:11:00 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862124
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat is een prima idee, maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen.
Ik heb het idee dat als het lukt met 1 ander, dat de rest daarna een stuk makkelijker gaat.
Alleen om die 1e te krijgen.....

Het seks gedeelte is natuurlijk gewoon prostitutie, dus dat is niet een goed idee.
Ja, maar dan wil ik zeggen om het niet aan die persoon te zeggen. Dus bijvoorbeeld de jongen gaat gewoon naar een kroeg waar hij nooit komt en niemand kent, vraagt gewoon elke meisje voor haar nummer en dan kijken we hij zover kan krijgen om met hem af te spreken.

Andersom ook. Meisje laat gewoon de eerste jongen die probeert haar nummer krijgen of des nood neemt ze gewoon zijn nummer en gaat met hem afspreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 mei 2011 @ 22:11:22 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862142
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus je gaat met iemand daten die je niet eens ziet zitten? En de klik er niet is?
Soort van, ja.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 mei 2011 @ 22:11:43 #52
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96862163
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Waaghals het volgende:

[..]

nooit van one night stands gehoord?
Dat is toch niet handig voor onervaren mensen.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:14:03 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862346
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is toch niet handig voor onervaren mensen.
Nee, niet echt. Het kan in sommige gevallen wel handig zijn, maar handiger voor onervaren mannen dan voor onervaren vrouwen, denk ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96862365
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus je gaat met iemand daten die je niet eens ziet zitten? En de klik er niet is?
Ik weet niet in hoeverre het ook voor daten geldt, maar voor versieren heb je skills nodig. Skills waar je beter in wordt naarmate je ze meer oefent. Dus versieren is wel degelijk te trainen naar mijn idee.
pi_96862437
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar dan wil ik zeggen om het niet aan die persoon te zeggen. Dus bijvoorbeeld de jongen gaat gewoon naar een kroeg waar hij nooit komt en niemand kent, vraagt gewoon elke meisje voor haar nummer en dan kijken we hij zover kan krijgen om met hem af te spreken.
Hier raak ik je kwijt. Wat moet de jongen doen?
  zondag 15 mei 2011 @ 22:16:09 #56
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96862489
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is toch niet handig voor onervaren mensen.
bullshit, sexen met vreemden die je nooit meer ziet
ideaal juist
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 22:16:42 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862529
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hier raak ik je kwijt. Wat moet de jongen doen?
"Kijken WIE hij zover kan krijgen om met hem af te spreken." type fout.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96862594
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Waaghals het volgende:

[..]

nooit van one night stands gehoord?
Om nou je 1e ervaring met een willekeurig iemand te hebben die je daarna nooit meer ziet en waar je geen enkele binding mee hebt of liefde voor voelt, klinkt mij niet echt als een geweldig idee in de oren.
Ze zeggen dat je 1e keer je leven lang bij blijft. Dus dan kan dat maar beter een mooie herinnering zijn met iemand die je lief hebt.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:18:04 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862616
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Waaghals het volgende:

[..]

bullshit, sexen met vreemden die je nooit meer ziet
ideaal juist
Niet helemaal, want vreemde mensen zullen totaal geen rekening houden met de andere.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 mei 2011 @ 22:19:06 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862705
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om nou je 1e ervaring met een willekeurig iemand te hebben die je daarna nooit meer ziet en waar je geen enkele binding mee hebt of liefde voor voelt, klinkt mij niet echt als een geweldig idee in de oren.
Ze zeggen dat je 1e keer je leven lang bij blijft. Dus dan kan dat maar beter een mooie herinnering zijn met iemand die je lief hebt.
Nou, zo belangrijk is het ook weer niet. Je eerste keer met je eerste serieuze liefde, of eigenlijk met iedereen waarmee je verliefd op bent, blijft altijd bij je bij. Tenminste, zo ervaar ik het.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 mei 2011 @ 22:19:50 #61
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96862761
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Om nou je 1e ervaring met een willekeurig iemand te hebben die je daarna nooit meer ziet en waar je geen enkele binding mee hebt of liefde voor voelt, klinkt mij niet echt als een geweldig idee in de oren.
Ze zeggen dat je 1e keer je leven lang bij blijft. Dus dan kan dat maar beter een mooie herinnering zijn met iemand die je lief hebt.
je klinkt als een vrouw :D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96862791
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben wel bezig om er aan te werken
Lees je ook boeken over het krijgen van zelfvertrouwen? Er zijn een flink aantal zelfhulpboeken beschikbaar die je misschien op weg kunnen helpen. Daarnaast is het ook helemaal niet raar om professionele hulp in te schakelen om je hiermee te helpen.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:21:58 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96862937
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Waaghals het volgende:

[..]

je klinkt als een vrouw :D
De reden waarom het een slecht idee is, is vooral wat de gevolgen kunnen zijn. Als je eerste keer op een hele onprettige manier gaat, als het nou de seks is of de persoon of hoe die persoon tegen je doet, gaat het je alleen maar meer onzeker of kut laten voelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96863014
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De reden waarom het een slecht idee is, is vooral wat de gevolgen kunnen zijn. Als je eerste keer op een hele onprettige manier gaat, als het nou de seks is of de persoon of hoe die persoon tegen je doet, gaat het je alleen maar meer onzeker of kut laten voelen.
Dat risico is er trouwens ook bij het plan om de hele kroeg af te gaan en iedereen om een nummer te vragen. Ik zie daar ook een paar scenario's zeer onprettig aflopen ;)
pi_96863079
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef Waaghals het volgende:

[..]

je klinkt als een vrouw :D
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik op dit moment Glee zit te kijken.
* dyna18 is een beetje een romanticus
pi_96863139
Ik vind 't ma saai
pi_96863228
Glee is echt grote bagger.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 22:25:33 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96863240
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat risico is er trouwens ook bij het plan om de hele kroeg af te gaan en iedereen om een nummer te vragen. Ik zie daar ook een paar scenario's zeer onprettig aflopen ;)
Ja, dat wel. Maar ik dacht, misschien kunnen we het discussieren. Want zo had ik het gedaan toen ik onervaren was.

Niet zozeer kroeg iedereen aanspreken, maar gewoon 10 meisjes tegelijkertijd op MSN aanspreken en elke meisje proberen te versieren. Regelmatig flirten. Enzovoorts.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96863513
quote:
15s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
Glee is echt grote bagger.
Dat dus. Paar afleveringen gezien, het kon me totaal niet boeien.
pi_96863651
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar ik dacht, misschien kunnen we het discussieren. Want zo had ik het gedaan toen ik onervaren was.

Niet zozeer kroeg iedereen aanspreken, maar gewoon 10 meisjes tegelijkertijd op MSN aanspreken en elke meisje proberen te versieren. Regelmatig flirten. Enzovoorts.
En hoe ging dat?
  zondag 15 mei 2011 @ 22:34:07 #71
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96863963
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dan zal ik maar niet zeggen dat ik op dit moment Glee zit te kijken.
* dyna18 is een beetje een romanticus
Ik vind Glee ook tof. Lekkere feel-good Disney verhalen en stiekem best goeie muziek. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:34:18 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96863981
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En hoe ging dat?
Op zich heel slecht. Als ik het over nieuw kon doen, zou ik het niet zo hebben gedaan.

Maar aan de andere kant, op mijn 14de werd ik voor het eerst gepijpt, 15de ontmaagd, 17 eerste relatie, enz.

Heb wel heel vaak keihard gefaald, maar nu ben ik zover dat ik precies weet hoe ik een meisje moet versieren en ik weet hoe ik het meisje moet krijgen die ik zou willen hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96864141
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Op zich heel slecht. Als ik het over nieuw kon doen, zou ik het niet zo hebben gedaan.
[...]
Heb wel heel vaak keihard gefaald, maar nu ben ik zover dat ik precies weet hoe ik een meisje moet versieren en ik weet hoe ik het meisje moet krijgen die ik zou willen hebben.
Ok, maar wat had je dan in gedachten met je voorstel?
  zondag 15 mei 2011 @ 22:37:52 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96864256
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ok, maar wat had je dan in gedachten met je voorstel?
Zou dat goed advies zijn voor de mensen in deze topic die hulp zoeken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 15 mei 2011 @ 22:38:32 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96864299
Ik ben vandaag toch zo'n leuk meisje tegengekomen bij de huldiging van Ajax.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96864398
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zou dat goed advies zijn voor de mensen in deze topic die hulp zoeken?
Nou, dit lijkt dat toch een beetje te ontkrachten:
quote:
Als ik het over nieuw kon doen, zou ik het niet zo hebben gedaan.
pi_96864410
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zou dat goed advies zijn voor de mensen in deze topic die hulp zoeken?
Het oefenen van versiervaardigheden, ja dat is zeker nuttig voor velen hier.
Maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen dat die daarin mee gaat om te oefenen.
pi_96864417
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat dus. Paar afleveringen gezien, het kon me totaal niet boeien.
Met Soep en Straw.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:43:10 #79
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96864599
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het oefenen van versiervaardigheden, ja dat is zeker nuttig voor velen hier.
Maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen dat die daarin mee gaat om te oefenen.
De meet lijkt me een aardige gelegenheid. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:44:05 #80
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96864648
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
Ik ben vandaag toch zo'n leuk meisje tegengekomen bij de huldiging van Ajax.
En wat heb je gedaan?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 22:44:45 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96864694
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het oefenen van versiervaardigheden, ja dat is zeker nuttig voor velen hier.
Maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen dat die daarin mee gaat om te oefenen.
Inderdaad dat is zo vreemd om te doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96865508
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad dat is zo vreemd om te doen.
Via internet is dat toch niet zo moeilijk? Dat is niet hetzelfde als in het echt, verre van, omdat je hier makkelijker dingen zegt, maar het kan toch enigzins helpen.

Eerst iemand online leren kennen via een activiteit of spel, zodat je een vriendschappelijk basis hebt maar met nog genoeg mysterie dat je eigenlijk niks van elkaar af weet, en dan ga je aftasten of jullie elkaar liggen.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 23:05:24 #83
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96865937
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Via internet is dat toch niet zo moeilijk? Dat is niet hetzelfde als in het echt, verre van, omdat je hier makkelijker dingen zegt, maar het kan toch enigzins helpen.

Eerst iemand online leren kennen via een activiteit of spel, zodat je een vriendschappelijk basis hebt maar met nog genoeg mysterie dat je eigenlijk niks van elkaar af weet, en dan ga je aftasten of jullie elkaar liggen.
Dit is precies waarom ik ook groot voorstander ben van online versieren. :Y ^O^
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:06:47 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96866001
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En wat heb je gedaan?
Nou er zit een heel verhaal aan vast.
Ik stond daar met twee jongens die ik net had ontmoet en zij was met een vriendin en die vriendin haar vriend. Ze kon haar vriend niet bereiken en was na hem op zoek nou toeval of niet die heet Brian toen zei ik "ik heet Brian zonder B is dat ook goed?" _O- :')

Nou in ieder geval gezellig gehost met zijn enzo heb er veel geluk gewenst met het vinden van Brian. Ze zei nog wel dat ze Shanna heette ofzo.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:07:46 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96866050
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Via internet is dat toch niet zo moeilijk? Dat is niet hetzelfde als in het echt, verre van, omdat je hier makkelijker dingen zegt, maar het kan toch enigzins helpen.

Eerst iemand online leren kennen via een activiteit of spel, zodat je een vriendschappelijk basis hebt maar met nog genoeg mysterie dat je eigenlijk niks van elkaar af weet, en dan ga je aftasten of jullie elkaar liggen.
Oh via internet dat verandert de zaak.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96866209
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh via internet dat verandert de zaak.
Daar had Keep_Walking het ook over volgens mij. Met verschillende meisjes op MSN praten etc. Op internet kan je, als je wil, elke vrouw al als mogelijk flirt-object gaan zien en je zo ook gedragen, maar dan graag wel met een beetje stijl en niet als een kwijlende tiener a la de kansloze opmerkingen in Sexy en Gewaagd hier op FOK. :P
Ron Paul 2012
pi_96866224
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Via internet is dat toch niet zo moeilijk? Dat is niet hetzelfde als in het echt, verre van, omdat je hier makkelijker dingen zegt, maar het kan toch enigzins helpen.

Eerst iemand online leren kennen via een activiteit of spel, zodat je een vriendschappelijk basis hebt maar met nog genoeg mysterie dat je eigenlijk niks van elkaar af weet, en dan ga je aftasten of jullie elkaar liggen.
Dat is juist het leuke, vind ik. Je weet al een beetje hoe de persoonlijkheid van iemand is, daar kom je met een IRL date pas na weken/maanden achter. :)
  zondag 15 mei 2011 @ 23:11:48 #88
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96866293
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou er zit een heel verhaal aan vast.
Ik stond daar met twee jongens die ik net had ontmoet en zij was met een vriendin en die vriendin haar vriend. Ze kon haar vriend niet bereiken en was na hem op zoek nou toeval of niet die heet Brian toen zei ik "ik heet Brian zonder B is dat ook goed?" _O- :')

Nou in ieder geval gezellig gehost met zijn enzo heb er veel geluk gewenst met het vinden van Brian. Ze zei nog wel dat ze Shanna heette ofzo.
Hehe, smooth 8-)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96866670
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke, vind ik. Je weet al een beetje hoe de persoonlijkheid van iemand is, daar kom je met een IRL date pas na weken/maanden achter. :)
Dat belemmert de zaak ook bij IRL dates. Je kan nog niet anticiperen hoe zo iemand gaat reageren op bepaalde onderwerpen, welke toon je moet aanslaan, enzovoort.

Online gaat dat wat makkelijker als je al een tijdje iemands gedrag kan volgen en een inschatting kan maken.
Ron Paul 2012
pi_96867611
Waarom zijn jullie zo positief over online daten?
Mijn beeld is juist dat succes bij online daten voor mensen zoals hier in het topic zitten juist erg lastig is.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:34:50 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96867668
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
Waarom zijn jullie zo positief over online daten?
Mijn beeld is juist dat succes bij online daten voor mensen zoals hier in het topic zitten juist erg lastig is.
Wat versta je onder succes?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96867798
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
Waarom zijn jullie zo positief over online daten?
Mijn beeld is juist dat succes bij online daten voor mensen zoals hier in het topic zitten juist erg lastig is.
Bij sommige hier in het topic zie ik online versieren ook niet zo vlekkeloos gaan nee, dat klopt. Maar het blijft wel makkelijker. De basisprincipes blijven wel gelden; gedraag je niet als een idioot en als je er toevallig lekker uitziet, dan kan dat heel goed helpen.

Ze zouden er wel goed aan doen om daar eerst eens mee te beginnen. Als het op internet al onmogelijk voor je is, dan ziet het er heel slecht voor je uit. Uitzonderingen daargelaten want als je een internet-leek bent die niet kan typen, is het logisch.
Ron Paul 2012
pi_96867806
In dit geval succes op elk vlak.
Interesse wekken bij de ander, daten en wat er allemaal nog meer voor nodig is om een date te regelen.
pi_96867879
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bij sommige hier in het topic zie ik online versieren ook niet zo vlekkeloos gaan nee, dat klopt. Maar het blijft wel makkelijker. De basisprincipes blijven wel gelden; gedraag je niet als een idioot en als je er toevallig lekker uitziet, dan kan dat heel goed helpen.
Ik denk dat niemand in dit topic het op zijn uiterlijk gaat redden.
Als het zo makkelijk is dat je je alleen maar normaal hoeft te gedragen om succes te hebben met online daten, dan doen heel veel mannen het blijkbaar heel erg fout, want er zijn zoveel die geen enkele vrouw weten te versieren op een datingsite.
pi_96867899
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef dyna18 het volgende:
Waarom zijn jullie zo positief over online daten?
Mijn beeld is juist dat succes bij online daten voor mensen zoals hier in het topic zitten juist erg lastig is.
Dat denk ik juist niet, eerlijk gezegd. Als je al een beetje onzeker enzo bent kan je het beter via internet proberen.

Overigens is 't niks voor mij. Meer om te ouwehoeren dan maar niet serieus.
pi_96867964
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand in dit topic het op zijn uiterlijk gaat redden.
Als het zo makkelijk is dat je je alleen maar normaal hoeft te gedragen om succes te hebben met online daten, dan doen heel veel mannen het blijkbaar heel erg fout, want er zijn zoveel die geen enkele vrouw weten te versieren op een datingsite.
Dan noem je ook iets. Een datingsite zou ook niks voor mij zijn, nog nooit gedaan en ben ik ook nooit van plan overigens.

Zo moeilijk moet je niet denken. Vrouwen zijn overal op het internet. Hier op FOK bijvoorbeeld. :P
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 23:40:42 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96867976
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet, eerlijk gezegd. Als je al een beetje onzeker enzo bent kan je het beter via internet proberen.

Overigens is 't niks voor mij. Meer om te ouwehoeren dan maar niet serieus.
Dat dus. Als de mensen hier gewoon gaan ouwe hoeren met verschillende meisjes online...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96868159
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat dus. Als de mensen hier gewoon gaan ouwe hoeren met verschillende meisjes online...
Dan? :P
pi_96868199
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan? :P
Dan gaan ze gegarandeerd neuken.
Ron Paul 2012
  zondag 15 mei 2011 @ 23:45:04 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96868231
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
Ik ben vandaag toch zo'n leuk meisje tegengekomen bij de huldiging van Ajax.
weer zoiets..... is het nou juist beter om uit te gaan als de lokale voetbalvereniging (of weet niet hoe het precies zit) net heeft verloren. ik bedoel; dan zijn alle andere mannen 'verdrietig' en dan blijven die misschien binnen zitten op de bank. en dan zijn alle meisjes er wel gewoon, want die weten niets van voetbal. en dan heb je meer kans enzo?

ik zag nou vandaag, of gisteren op het journaal dat fctwente verloren had van ajax, daarom vraag ik het me af.

niet dat ik er wat mee ga doen ofzo, maar ik vraag het me gewoon af.
kort samengevat doe ik helemaal niets met me leven zoals meestal wel vaker
pi_96868248
Ik denk dat ik een beetje te oud ben om online te gaan zitten chatten.

Maar ik heb om mijn binding met anderen te vergroten toch maar besloten om mijn bezwaren tegen Facebook te laten varen. Ik heb daar nu een account aangemaakt en er stromen nu wat uitnodigingen binnen.
pi_96868318
Ik vind online daten juist iets voor oude mensen. Haha.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:46:57 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96868340
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weer zoiets./ is het nou juist beter om uit t egaan als de lokale voetbalvereniging (of weet iik veel) net heeft verloren. ik bedoel dan zijn alle andere mannen 'verdrietig' en dan blijven die misschien binnen zitten op de bank. en dan zijn alle meisjes er wel gewoon, want die weten niets van voetbal. en dan heb je meer kans enzo?

ik zag nou vandaag, of gisteren op het journaal dat fctwente verloren had van ajax, daarom vraag ik het me af.

niet dat ik er wat mee ga doen ofzo, maar ik vraag het me gewoon af.
kort samengevat doe ik helemaal niets met me leven zoals meestal wel vaker
Nou die meisjes weten heus wel wat er aan de hand is anders komen ze niet. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:50:08 #104
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96868472
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou die meisjes weten heus wel wat er aan de hand is anders komen ze niet. :')
komen ze waarheen?
waar gaan ze heen dan als het meest populaire team van die regio heeft verloren.

ik zag op nos-journaal allemaal beelden van grotendeels mannen die in amsterdam stonden te feesten. ajax had gewonnen. misschien als de lokale voetbalfederatiecorps verliest dat er wel een omgekeerd effect is(veel meisjes ergens )
pi_96868586
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

komen ze waarheen?
waar gaan ze heen dan als het meest populaire team van die regio heeft verloren.

ik zag op nos-journaal allemaal beelden van grotendeels mannen die in amsterdam stonden te feesten. ajax had gewonnen. misschien als de lokale voetbalfederatiecorps verliest dat er wel een omgekeerd effect is(veel meisjes ergens )
Hoe kom je er toch op?
  zondag 15 mei 2011 @ 23:53:09 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96868621
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

komen ze waarheen?
waar gaan ze heen dan als het meest populaire team van die regio heeft verloren.

ik zag op nos-journaal allemaal beelden van grotendeels mannen die in amsterdam stonden te feesten. ajax had gewonnen. misschien als de lokale voetbalfederatiecorps verliest dat er wel een omgekeerd effect is(veel meisjes ergens )
Als er verloren wordt gaan ze snel weer naar huis als ze winnen blijven ze feesten net als de mannen. Die meisjes hebben misschien niet zoveel verstand van voetbal maar ze zijn wel voor Ajax of Twente en weten wel wat er aan de hand is. Ze blijven echt niet hangen als er verloren is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:54:45 #107
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96868708
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch op?
wanhopigheid :P

nee echt waar, ik heb dat soort wanhopige gedachtes altijd al heel lang met allerlei van dat soort dingen.

deze gedachte heb ik ook al jaren, met het bijbehorende plan om voetbal te volgen om te volgen wanneer het gros van de lokale jongens niet-vrolijk is, of misschien zelfs wel depri.
ik heb het niet nu net bedacht ofzo hoor..... bij allerlei dingen die er gebeuren vraag ik me af, en ga ik opzoek naar of het me meer kans oplevert bij de meisjes. dat doe ik al jaren.
niet dat ik er wat mee doe, het zijn alleen maar gedachtes, en hersenspinsels.
en dan daarna ga ik een beetje fantaseren dat het me lukt omdat ik wel iets ondernomen zou hebben dan , en dat een meisje me leuk vind. en dat dan allemaal door omdat ik niet van voetbal hou, en niet depri was thuisgebleven, zoals alle anderen, en dus wel meer kans had gemaakt bij een meisje. als meisjes zich gedragen dat ze je leuk vinden is dat geweldig.
pi_96868765
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wanhopigheid :P

nee echt waar, ik heb dat soort wanhopige gedachtes altijd al heel lang met allerlei van dat soort dingen.

deze gedachte heb ik ook al jaren, met het bijbehorende plan om voetbal te volgen om te volgen wanneer het gros van de lokale jongens niet-vrolijk is, of misschien zelfs wel depri.
ik heb het niet nu net bedacht ofzo hoor..... bij allerlei dingen die er gebeuren vraag ik me af, en ga ik opzoek naar of het me meer kans oplevert bij de meisjes
Wat je ook bedenkt, door die wanhoop gaat het sowieso al niet lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2011 23:55:58 ]
pi_96868887
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wanhopigheid :P

nee echt waar, ik heb dat soort wanhopige gedachtes altijd al heel lang met allerlei van dat soort dingen.

deze gedachte heb ik ook al jaren, met het bijbehorende plan om voetbal te volgen om te volgen wanneer het gros van de lokale jongens niet-vrolijk is, of misschien zelfs wel depri.
ik heb het niet nu net bedacht ofzo hoor..... bij allerlei dingen die er gebeuren vraag ik me af, en ga ik opzoek naar of het me meer kans oplevert bij de meisjes. dat doe ik al jaren
Wanhoop. Helpt mensen al vijfduizend jaar de totaal verkeerde richting in.
  zondag 15 mei 2011 @ 23:59:25 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96868983
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wanhopigheid :P

nee echt waar, ik heb dat soort wanhopige gedachtes altijd al heel lang met allerlei van dat soort dingen.

deze gedachte heb ik ook al jaren, met het bijbehorende plan om voetbal te volgen om te volgen wanneer het gros van de lokale jongens niet-vrolijk is, of misschien zelfs wel depri.
ik heb het niet nu net bedacht ofzo hoor..... bij allerlei dingen die er gebeuren vraag ik me af, en ga ik opzoek naar of het me meer kans oplevert bij de meisjes. dat doe ik al jaren.
niet dat ik er wat mee doe, het zijn alleen maar gedachtes, en hersenspinsels.
en dan daarna ga ik een beetje fantaseren dat het me lukt omdat ik wel iets ondernomen zou hebben dan , en dat een meisje me leuk vind. en dat dan allemaal door omdat ik niet van voetbal hou, en niet depri was thuisgebleven, zoals alle anderen, en dus wel meer kans had gemaakt bij een meisje. als meisjes zich gedragen dat ze je leuk vinden is dat geweldig.
Wat je wel kan doen is er gewoon tussen staan en dan een beetje lopen en bij de meiden in de buurt staan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:00:10 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96869023
Zie je wel. Amsterdam.
Amsterdam is de stad.
Daar gebeuren bijzondere dingen.
Amsterdam.
Daar wordt de liefde bedreven.
Amsterdam.
Daar wil ik naartoe verhuizen.
pi_96869086
Pietje Puk
Zat op de trap
Hij viel er van af
En landde op zn kont
Baf
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 00:01:31 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96869106
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Als er verloren wordt gaan ze snel weer naar huis als ze winnen blijven ze feesten net als de mannen. Die meisjes hebben misschien niet zoveel verstand van voetbal maar ze zijn wel voor Ajax of Twente en weten wel wat er aan de hand is. Ze blijven echt niet hangen als er verloren is.
oke, dus er gaan juist meisjes b lijven hangen ergens en feesten als een voetbalpartij wint.
maar ik denk dat er meer mannen op afkomen. dus dat helpt mij toch niet! relatief zijn er 'minder' meisjes

ik wil de dingen weten waar de wanhopige eenzame meisjes zijn. die eigenlijk lief en leuk zijn

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat je wel kan doen is er gewoon tussen staan en dan een beetje lopen en bij de meiden in de buurt staan.
ik zag en zie op tv altijd grotensdeels jongens
  maandag 16 mei 2011 @ 00:01:49 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96869125
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan beginnen we even opnieuw.

Nog geneukt?
Noppes.
The view from nowhere.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:02:08 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869143
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zie je wel. Amsterdam.
Amsterdam is de stad.
Daar gebeuren bijzondere dingen.
Amsterdam.
Daar wordt de liefde bedreven.
Amsterdam.
Daar wil ik naartoe verhuizen.
Amsterdam is nu de stad
Maar straks is het weer 7 jaar wachten
Amsterdam
Weer wachten op een feest.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96869164
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zie je wel. Amsterdam.
Amsterdam is de stad.
Daar gebeuren bijzondere dingen.
Amsterdam.
Daar wordt de liefde bedreven.
Amsterdam.
Daar wil ik naartoe verhuizen.
:D

[ Bericht 8% gewijzigd door -Strawberry- op 16-05-2011 00:13:57 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 00:02:45 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869174
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, dus er gaan juist meisjes b lijven hangen ergens en feesten als een voetbalpartij wint.
maar ik denk dat er meer mannen op afkomen. dus dat helpt mij toch niet!

ik wil de dingen weten waar de wanhopige eenzame meisjes zijn. die eigenlijk lief en leuk zijn

[..]

ik zag en zie op tv altijd grotensdeels jongens
Ik ben bij de huldiging geweest 30 procent is vrouw je komt ze echt wel tegen hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96869178
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Daar wordt de liefde bedreven.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:04:57 #119
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96869300
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zie je wel. Amsterdam.
Amsterdam is de stad.
Daar gebeuren bijzondere dingen.
Amsterdam.
Daar wordt de liefde bedreven.
Amsterdam.
Daar wil ik naartoe verhuizen.
ja misschien wel slim idee voor jou, nu is het amsterdam. of je kan wachten tot feyenoord wint ofzoiets, dat is rotterdam dacht ik. dan hoef je minder ver :D
  maandag 16 mei 2011 @ 00:05:53 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869354
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
:D

[..]

ja misschien wel slim idee voor jou, nu is het amsterdam. of je kan wachten tot feyenoord wint ofzoiets, dat is rotterdam dacht ik. hoef je minder ver
Dan kan je lang wachten :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96869368
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan kan je lang wachten :P
Nog 10 jaar volgens Derksen.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 00:06:55 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869413
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nog 10 jaar volgens Derksen.
Derksen zei toch ook dat PSV en vervolgens Twente kampioen zouden worden? :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:07:30 #123
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96869447
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat is een prima idee, maar zie maar eens iemand zo gek te krijgen.
Ik heb het idee dat als het lukt met 1 ander, dat de rest daarna een stuk makkelijker gaat.
Alleen om die 1e te krijgen.....

Het seks gedeelte is natuurlijk gewoon prostitutie, dus dat is niet een goed idee.
oh?
  maandag 16 mei 2011 @ 00:08:41 #124
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96869506
JONGENS

AMSTERDAM is de ENIGE PLEK waar ik RANDOM OP STRAAT op een bankje OOIT "uitgenodigd" ben om vrienden te worden op Facebook door een FATSOENLIJK iemand. En om "iets te gaan drinken".

( ik was toen nog onervaren en hij was niet mijn type etc., dus geweigerd)

Ik zweer het, AMSTERDAM.
pi_96869527
Maar om weer OT te gaan,
Keep_Walking wat voor idee had je nou precies?
Je wil mensen hier een kroeg in schoppen en dan moeten ze elk meisje om hun nummer vragen?
Dat is alleen leuk met een verborgen camera erbij (en niet voor de persoon zelf).
pi_96869545
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Spork het volgende:

[..]

oh?
ja
  maandag 16 mei 2011 @ 00:09:47 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869565
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
JONGENS

AMSTERDAM is de ENIGE PLEK waar ik RANDOM OP STRAAT op een bankje OOIT "uitgenodigd" ben om vrienden te worden op Facebook door een FATSOENLIJK iemand. En om "iets te gaan drinken".

( ik was toen nog onervaren en hij was niet mijn type etc., dus geweigerd)

Ik zweer het, AMSTERDAM.
Alleen daarom? :P
En vrienden op Facebook is nou niet iets geweldigs he.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96869572
/facepalm
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 00:10:34 #129
135395 Spork
spoon? fork!
pi_96869613
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
JONGENS

AMSTERDAM is de ENIGE PLEK waar ik RANDOM OP STRAAT op een bankje OOIT "uitgenodigd" ben om vrienden te worden op Facebook door een FATSOENLIJK iemand. En om "iets te gaan drinken".

( ik was toen nog onervaren en hij was niet mijn type etc., dus geweigerd)

Ik zweer het, AMSTERDAM.
omdat het jou 1 keer daar is overkomen is dat dus de enige stad waar dat kan? beetje overdreven geredeneerd
pi_96869659
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
JONGENS

AMSTERDAM is de ENIGE PLEK waar ik RANDOM OP STRAAT op een bankje OOIT "uitgenodigd" ben om vrienden te worden op Facebook door een FATSOENLIJK iemand. En om "iets te gaan drinken".

( ik was toen nog onervaren en hij was niet mijn type etc., dus geweigerd)

Ik zweer het, AMSTERDAM.
Hmmm heb ik toch niet voor niets vandaag een facebook account geopend :D
  maandag 16 mei 2011 @ 00:12:27 #131
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96869711
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen daarom? :P
En vrienden op Facebook is nou niet iets geweldigs he.
Jawel hij had interesse in me, duidelijk. Gnagnagna.

Oh trouwens, om een beetje dichter bij de vrouwen te komen: er zit daar ook een gebouw met bijna-naakte vrouwen, kun je gewoon gratis naar binnen en rondjes lopen.
pi_96869736
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jawel hij had interesse in me, duidelijk. Gnagnagna.

Oh trouwens, om een beetje dichter bij de vrouwen te komen: er zit daar ook een gebouw met bijna-naakte vrouwen, kun je gewoon gratis naar binnen en rondjes lopen.
pi_96869737
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jawel hij had interesse in me, duidelijk. Gnagnagna.

Oh trouwens, om een beetje dichter bij de vrouwen te komen: er zit daar ook een gebouw met bijna-naakte vrouwen, kun je gewoon gratis naar binnen en rondjes lopen.
De bijenkorf, lingerieafdeling?
  maandag 16 mei 2011 @ 00:13:56 #134
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96869779
laat maar
  maandag 16 mei 2011 @ 00:14:58 #135
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96869829
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef Spork het volgende:

[..]

omdat het jou 1 keer daar is overkomen is dat dus de enige stad waar dat kan? beetje overdreven geredeneerd
oke maar dan nog

denk aan hoe daar Koninginnedag en Bevrijding worden gevierd.
Alles wordt daar gevierd. Altijd, overal. Iedereen blij, iedereen sleurt je mee, niemand staat daar Alleen te treuren. Amsterdam leeft altijd, voor iedereen.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:15:27 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869851
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jawel hij had interesse in me, duidelijk. Gnagnagna.

Oh trouwens, om een beetje dichter bij de vrouwen te komen: er zit daar ook een gebouw met bijna-naakte vrouwen, kun je gewoon gratis naar binnen en rondjes lopen.
Vreemde vogel als ik hem was en ik zou interesse in je hebben had ik je eerder gevraagd om te gaan drinken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:16:30 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96869902
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oke maar dan nog

denk aan hoe daar Koninginnedag en Bevrijding worden gevierd.
Alles wordt daar gevierd. Altijd, overal. Iedereen blij, iedereen sleurt je mee, niemand staat daar Alleen te treuren. Amsterdam leeft altijd, voor iedereen.
Dat wel ik ben helemaal alleen naar de huldiging geweest en heb zoveel lol gehad met mensen die ik niet ken. Maar dan moet je wel mensen ook aanspreken he.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:17:00 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96869918
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oke maar dan nog

denk aan hoe daar Koninginnedag en Bevrijding worden gevierd.
Alles wordt daar gevierd. Altijd, overal. Iedereen blij, iedereen sleurt je mee, niemand staat daar Alleen te treuren. Amsterdam leeft altijd, voor iedereen.
ik hoor juist van me nog-van-middelbare school vrienden dat het op dat soort dagen vooral rond het centrum superdruk is.
zóóo druk... dat het niet leuk is voor de mensschigtigen
  maandag 16 mei 2011 @ 00:17:31 #139
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96869942
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Vreemde vogel als ik hem was en ik zou interesse in je hebben had ik je eerder gevraagd om te gaan drinken.
Jong dat staat er, maar u was een ogenblik afgeleid door de typstijl.
pi_96869946
quote:
9s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef Techno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P :P
  maandag 16 mei 2011 @ 00:19:04 #141
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96870023
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik hoor juist van me nog-van-middelbare school vrienden dat het op dat soort dagen vooral rond het centrum superdruk is.
zóóo druk... dat het niet leuk is voor mensschigtigen
Dat is echt heel eng gespeld, maar
oke,
Dat ben je toch niet? Er zijn daar zooo veel mensen.. als je een beetje sippig ergens staat, komt er een jongeman naar je toe: "Meisje, waarom zo sip, vandaag blij etc"= gesprek.

Zo iemand kan dan natuurlijk wel weer een Foute Gast zijn. Maarja..
  maandag 16 mei 2011 @ 00:19:10 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96870027
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jong dat staat er, maar u was een ogenblik afgeleid door de typstijl.
Oh alleen het eerste was me bijgebleven ja dan is het niet zo raar nee.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:19:58 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96870069
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik hoor juist van me nog-van-middelbare school vrienden dat het op dat soort dagen vooral rond het centrum superdruk is.
zóóo druk... dat het niet leuk is voor de mensschigtigen
Ja het is druk maar iedereen is aanspreekbaar en doet gezellig met elkaar. Dus ja het is maar wat je liever hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:21:03 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96870118
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Dat is echt heel eng gespeld, maar
oke,
Dat ben je toch niet? Er zijn daar zooo veel mensen.. als je een beetje sippig ergens staat, komt er een jongeman naar je toe: "Meisje, waarom zo sip, vandaag blij etc"= gesprek.

Zo iemand kan dan natuurlijk wel weer een Foute Gast zijn. Maarja..
het is superdruk, dat je nog amper kan bewegen.

en alleen ruige, schreeuwende sociaal weerbare mensen zijn daar. of naja denk ik dan altijd een beetje, en dat hoor ik ook altijd.
pi_96870173
Mylifeisgrey en Lantefanteraar, waarom gaan jullie niet met elkaar daten?
  maandag 16 mei 2011 @ 00:22:15 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96870176
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het is superdruk, dat je nog amper kan bewegen.

en alleen ruige, schreeuwende sociaal weerbare mensen zijn daar. of naja denk ik dan altijd een beetje, en dat hoor ik ook altijd.
Je kan je wel bewegen hoor maar ja je moet er wel tegen kunnen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96870651
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Mylifeisgrey en Lantefanteraar, waarom gaan jullie niet met elkaar daten?
Dat vraag ik me ook al weken af. Geknipt voor elkaar.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:35:47 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96870805
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al weken af. Geknipt voor elkaar.
Twee mensen met serieuze problemen dat gaat goed samen, lijkt me sterk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96870837
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Twee mensen met serieuze problemen dat gaat goed samen, lijkt me sterk.
Je kan elkaar toch de put in praten! Gedeelde smart is dubbele smart.
pi_96870926
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook al weken af. Geknipt voor elkaar.
:) . Gaan jullie nou nog een antwoord geven over die date of hoe zit dat? :P
pi_96870937
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Twee mensen met serieuze problemen dat gaat goed samen, lijkt me sterk.
Ach, die put komen ze voorlopig toch niet uit, kunnen ze er beter samen in zitten.
pi_96871001
Hahahaha. Wat een nuchtere, droge en sarcastische opmerking.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:41:26 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96871026
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach, die put komen ze voorlopig toch niet uit, kunnen ze er beter samen in zitten.
volgensmij is lanterfanteraar 1 brok positiviteit hoor, julie zien het helemaal verkeerd, ik zie het wel goed, en merk het wel goed op.
ze heeft alleen soms een beetje moeilijkheden met sommige dingen.
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:) . Gaan jullie nou nog een antwoord geven over die date of hoe zit dat? :P
ik ben haar niet waardig. daar zijn we het allemaal (inclusief zij) het vast wel over eens.
pi_96871058
Die vraag was voor Strawberry en Supersoep. Dus
  maandag 16 mei 2011 @ 00:42:53 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96871086
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Micson op 16-05-2011 01:12:18 ]
pi_96871087
Welke vraag?
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 00:43:48 #157
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96871122
zo dan? :
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Mylifeisgrey en Lantefanteraar, waarom gaan jullie niet met elkaar daten?
ik ben haar niet waardig. daar zijn we het allemaal (inclusief lanterfanteraar) het vast wel over eens.
pi_96871149
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:) . Gaan jullie nou nog een antwoord geven over die date of hoe zit dat? :P
Volgensmij heb ik dat gedaan.
pi_96871164
Oh dat weer.
Ron Paul 2012
pi_96871179
Dan heb ik dat niet gelezne
  maandag 16 mei 2011 @ 00:47:23 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96871214
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij is lanterfanteraar 1 brok positiviteit hoor, julie zien het helemaal verkeerd, ik zie het wel goed, en merk het wel goed op.
ze heeft alleen soms een beetje moeilijkheden met sommige dingen.

[..]

ik ben haar niet waardig. daar zijn we het allemaal (inclusief zij) het vast wel over eens.
Dat werkt niet zei ik toch hij vindt zich nu al te min voor haar. Dan voelt ie zich ook te min voor andere vrouwen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96871311
Als het geen trol is denk ik sowieso dat hij eenzaam en alleen sterft aangezien hij geen hulp wilt zoeken en geen sociale contacten heeft. Ik zie het somber in. Jammer, genoeg mensen uit arme landen die wel met hem willen ruilen en juist graag 'n normaal leven willen leiden. Hij zou eens naar een arm landje moeten gaan, daar creperen ergens in een hutje zonder voedsel en andere middelen die wij hier zo gewend zijn. Midden in de jungle. Zal 'm wel leren.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:52:18 #163
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871329
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dan zal ik maar niet zeggen dat ik op dit moment Glee zit te kijken.
* dyna18 is een beetje een romanticus
Glee is gay. :{w
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Als het geen trol is denk ik sowieso dat hij eenzaam en alleen sterft aangezien hij geen hulp wilt zoeken en geen sociale contacten heeft. Ik zie het somber in. Jammer, genoeg mensen uit arme landen die wel met hem willen ruilen en juist graag 'n normaal leven willen leiden. Hij zou eens naar een arm landje moeten gaan, daar creperen ergens in een hutje zonder voedsel en andere middelen die wij hier zo gewend zijn. Midden in de jungle. Zal 'm wel leren.
Huh wie?
Je moeder is een hamster
pi_96871366
mylifeisgrey
pi_96871375
:{
Ron Paul 2012
pi_96871396
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
:{
Zo is het wel. Dan gaat ie dingen die hij hier heeft waarderen. En wat doen in z'n leven.
pi_96871405
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Als het geen trol is denk ik sowieso dat hij eenzaam en alleen sterft aangezien hij geen hulp wilt zoeken en geen sociale contacten heeft. Ik zie het somber in. Jammer, genoeg mensen uit arme landen die wel met hem willen ruilen en juist graag 'n normaal leven willen leiden. Hij zou eens naar een arm landje moeten gaan, daar creperen ergens in een hutje zonder voedsel en andere middelen die wij hier zo gewend zijn. Midden in de jungle. Zal 'm wel leren.
Relativeren is in jouw positie als 'gezond' persoon makkelijk praten.

Maar geestes zieke mensen zijn niet gezond, ze zijn ziek. In hun hoofd. Beetje relativering gaat daar niet bij helpen.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:59:55 #168
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871509
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Relativeren is in jouw positie als 'gezond' persoon makkelijk praten.

Maar geestes zieke mensen zijn niet gezond, ze zijn ziek. In hun hoofd. Beetje relativering gaat daar niet bij helpen.
Al die hoofdziektes worden allemaal gevormd door de maatschappij omdat die verwacht dat je maar meedoet met al dat soort onzin.

Het zou zoveel schelen als je het hele sociale circus maar met een korreltje zout neemt, je creëert alleen maar verwachtingen voor jezelf en je omgeving.
Je moeder is een hamster
pi_96871534
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:

[..]

Al die hoofdziektes worden allemaal gevormd door de maatschappij omdat die verwacht dat je maar meedoet met al dat soort onzin.

Het zou zoveel schelen als je het hele sociale circus maar met een korreltje zout neemt, je creëert alleen maar verwachtingen voor jezelf en je omgeving.
:N
  maandag 16 mei 2011 @ 01:01:34 #170
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871547
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:N
Een beetje onderbouwing graag.
Je moeder is een hamster
pi_96871560
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:01 schreef Crutch het volgende:

[..]

Een beetje onderbouwing graag.
Geen zin in, je moet het maar doen met een smiley.
pi_96871566
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Relativeren is in jouw positie als 'gezond' persoon makkelijk praten.

Maar geestes zieke mensen zijn niet gezond, ze zijn ziek. In hun hoofd. Beetje relativering gaat daar niet bij helpen.
Ach, ziek, wat is ziek. Hij heeft zichzelf ''ziek'' gemaakt. Ik ben er van overtuigd dat als hij bijv. in Afrika zou wonen en was geboren, hij doodnormaal zou zijn zoals 't daar hoort - met pijl en boog rond zou lopen om vijandige negers van kant te maken. Kippen en geiten zou slachten en niet eens na zou denken over die bizarre dingen zoals ie nu doet, maar dat ben ik.
pi_96871598
In Afrika lopen ze voornamelijk met een AK47 rond, dat je het even weet. :P

Maar inderdaad, in bepaalde primitieve stammen zouden enkele westerse stoornissen nauwelijks voorkomen. Hadden we ook al aangetoond bij bijvoorbeeld anorexia.

Maar dat hoeft niet voor alles te gelden.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 01:04:14 #174
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871601
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen zin in, je moet het maar doen met een smiley.
Lui varken. o|O
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach, ziek, wat is ziek. Hij heeft zichzelf ''ziek'' gemaakt. Ik ben er van overtuigd dat als hij bijv. in Afrika zou wonen en was geboren, hij doodnormaal zou zijn zoals 't daar hoort - met pijl en boog rond zou lopen om vijandige negers van kant te maken. Kippen en geiten zou slachten en niet eens na zou denken over die bizarre dingen zoals ie nu doet, maar dat ben ik.
Exactemundo!
Je moeder is een hamster
pi_96871643
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ach, ziek, wat is ziek. Hij heeft zichzelf ''ziek'' gemaakt. Ik ben er van overtuigd dat als hij bijv. in Afrika zou wonen en was geboren, hij doodnormaal zou zijn zoals 't daar hoort - met pijl en boog rond zou lopen om vijandige negers van kant te maken. Kippen en geiten zou slachten en niet eens na zou denken over die bizarre dingen zoals ie nu doet, maar dat ben ik.
Daar hebben ze weer andere zieke dingen. Wie weet.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:06:34 #176
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96871655
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zo is het wel. Dan gaat ie dingen die hij hier heeft waarderen. En wat doen in z'n leven.
ja maar ik weet prima dat ik eigenlijk geen problemen hoor te hebben. het ligt allemaal aan mezelf, dat weet ik al. ik geef het toe
  maandag 16 mei 2011 @ 01:07:23 #177
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871676
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ik weet prima dat ik eigenlijk geen problemen hoor te hebben. het ligt allemaal aan mezelf, dat weet ik al. ik geef het toe
EN wat ga je daar aan doen?
Je moeder is een hamster
pi_96871685
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

EN wat ga je daar aan doen?
Waarom moet hij er wat aan doen?
pi_96871698
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom moet hij er wat aan doen?
Omdat hij dat wilt.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:08:32 #180
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871704
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom moet hij er wat aan doen?
Dat zeg ik niet, maar ik ga ervan uit dat hij iets wil oplossen.
Anders zit hij hier niet.
Je moeder is een hamster
pi_96871727
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Omdat hij dat wilt.
Wil hij het? Of zegt hij dat hij wil veranderen?
  maandag 16 mei 2011 @ 01:10:04 #182
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871735
Hij wacht tot ie gered wordt door een meisje die hem uit zijn woning lokt.
Je moeder is een hamster
  maandag 16 mei 2011 @ 01:10:26 #183
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96871743
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

EN wat ga je daar aan doen?
misschien binnenkort wat. dat ik weer naar school misschien ga volgend jaar, en dan ineens alles goed gaat.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom moet hij er wat aan doen?
bekijk het eens vanuit 'mijn perspectief'.
iedereen in de wereld hier heeft maar geen problemen, en doet 'iets' wat ik blijkbaar niet kan.
niet genoeg levenslust heb ik , niet genoeg leuke vooruitzichten heb ik zo voelt het, het lijkt allemaal zo ver weg, geen echte passie voor iets heb ik.
een bepaade persoonlijkheid die snel aantrekkelijk wordt gevonden(ik vind mezelf geen slecht persoon, maar niemand die het te weten komt ofzo! )
dat is niet zomaar te leren
dat voelt oneerlijk

vanuit jouw optiek kan je me gewoon als een geestezieke zien
pi_96871746
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ik weet prima dat ik eigenlijk geen problemen hoor te hebben. het ligt allemaal aan mezelf, dat weet ik al. ik geef het toe
Ja, ik blijf erop hameren; ga eens solliciteren bij een school voor de schoonmaak. Of bij een bejaardetehuis, ze nemen je zo aan - ze nemen ook allemaal allochtonen aan die geen woord Nederlands kunnen. En je kan niet falen, je hoeft alleen maar plee's te schrobben.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wil hij het? Of zegt hij dat hij wil veranderen?
Ja joh. Zovaak gezegd.
pi_96871789
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar hebben ze weer andere zieke dingen. Wie weet.
God mag t weten. Ik denk dat als hij een reis naar Afrika maakt hij wel tot bezinking komt als hij iedere dag z'n reet moet afvegen met bladeren, zonder electriciteit zit en ga maar door.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:12:26 #186
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871792
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wil hij het? Of zegt hij dat hij wil veranderen?
Dat laatste natuurlijk, voor zover ik weet heeft niemand in zijn ogen kunnen kijken of hij liegt.
Je moeder is een hamster
pi_96871795
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien binnenkort wat. dat ik weer naar school misschien ga volgend jaar, en dan ineens alles goed gaat.

[..]

bekijk het eens vanuit 'mijn perspectief'.
iedereen in de wereld hier heeft maar geen problemen, en doet 'iets' wat ik blijkbaar niet kan.
niet genoeg levenslust heb ik , niet genoeg leuke vooruitzichten heb ik zo voelt het, het lijkt allemaal zo ver weg, geen echte passie voor iets heb ik.
een bepaade persoonlijkheid die snel aantrekkelijk wordt gevonden(ik vind mezelf geen slecht persoon, maar niemand die het te weten komt ofzo! )
dat is niet zomaar te leren
dat voelt oneerlijk

vanuit jouw optiek kan je me gewoon als een geestezieke zien
Waarom oneerlijk?
Hebben al die andere mensen die heilige graal?
Voorlopig posten ze zo te zien allemaal in dit topic. Een flink aantal met redenen?
  maandag 16 mei 2011 @ 01:13:32 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96871816
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik blijf erop hameren; ga eens solliciteren bij een school voor de schoonmaak. Of bij een bejaardetehuis, ze nemen je zo aan - ze nemen ook allemaal allochtonen aan die geen woord Nederlands kunnen. En je kan niet falen, je hoeft alleen maar plee's te schrobben.

[..]

Ja joh. Zovaak gezegd.
en ik heb al gezegd dat die stap nemen veels te moeilijk is.
en dan elke dag NAAR werk toe gaan enzo, en misschien ook wel moeilijke dingen OP werk....

ik ben laatste dagen beetje bezig geweest met auto(oldtimer) omhoog krikken, en wat dingen reviseren, en alle roest eraf schuren en in de verf zetten(de onderkant). dat vind ik nog wel soort van leuk...... maar het doet me er wel weer aan denken dat ik dat soort dingen echt nooit als een baan kan gaan doen, ik vind het veels te vermoeiend.
pi_96871849
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ik heb al gezegd dat die stap nemen veels te moeilijk is.
en dan elke dag NAAR werk toe gaan enzo, en misschien ook wel moeilijke dingen OP werk....

ik ben laatste dagen beetje bezig geweest met auto(oldtimer) omhoog krikken, en wat dingen reviseren, en alle roest eraf schuren en in de verf zetten(de onderkant). dat vind ik nog wel soort van leuk...... maar het doet me er wel weer aan denken dat ik dat soort dingen echt nooit als een baan kan gaan doen, ik vind het veels te vermoeiend.
Ga dan werken in een fabriek, daar werken veel autisten volgens mij. Of bij de gemeente, bij van die gehandicapte kerels die schoffelen. Dat is een begin.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:16:04 #190
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96871874
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

bekijk het eens vanuit 'mijn perspectief'.
iedereen in de wereld hier heeft maar geen problemen, en doet 'iets' wat ik blijkbaar niet kan.
niet genoeg levenslust heb ik , niet genoeg leuke vooruitzichten heb ik zo voelt het, het lijkt allemaal zo ver weg, geen echte passie voor iets heb ik.
een bepaade persoonlijkheid die snel aantrekkelijk wordt gevonden(ik vind mezelf geen slecht persoon, maar niemand die het te weten komt ofzo! )
dat is niet zomaar te leren
dat voelt oneerlijk
Je ben misschien alleen weggegleden en dat kan je stapje voor stapje weer opbouwen (met hulp).
The view from nowhere.
pi_96871880
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ik heb al gezegd dat die stap nemen veels te moeilijk is.
en dan elke dag NAAR werk toe gaan enzo, en misschien ook wel moeilijke dingen OP werk....

ik ben laatste dagen beetje bezig geweest met auto(oldtimer) omhoog krikken, en wat dingen reviseren, en alle roest eraf schuren en in de verf zetten(de onderkant). dat vind ik nog wel soort van leuk...... maar het doet me er wel weer aan denken dat ik dat soort dingen echt nooit als een baan kan gaan doen, ik vind het veels te vermoeiend.
Omdat je er niet aan gewend bent. Ik werkte ooit eens 6 dagen per week. Zwaar werk ook nog eens, om 5 uur in de ochtend uit bed. Toch lukte dat toen wel, met enige tegenzin die iedereen wel heeft, maar toch.

Nu zou ik er niet aan moeten denken, omdat ik weer veranderd ben in een luie student. Maar die ommezwaai kan weer komen als je iets een tijdje doet.
Ron Paul 2012
pi_96871926
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

God mag t weten. Ik denk dat als hij een reis naar Afrika maakt hij wel tot bezinking komt als hij iedere dag z'n reet moet afvegen met bladeren, zonder electriciteit zit en ga maar door.
Al zou het helpen, wanneer je weer terug bent in je 'eigen wereld' verval je al snel weer in je oude patroon.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:21:34 #193
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96871973
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Al zou het helpen, wanneer je weer terug bent in je 'eigen wereld' verval je al snel weer in je oude patroon.
Zou 't?
Ik denk dat het best wel goed zal zijn voor een beetje ontwikkeling.
Je kent niks daar en bent sowieso afhankelijk van de locals, dus dan moet je wel met mensen praten enzo, brrrrrrr.
Je moeder is een hamster
pi_96871998
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou 't?
Ik denk dat het best wel goed zal zijn voor een beetje ontwikkeling.
Je kent niks daar en bent sowieso afhankelijk van de locals, dus dan moet je wel met mensen praten enzo, brrrrrrr.
Daarom. Zet je echt wel aan 't denken, eigenlijk zouden zulke mensen gedwongen naar 't buitenland moeten (een enkeltje) om daar alleen in een hutje te wonen.. Dat zal ze leren. ~O>
  maandag 16 mei 2011 @ 01:23:45 #195
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872009
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou 't?
Ik denk dat het best wel goed zal zijn voor een beetje ontwikkeling.
Je kent niks daar en bent sowieso afhankelijk van de locals, dus dan moet je wel met mensen praten enzo, brrrrrrr.
maar het schijnt dat de locals op je afkomen daaro he

er was ook iets dat in bepaalde landen bic-pennen (10 voor 5 euro in nederland ofzo) daar veel waard zijn. en ik heb nog wat "wanhopige gedachtes"dat misschien vrouwen daar gewilliger zijn ofzo, maar ik kan een relatie met een negerin niet echt romantiseren
pi_96872010
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:21 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zou 't?
Ik denk dat het best wel goed zal zijn voor een beetje ontwikkeling.
Je kent niks daar en bent sowieso afhankelijk van de locals, dus dan moet je wel met mensen praten enzo, brrrrrrr.
Ja, het kan denk ik wel, maar het hoeft dus niet te werken om wat ik dus zei.
pi_96872040
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar het schijnt dat de locals op je afkomen daaro he

er was ook iets dat in bepaalde landen bic-pennen (10 voor 5 euro in nederland ofzo) daar veel waard zijn. en ik heb nog wat "wanhopige gedachtes"dat misschien vrouwen daar gewilliger zijn ofzo, maar ik kan een relatie met een negerin niet echt romantiseren
In Pakistan heb je pakken sinaasappelsap voor 20 cent soms, bij de bakker.

(Ik denk dat ik de geheime taal van MLIG ontcijferd heb)
Ron Paul 2012
pi_96872052
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar het schijnt dat de locals op je afkomen daaro he

er was ook iets dat in bepaalde landen bic-pennen (10 voor 5 euro in nederland ofzo) daar veel waard zijn. en ik heb nog wat "wanhopige gedachtes"dat misschien vrouwen daar gewilliger zijn ofzo, maar ik kan een relatie met een negerin niet echt romantiseren
Daarom zeg ik; pijl en boog mee. Ah, genoeg negerinnen die je wel zien zitten met je roomblanke huid. Succes gegarandeerd, ze denken toch dat je rijk bent.

We kennen toch allemaal wel van die dikke lelijke meisjes die op stage naar Afrika gingen en daar zogenaamd ''de man van hun leven'' hebben gevonden. Die neger aast natuurlijk alleen maar op het geld maar oké, genoeg kansen voor jou dus MLIG.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:26:12 #199
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872056
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar het schijnt dat de locals op je afkomen daaro he

er was ook iets dat in bepaalde landen bic-pennen (10 voor 5 euro in nederland ofzo) daar veel waard zijn. en ik heb nog wat "wanhopige gedachtes"dat misschien vrouwen daar gewilliger zijn ofzo, maar ik kan een relatie met een negerin niet echt romantiseren
Jij hebt echt een vaaaaaaaaaag beeld gozer.
Zou een leuk gespreksonderwerp zijn aan de bar ergens met een vreemde, let wel; voor de lol.
Je moeder is een hamster
  maandag 16 mei 2011 @ 01:26:50 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872078
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jij hebt echt een vaaaaaaaaaag beeld gozer.
Zou een leuk gespreksonderwerp zijn aan de bar ergens met een vreemde, let wel; voor de lol.
wat moet ik dan tegen mensen zeggen om leuke gesprekken te hebben?

quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

In Pakistan heb je pakken sinaasappelsap voor 20 cent soms, bij de bakker.

(Ik denk dat ik de geheime taal van MLIG ontcijferd heb)
ja dus? ik volg je niet hoor.
het gaat hier niet over waar en hoe je sinasappels kan vinden, maar waar en wie je kan "versieren".
  maandag 16 mei 2011 @ 01:27:27 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96872088
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat moet ik zeggen dan tegen mensen om leuke gesprekken te hebben?
Normale dingen dus geen vreemd theorieën die je hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96872105
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Normale dingen dus geen vreemd theorieën die je hebt.
Dat kan hij niet volgens mij. Hij vindt het hebben (op de eerste ontmoeting) over pennen, tomaten, paaseieren normaal. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 01:28:26 #203
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872108
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat moet ik dan tegen mensen zeggen om leuke gesprekken te hebben?
Je moet helemaal niks.
Als je wilt dat de ander het naar zijn of haar zin heeft dan moet je zorgen dat zij juist aan het vertellen zijn.
Kun jij af en toe op inhaken, maar goed.
Je moeder is een hamster
pi_96872138
Ik ga overigens deze vakantie naar Afrika toe voor drie weken lang. Gadverdamme. :r
pi_96872158
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga overigens deze vakantie naar Afrika toe voor drie weken lang. Gadverdamme. :r
Relativeren. Sommige mensen kunnen niet eens op vakantie. Nooit.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 01:30:57 #206
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872163
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga overigens deze vakantie naar Afrika toe voor drie weken lang. Gadverdamme. :r
Ik ben jaloers op je.
Je moeder is een hamster
  maandag 16 mei 2011 @ 01:31:35 #207
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872177
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:28 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks.
Als je wilt dat de ander het naar zijn of haar zin heeft dan moet je zorgen dat zij juist aan het vertellen zijn.
Kun jij af en toe op inhaken, maar goed.
ohja! ik kan het me helemaal voorstellen(dankzij fantasie).
zon meisje, wat helemaal opfleurt van me aandacht.
moet wel beetje komen door wanhopigheid want waarom praat ze anders met mij? wanhopigheid klinkt niet als een goede eigenschap.
maar ik zie dan dat ze heel leuk en schattig is, en dan zie ik oprecht al het goeds van haar. en dat ze echt een goed persoon is
pi_96872189
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik ben jaloers op je.
Dat moet je niet zijn, geloof me. Ik zit daar godverdomme in de rimboe met vieze beesten om mij heen :')

quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Relativeren. Sommige mensen kunnen niet eens op vakantie. Nooit.
Ik heb meer zin in mijn vakanties naar Londen en Italie. :D :D
  maandag 16 mei 2011 @ 01:34:19 #209
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872235
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ohja! ik kan het me helemaal voorstellen(dankzij fantasie).
zon meisje, wat helemaal opfleurt van me aandacht, moet wel beetje komen door wanhopigheid want waarom praat ze anders met mij? maar dat ik haar dan eigenlijk heel leuk en schattig vind, en oprecht al het goeds in haar zie.
Uhm ja, dat kan je denken ja, maar je zegt dan braaf: "Goh wat leuk, hoe kwam je ophet idee voor zo'n studie?" Blablablabla
Je moeder is een hamster
pi_96872236
Je doet me echt denken aan die mensen soms van dat programma: Bij ons in de PC.
Ron Paul 2012
pi_96872248
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik heb meer zin in mijn vakanties naar Londen en Italie. :D :D
Ron Paul 2012
pi_96872255
Dubbel. Jaja.
Ron Paul 2012
pi_96872264
Godverdomme wat doe ik nu allemaal. Ik druk steeds op quote ipv edit.

Fuck it.
Ron Paul 2012
  maandag 16 mei 2011 @ 01:35:16 #214
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872269
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat moet je niet zijn, geloof me. Ik zit daar godverdomme in de rimboe met vieze beesten om mij heen :')
Oh, gossie. :')
Je moeder is een hamster
  maandag 16 mei 2011 @ 01:36:36 #215
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872301
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ga overigens deze vakantie naar Afrika toe voor drie weken lang. Gadverdamme. :r
waarom noem je het dan "vakantie"?
klinkt alsof je niet wilt, en ik dacht dat vakantie iets leuks moest zijn ofzo
pi_96872305
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Relativeren. Sommige mensen kunnen niet eens op vakantie. Nooit.
:D
  maandag 16 mei 2011 @ 01:37:25 #217
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872318
Hey doet Supersoep weer normaal?
Je moeder is een hamster
pi_96872349
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:34 schreef Supersoep het volgende:
Je doet me echt denken aan die mensen soms van dat programma: Bij ons in de PC.
Ik heb d'r gewoon geen zin in. Zo raar is het toch niet. Afrika is verreweg van ideaal. Ik zie het al helemaal voor me; vrouwen met van die grote dingen op hun hoofd, vrouwen met blote hangtieten op straat, smerige hagedissen en insecten, arme mannen die van alles aan je willen verkopen, ontzettend vies eten, armoede, opdringerige mensen.. :r Er is gewoon niks positiefs, heel misschien de mooie landschappen.

Maar mijn vader vindt het geweldig en wou er altijd nog een keer heen met ons dus ik heb/had geen keuze. Wie weet ga ik het wel helemaal geweldig vinden, who knows.. :9

Maar, natuurlijk heb ik meer zin in Italie en Londen. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 01:39:14 #219
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96872360
Welterusten trouwens, ik ga me verslapen morgen. :')
Je moeder is een hamster
pi_96872383
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom noem je het dan "vakantie"?
klinkt alsof je niet wilt, en ik dacht dat vakantie iets leuks moest zijn ofzo
Ja het is eigenlijk niet eens vakantie, ik zie er nu al tegen op ;(
  maandag 16 mei 2011 @ 01:40:54 #221
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872405
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat moet je niet zijn, geloof me. Ik zit daar godverdomme in de rimboe met vieze beesten om mij heen :')

[..]

Ik heb meer zin in mijn vakanties naar Londen en Italie. :D :D
het is zo oneerlijk.
ten eerste: jij hebt zin om op vakantie te gaan
en ten tweede: dan ga je , en dan ga je het ook leuk hebben enzo.!
  maandag 16 mei 2011 @ 01:41:54 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872427
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja het is eigenlijk niet eens vakantie, ik zie er nu al tegen op ;(
moet het voor iets?

noem het dan geen vakantie, noem het een "werkstraf" ookal zou het iets voor school zijn. ik hoor weleens verhalen over mensen die stage lopen in het buitenland (vaag dan). ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is
pi_96872514
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

moet het voor iets?

noem het dan geen vakantie, noem het een "werkstraf" ookal zou het iets voor school zijn. ik hoor weleens verhalen over mensen die stage lopen in het buitenland (vaag dan). ik zou het zelf niet leuk vinden
Nee, ik ga gewoon met m'n vader, zijn vriendin, m'n broer, zusjes en broertje. Maar het is niet dat ik er zin in heb, het is eigenlijk meer omdat ik mee moet omdat mijn vader dat zo graag wilt (met z'n allen). Snap je? Natuurlijk heb ik geen zin in Afrika, ik vind (soms) Turkije al erg als ik daar bijv. in de bergen loop in de hitte zonder schoon water en WC's in de buurt. Dan vind ik Afrika nóg erger, denk ik.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:49:57 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96872603
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik ga gewoon met m'n vader, zijn vriendin, m'n broer, zusjes en broertje. Maar het is niet dat ik er zin in heb, het is eigenlijk meer omdat ik mee moet omdat mijn vader dat zo graag wilt (met z'n allen). Snap je? Natuurlijk heb ik geen zin in Afrika, ik vind (soms) Turkije al erg als ik daar bijv. in de bergen loop in de hitte zonder schoon water en WC's in de buurt. Dan vind ik Afrika nóg erger, denk ik.
wat een kutfamilie heb jij, met je vader en ze nieuwe vriendin. klinkt als een gebroken gezin.
en dan die reisjes klinken ook nogal gevaarlijk nog naast dat het natuurlijk niet leuk is
pi_96872623
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat een kutfamilie heb jij, met je vader en ze nieuwe vriendin. klinkt als een gebroken gezin.
en dan die reisjes klinken ook nogal gevaarlijk naast dat het niet leuk is
Doe normaal man.

Die jongen heeft alles wat hij zich kan wensen. :')

Jij ook trouwens, qua ouders.
Ron Paul 2012
pi_96872753
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar het schijnt dat de locals op je afkomen daaro he

er was ook iets dat in bepaalde landen bic-pennen (10 voor 5 euro in nederland ofzo) daar veel waard zijn. en ik heb nog wat "wanhopige gedachtes"dat misschien vrouwen daar gewilliger zijn ofzo, maar ik kan een relatie met een negerin niet echt romantiseren
_O- Nou, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, die zitten echt niet op zo'n figuur als jij te wachten hoor ;)
pi_96872784
quote:
13s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:58 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

_O- Nou, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, die zitten echt niet op zo'n figuur als jij te wachten hoor ;)
Zeg, heb jij morgen geen examens? :{

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat een kutfamilie heb jij, met je vader en ze nieuwe vriendin. klinkt als een gebroken gezin.
en dan die reisjes klinken ook nogal gevaarlijk nog naast dat het natuurlijk niet leuk is
Mijn ouders zijn gescheiden ja, maar daar heb ik geen last van. Het is juist beter. :) Ik heb geen kut familie of wat dan ook.
pi_96872864
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:01 schreef iwannabehigh het volgende:

Mijn ouders zijn gescheiden ja, maar daar heb ik geen last van. Het is juist beter. :) Ik heb geen kut familie of wat dan ook.
Soms is een scheiding inderdaad beter.
pi_96872880
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:01 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zeg, heb jij morgen geen examens? :{
Technisch gezien vandaag al, maar morgen ook ja :)
Heeft alleen niks te maken met mijn opmerking.
pi_96872898
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Technisch gezien vandaag al, maar morgen ook ja :)
Heeft alleen niks te maken met mijn opmerking.
Moet je niet gaan slapen dan. :) Je moet toch voldoende rust hebben, en zo..
pi_96872910
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:11 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Technisch gezien vandaag al, maar morgen ook ja :)
Heeft alleen niks te maken met mijn opmerking.
Het is geloof ik meer een wat-doe-jij-om-twee-uur-nog-op-terwijl-je-morgen-examen-hebt opmerking.
Finally, someone let me out of my cage
pi_96872952
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:

[..]

Al die hoofdziektes worden allemaal gevormd door de maatschappij omdat die verwacht dat je maar meedoet met al dat soort onzin.

Wat eea natuurlijk niet minder problematisch maakt.
pi_96872996
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het is geloof ik meer een wat-doe-jij-om-twee-uur-nog-op-terwijl-je-morgen-examen-hebt opmerking.
Indeed.

Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
pi_96873015
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Indeed.

Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
:P
Vind je niet dat dat haar zaken zijn?
Finally, someone let me out of my cage
pi_96873019
Tja.. :@ ik kan niet echt slapen door de zenuwen dus lig ik m'n examenbundel door te lezen en te Fok!ken. Ik weet het, :'), maar ik slaap eigenlijk nooit normaal rond examentijd dus nu is het 10x zo erg.
En ik ben normaal ook echt nooit bits op Fok!, alleen - een van de weinige dingen waar ik echt enorm slecht tegen kan zijn zulke opnmerkingen, omdat ik zelf half Afrikaans en half Zuid-Amerikaans ben.
Dan ben je zelf iemand die een ander niet echt wat te bieden heeft maar dan nog neerbuigend praten over een ander, en dat enkel gebaseerd op huidskleur.
Nou ja, misschien komt dat ook wel voort uit onzekerheid.
Weten/denken dat je zelf de moeite niet waard bent en je dan maar verheven voelen boven anderen om je nog enigszins goed te voelen of zo.
Ik weet het niet, maar ik stoor me er in elk geval enorm aan.
pi_96873034
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Indeed.

Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
Zelfs vrouwen waarvan wij het niet zouden verwachten hebben wel een x aantal gasten die achter hun aan zitten. Realiseer je dat goed en wees blij dat ondanks alle interesses ze toch ervoor kiest om bij jou te zijn/blijven.
pi_96873048
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tja.. :@ ik kan niet echt slapen door de zenuwen dus lig ik m'n examenbundel door te lezen en te Fok!ken. Ik weet het, :'), maar ik slaap eigenlijk nooit normaal rond examentijd dus nu is het 10x zo erg.
En ik ben normaal ook echt nooit bits op Fok!, alleen - een van de weinige dingen waar ik echt enorm slecht tegen kan zijn zulke opnmerkingen, omdat ik zelf half Afrikaans en half Zuid-Amerikaans ben.
Dan ben je zelf iemand die een ander niet echt wat te bieden heeft maar dan nog neerbuigend praten over een ander, en dat enkel gebaseerd op huidskleur.
Nou ja, misschien komt dat ook wel voort uit onzekerheid.
Weten/denken dat je zelf de moeite niet waard bent en je dan maar verheven voelen boven anderen om je nog enigszins goed te voelen of zo.
Ik weet het niet, maar ik stoor me er in elk geval enorm aan.
Heb ik ook altijd, met slapen enzo.
En ik vond je niet echt bits ofzo hoor. Maar dat verheven voelen valt volgens mij wel mee. (Je hebt met over die post van MLIG toch? Dat was wel een beetje rare post, maar dat doet hij wel vaker toch :P)
Finally, someone let me out of my cage
pi_96873068
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tja.. :@ ik kan niet echt slapen door de zenuwen dus lig ik m'n examenbundel door te lezen en te Fok!ken. Ik weet het, :'), maar ik slaap eigenlijk nooit normaal rond examentijd dus nu is het 10x zo erg.
En ik ben normaal ook echt nooit bits op Fok!, alleen - een van de weinige dingen waar ik echt enorm slecht tegen kan zijn zulke opnmerkingen, omdat ik zelf half Afrikaans en half Zuid-Amerikaans ben.
Dan ben je zelf iemand die een ander niet echt wat te bieden heeft maar dan nog neerbuigend praten over een ander, en dat enkel gebaseerd op huidskleur.
Nou ja, misschien komt dat ook wel voort uit onzekerheid.
Weten/denken dat je zelf de moeite niet waard bent en je dan maar verheven voelen boven anderen om je nog enigszins goed te voelen of zo.
Ik weet het niet, maar ik stoor me er in elk geval enorm aan.
Oh, succes ermee dan maar. Had je al eerder geleerd? Welke opmerkingen? Als je het nou tegen mij hebt; ik praat helemaal niet neerbuigend over iemand z'n huidskleur. :') Ik weet niet of je begrijpend kan lezen maar als het echt naar mij toe is dan wens ik je erg veel succes met je Nederlands examen :'( . Ik heb gezegd dat Afrika een armoedig continent is, wat ook zo is/een feit is, maar niks over negers of wat dan ook. Heb d'r ook niks tegen, sterker nog; halfbloedjes vind ik altijd mooi. En ik vind het al helemaal grappig dat je beweert dat ik niets te bieden heb.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:28 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Zelfs vrouwen waarvan wij het niet zouden verwachten hebben wel een x aantal gasten die achter hun aan zitten. Realiseer je dat goed en wees blij dat ondanks alle interesses ze toch ervoor kiest om bij jou te zijn/blijven.
Ik wist het wel, maar ik kan er niet tegen.
pi_96873073
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Indeed.

Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
Wow.
En hoe denk je dat je vriendin hierop zal reageren?
Ik vind het een beetje een rare actie, komt een beetje jaloers over of zo - je hebt haar wachtwoord en gaat al zitten neuzen in haar gegevens, wat niet echt de indruk geeft dat je haar vertrouwt en dan neem je er ook nog aanstoot aan dat ze berichten en reacties heeft van andere jongens.
Als het goed is hoef je je toch nergens zorgen om te maken? Ze heeft immers een relatie met jou :Y
Maar ja, misschien vindt ze het wel helemaal niet erg, kan natuurlijk ook.
pi_96873087
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Indeed.

Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
Als je haar kwijt wil door te bezitterig en jaloers te doen, vooral doorzetten.

Je hebt haar privacy geschonden én verandert dingen aan haar hyves zonder haar toestemming omdat je een jaloers onzeker puberjochie bent.
pi_96873117
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:33 schreef iwannabehigh het volgende:

Ik wist het wel, maar ik kan er niet tegen.
Maar ik denk dat je er echt beter aan doet om het toch anders te gaan zien. Dit is namelijk de realiteit en het is niet redelijk noch realistisch te verwachten dat de realiteit gaat veranderen omdat jij er niet tegen kunt.
pi_96873127
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh, succes ermee dan maar. Had je al eerder geleerd? Welke opmerkingen? Als je het nou tegen mij hebt; ik praat helemaal niet neerbuigend over iemand z'n huidskleur. :') Ik weet niet of je begrijpend kan lezen maar als het echt naar mij toe is dan wens ik je erg veel succes met je Nederlands examen :'( . Ik heb gezegd dat Afrika een armoedig continent is, wat ook zo is/een feit is, maar niks over negers of wat dan ook. Heb d'r ook niks tegen, sterker nog; halfbloedjes vind ik altijd mooi. En ik vind het al helemaal grappig dat je beweert dat ik niets te bieden heb.
Lijkt me vrij duidelijk dat ik het had over wat mylifeisgrey zei - daarom quotte ik hem ook :D

[ Bericht 0% gewijzigd door HappyGirl91 op 16-05-2011 02:46:49 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 02:41:18 #243
108913 Godshand
guide4you
pi_96873129
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:


Over versieren gesproken, ik heb 't wachtwoord van mijn vriendin haar Hyves (zomaar - zonder reden eigenlijk) en ik ging kijken uit nieuwsgierigheid net.. Had ik maar niet gekeken denk ik nu, allemaal oude prive tikken en berichten in haar inbox van haar ex maar ook van andere jongens/mannen die slijmen die ik beter niet had kunnen lezen. Ook onder haar foto's heb ik goed de reacties bekeken, sowieso teveel jongens en er zijn zelfs jongens die zeggen; VAN MIJ !!

Wtf man. Ik vind dat altijd zo triest eh. Ik ga sowieso jongens uit haar lijst verwijderen, haar ex ook. Ga ik nu doen. :')
Prima, behoor je binnenkort weer tot stap 1 van dyna's schema ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96873156
trouwens nog succes blijmeisje
Finally, someone let me out of my cage
pi_96873162
Jullie begrijpen het verkeerd. Het is niet leuk om zulke berichten te lezen en zulke (ookal zijn het oude) tikken te lezen - denk dat iedereen het daar wel mee eens is. En wat heeft zij eraan om die personen in haar lijst te houden, feitelijk niks. Ik kan daar gewoon niet tegen; als iemand van mij is, is iemand van mij. Klinkt bezitterig, maar zo is 't wel. Dat ze aandacht krijgt van anderen vind ik niet zo erg, maar als ze erop ingaat wel en ik vind dat ze niks bij die jongens te zoeken heeft, vooral niet bij die ex. Verwijderd dus. :)

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Prima, behoor je binnenkort weer tot stap 1 van dyna's schema ^O^
Welk schema?

quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:41 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Lijkt me vrij duidelijk dat ik het had over wat mylifeisgrey zei - vandaar zijn quote ook :D
Ow, sorry. :)
pi_96873191
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Het is niet leuk om zulke berichten te lezen en zulke (ookal zijn het oude) tikken te lezen - denk dat iedereen het daar wel mee eens is. En wat heeft zij eraan om die personen in haar lijst te houden, feitelijk niks. Ik kan daar gewoon niet tegen; als iemand van mij is, is iemand van mij. Klinkt bezitterig, maar zo is 't wel. Dat ze aandacht krijgt van anderen vind ik niet zo erg, maar als ze erop ingaat wel en ik vind dat ze niks bij die jongens te zoeken heeft, vooral niet bij die ex. Verwijderd dus. :)

[..]

Welk schema?

[..]

Ow, sorry. :)
Het komt inderdaad nog al bezitterig over. Ze is niet je slaaf ofzo, ze mag toch wel een sociaal leven hebben...
Maarja, zelf weten. Ik weet niet of ze waarde aan dat soort dingen hecht enzo...
Finally, someone let me out of my cage
pi_96873197
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Het is niet leuk om zulke berichten te lezen en zulke (ookal zijn het oude) tikken te lezen - denk dat iedereen het daar wel mee eens is. En wat heeft zij eraan om die personen in haar lijst te houden, feitelijk niks. Ik kan daar gewoon niet tegen; als iemand van mij is, is iemand van mij. Klinkt bezitterig, maar zo is 't wel. Dat ze aandacht krijgt van anderen vind ik niet zo erg, maar als ze erop ingaat wel en ik vind dat ze niks bij die jongens te zoeken heeft, vooral niet bij die ex. Verwijderd dus. :)
Denkfout nummer 1: ze is niet van jou, ze is niet jouw bezit.
pi_96873202
Wat ga je zeggen als ze erachter komt dat je een jaloers kreng bent die ongevraagd haar contacten verwijdert?

[ Bericht 11% gewijzigd door -Strawberry- op 16-05-2011 02:57:55 ]
pi_96873225
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Het is niet leuk om zulke berichten te lezen en zulke (ookal zijn het oude) tikken te lezen - denk dat iedereen het daar wel mee eens is. En wat heeft zij eraan om die personen in haar lijst te houden, feitelijk niks. Ik kan daar gewoon niet tegen; als iemand van mij is, is iemand van mij. Klinkt bezitterig, maar zo is 't wel. Dat ze aandacht krijgt van anderen vind ik niet zo erg, maar als ze erop ingaat wel en ik vind dat ze niks bij die jongens te zoeken heeft, vooral niet bij die ex. Verwijderd dus. :)

De vraag die het eerst bij mij opkomt is dan of jij zelf wel zo helemaal flirt-vrij door het leven gaat. De meeste mensen houden tot op een bepaalde hoogte nou eenmaal van aandacht en complimentjes, ook van mensen waar ze geen relatie mee hebben of zelfs zouden willen hebben.

Overigens kan je alleen maar verliezen als je mensen gaat lopen verwijderen.
pi_96873230
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:44 schreef minibeer het volgende:
trouwens nog succes blijmeisje
^O^ Dankjewel!
Ik zal blij zijn als het voorbij is, zeg :D eindexamens en verliefdheid gaan zeer slecht samen helaas :N
Je denkt de hele dag aan de ander en wil zo veel mogelijk tijd met diegene doorbrengen maar je moet je op school focussen omdat je anders alles verkloot :'(
Neem me niet kwalijk, ik zit een beetje te zwelgen in zelfmedelijden de laatste tijd. Kutexamens ook :D
pi_96873233
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat ga je zeggen als ze erachter komt dat je een jaloers kreng bent die ongevraagd haar contacten verwijderd?
Precies. Kans is groot dat die gozer gaat vragen waarom hij opeens verwijderd is en dan heeft TS een probleem.
pi_96873247
Wat ik hier ook zeg, maar ik ga het haar morgen sowieso wel zeggen dat ik dat heb gedaan. No big deal verder. Ze heeft ook foto's in bikini, die wil ik eigenlijk ook verwijderen want ik vind dat écht 10x niks (aandachttrekkend en sletterig) - zijn alleen maar van die trieste jongens die geilen op die foto's. Maar goed, ik verwijder geen foto's aangezien jullie zeggen dat dit gedrag wss niet ten goede komt. ;)
pi_96873255
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik hier ook zeg, maar ik ga het haar morgen sowieso wel zeggen dat ik dat heb gedaan. No big deal verder. Ze heeft ook foto's in bikini, die wil ik eigenlijk ook verwijderen want ik vind dat écht 10x niks (aandachttrekkend en sletterig) - zijn alleen maar van die trieste jongens die geilen op die foto's. Maar goed, ik verwijder geen foto's aangezien jullie zeggen dat dit gedrag wss niet ten goede komt. ;)
Je moet nog veel leren. :*

Maar met dat soort dingen is het altijd dat je er nog wel achter komt. Of ze moet lage eigenwaarde hebben, dan pikt ze het misschien van je.
pi_96873258
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:55 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

^O^ Dankjewel!
Ik zal blij zijn als het voorbij is, zeg :D eindexamens en verliefdheid gaan zeer slecht samen helaas :N
Je denkt de hele dag aan de ander en wil zo veel mogelijk tijd met diegene doorbrengen maar je moet je op school focussen omdat je anders alles verkloot :'(
Neem me niet kwalijk, ik zit een beetje te zwelgen in zelfmedelijden de laatste tijd. Kutexamens ook :D
:*

School gaat voor een partner, als je dat maar onthoud. Als je straks je examens verneukt, krijg je spijt, want die kerel verdwijnt toch wel weer uit je leven :6

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet nog veel leren. :*

Maar met dat soort dingen is het altijd dat je er nog wel achter komt. Of ze moet lage eigenwaarde hebben, dan pikt ze het misschien van je.
Jij overdrijft altijd zo. Alleen als ze een lage eigenwaarde heeft pikt ze dit volgens jou. Ik heb haar toch niet mishandeld, met je ''lage eigenwaarde''. Mss vind ze het helemaal niet erg omdat het haar niet boeit, weet jij het.
pi_96873387
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:*

School gaat voor een partner, als je dat maar onthoud. Als je straks je examens verneukt, krijg je spijt, want die kerel verdwijnt toch wel weer uit je leven :6
:{
.. Is het heel gek als ik zeg uitspraken over relaties niet serieus te nemen als ze afkomstig zijn uit de mond van iemand die inbreekt op de hyve van zijn vriendin om jongens uit haar vriendenlijst te verwijderen? :+
Misschien bedoelde je het niet zo, maar - oh wacht, tongetje.. :D
pi_96873417
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik hier ook zeg, maar ik ga het haar morgen sowieso wel zeggen dat ik dat heb gedaan. No big deal verder. Ze heeft ook foto's in bikini, die wil ik eigenlijk ook verwijderen want ik vind dat écht 10x niks (aandachttrekkend en sletterig) - zijn alleen maar van die trieste jongens die geilen op die foto's. Maar goed, ik verwijder geen foto's aangezien jullie zeggen dat dit gedrag wss niet ten goede komt. ;)
Als ze er zelf niet op gekomen was kun je het wel afdwingen, maar denk je dat ze dan nooit meer zal reageren op dit soort gasten? Mensen zijn daar op internet veel makkelijker in dat irl. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. 10:1 dat je morgen ruzie hebt en waarom? Omdat jij onzeker bent?
  maandag 16 mei 2011 @ 06:44:07 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96873971
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik hier ook zeg, maar ik ga het haar morgen sowieso wel zeggen dat ik dat heb gedaan. No big deal verder. Ze heeft ook foto's in bikini, die wil ik eigenlijk ook verwijderen want ik vind dat écht 10x niks (aandachttrekkend en sletterig) - zijn alleen maar van die trieste jongens die geilen op die foto's. Maar goed, ik verwijder geen foto's aangezien jullie zeggen dat dit gedrag wss niet ten goede komt. ;)
Als ze dit van je accepteert spoort ze voor geen meter. Ben benieuwd :)

quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij overdrijft altijd zo. Alleen als ze een lage eigenwaarde heeft pikt ze dit volgens jou. Ik heb haar toch niet mishandeld, met je ''lage eigenwaarde''. Mss vind ze het helemaal niet erg omdat het haar niet boeit, weet jij het.
Ze heeft wel gelijk. Ze moet wel redelijk wanhopig zijn om dit gewoon te pikken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96874429
Je had er ook gewoon met haar over kunnen praten ipv sneeky achter haar rug om dr hyves op te gaan en deze kansloze acties te ondernemen.
Vind het gewoon te laag voor woorden.
En die fotoos ook weg willen halen van haar in bikini(wat je dan nog even niet gedaan hebt) Wat ga je van de zomer doen? Je vriendin in een burka dwingen?
Mag hopen dat ze aardig voor haarzelf op kan komen en inziet dat een dominante jaloerse man haar geen geluk brengt.
  maandag 16 mei 2011 @ 08:36:30 #259
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96874719
Waarom levert alleen het idee al om te willen veranderen zoveel weerstand op ... Als ik kijk naar wie ik zou willen zijn/hoe ik me het liefst wil gedragen, dan lijkt het mijlenver weg te zijn. Maar goed, jarenlang alles op jezelf betrekken veranderen kost waarschijnlijk wat tijd...

Ik heb jarenlang muren kunnen optrekken (en ik ben de laatste jaren bezig ze af te breken maar daar ben ik toch voornamelijk alleen mee bezig). En dan komt er ook nog zoiets als heftige emoties naarboven, als ik dat zo zie, voel ik me helemaal niet stabiel genoeg :{. Waar is het relativeringsvermogen als je het zoekt ...

Misschien heb ik (toch) een lichte vorm van autisme, maar ik word hier langzamerhand moe van. Ik zit nu meer zo: }:| (not amused with myself) en de angst om de controle te verliezen is er dan ook nog. ("Wat als?")

Wat doe ik mezelf aan? :') Zucht. Ik voel me dus niet depressief maar meer richting "en nu is het helemaal genoeg, idioot", en vanalles en nog wat ...

Edit: hoe moeilijk kan het nu zijn om op iemand af te stappen, over te komen als een idioot en het af te lachen .. ;).
pi_96877982
Iwannabehigh heeft ook weer lekker lopen trollen vannacht, of in ieder geval dat hoop ik voor zijn vriendin.

Succes trouwens Happygirl, ik heb ook eindexamens en kan ook niet wachten tot ik ze gehad heb. :D

Daalder, je moet jezelf ook wel wat tijd gunnen om te veranderen. Vooral na zoveel jaar moet je niet te hoge verwachtingen hebben, maar ook niet bij de pakken neer gaan zitten als je aan de berg waar je nog overheen moet denkt. Vooral blijven proberen. :)
pi_96878943
Wat spannend, dat wist ik helemaal niet! Zet 'm op! ^O^
Ik hoop dat je beter hebt geleerd dan ik :D
pi_96879017
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wat spannend, dat wist ik helemaal niet! Zet 'm op! ^O^
Ik hoop dat je beter hebt geleerd dan ik :D
Ik ga nu beginnen. B-) ;(
Haha, gaat goed komen met ons! ^O^
pi_96879393
Ik heb in juni examens. Ik moet de boeken nog kopen.

Komt wel goed. :')
Ron Paul 2012
pi_96879464
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 02:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie begrijpen het verkeerd. Het is niet leuk om zulke berichten te lezen en zulke (ookal zijn het oude) tikken te lezen
Haha, ja, wij begrijpen het weer verkeerd. We snappen het niet. Het is juist heel normaal om het privé leven van je vriendin in te perken op bezitterige wijze zoals een Moslim dat wel eens zou kunnen doen. Misschien dat je daarom oog had op die Turkse, die zijn beter te controleren en die snappen zulke acties misschien beter?
Ron Paul 2012
pi_96879972
Nou ja , als het waar is wat die zegt , dan is die vriendin , gauw een exvriendin want ik denk dat dit meisje superboos is.
Geen meisje pikt het als iemand op haar hyves inbreekt en ongevraagd spullen en mensen uit haar vriendenlijst verwijderd.
pi_96880027
Wat een actie, ik hoop maar dat moneyfornothing gelijk heeft en dat hij loopt te trollen. Zoals ik al zei, 0% inlevingsvermogen. _O-
Ron Paul 2012
pi_96880111
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef Supersoep het volgende:
Wat een actie, ik hoop maar dat moneyfornothing gelijk heeft en dat hij loopt te trollen. Zoals ik al zei, 0% inlevingsvermogen. _O-
Ik hoop het echt voor haar ja, wat een kutactie. Maar als het echt is hoop ik dat ze niet over zich heen laat lopen, dit hoeft ze echt niet te pikken. Controlfreak is het, praat lekker alles wat hij doet recht maar anderen zijn altijd fout. Nee echt lekker bezig! :X
  maandag 16 mei 2011 @ 12:00:37 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96880570
Afgezien van dat het ethisch niet goed te praten is, mag dit volgens de wet ook gewoon niet.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96880823
Uhh is het normaal als je na 2 dagen feesten geen brakheid heb ???
  maandag 16 mei 2011 @ 12:09:14 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96880901
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef formerjellybean het volgende:
Uhh is het normaal als je na 2 dagen feesten geen brakheid heb ???
Ik heb 4 dagen (Do tm Zo) achter elkaar borrels en feestjes gehad en ik ben niet brak. Kwestie van weten waar je grenzen liggen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96881027
Nou met brak bedoel ik geen kater maar gewoon moe, was doorgegaan tot de vroege uurtjes , maar ergens denk ik dat er een andere factor is waardoor ik niet moe ben en het heeft met hormonen te maken , maar vind het maar vaag. Omdat ik meestal als ik uit b en geweest vaak een inkakmomentje heb dag erna, of 2 dagen erna.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:25:13 #272
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96881528
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
Nou met brak bedoel ik geen kater maar gewoon moe, was doorgegaan tot de vroege uurtjes , maar ergens denk ik dat er een andere factor is waardoor ik niet moe ben en het heeft met hormonen te maken , maar vind het maar vaag. Omdat ik meestal als ik uit b en geweest vaak een inkakmomentje heb dag erna, of 2 dagen erna.
Misschien ben je nog helemaal happy & hyper van de bezoekjes afgelopen week? ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96881630
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

Misschien ben je nog helemaal happy & hyper van de bezoekjes afgelopen week? ;)
Dat zal het misschien best zijn, hij ging ook al s'middags zelf weg , dat ie ook raar en dronken voelde maar denk meer dat we beiden geveld zijn door vlinders.
Hoe stom hoe energiek en vaag je dan kan voelen.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:42:25 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96882160
Wtf @ de hyves contacten van je meid verwijderen :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 16 mei 2011 @ 12:42:59 #275
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96882184
Sjezus
Je moeder is een hamster
pi_96882282
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb 4 dagen (Do tm Zo) achter elkaar borrels en feestjes gehad en ik ben niet brak. Kwestie van weten waar je grenzen liggen.
kwestie van niet hard genoeg partyen :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_96882327
Ik zie de ernst er zelf eerlijk gezegd niet zo van in, die mannen kent ze vaak toch niet persoonlijk (ze accepteert gewoonweg iedereen maar) en ze willen maar 1 ding van haar, en die ex heeft ze toch geen contact meer mee. Maar misschien hoort 't inderdaad niet nee. Ik zie wel wat ze ervan vindt. Ik doe het iig nooit weer, zo aan deze reacties te zien. Genoeg over dat. :')

quote:
18s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:36 schreef Daalder82 het volgende:
Waarom levert alleen het idee al om te willen veranderen zoveel weerstand op ... Als ik kijk naar wie ik zou willen zijn/hoe ik me het liefst wil gedragen, dan lijkt het mijlenver weg te zijn. Maar goed, jarenlang alles op jezelf betrekken veranderen kost waarschijnlijk wat tijd...

Ik heb jarenlang muren kunnen optrekken (en ik ben de laatste jaren bezig ze af te breken maar daar ben ik toch voornamelijk alleen mee bezig). En dan komt er ook nog zoiets als heftige emoties naarboven, als ik dat zo zie, voel ik me helemaal niet stabiel genoeg :{. Waar is het relativeringsvermogen als je het zoekt ...

Misschien heb ik (toch) een lichte vorm van autisme, maar ik word hier langzamerhand moe van. Ik zit nu meer zo: }:| (not amused with myself) en de angst om de controle te verliezen is er dan ook nog. ("Wat als?")

Wat doe ik mezelf aan? :') Zucht. Ik voel me dus niet depressief maar meer richting "en nu is het helemaal genoeg, idioot", en vanalles en nog wat ...

Edit: hoe moeilijk kan het nu zijn om op iemand af te stappen, over te komen als een idioot en het af te lachen .. ;).
Je kan het wel, als je je er echt naar toe zet dan. Iemand zei mij hier; je bent een autist als je iets niet begrijpt en je bent onzeker als je iets niet durft. En jij durft het niet toch.. :) Loop je bij een psycholoog of zo?
pi_96882470
Dat klinkt meer als koud watervrees dan autisme, waarschijnlijk veel contacten ontwent en dan word het gewoon moeilijker om het weer op te pakken.
En dat moet je juist dan tegengaan om het voor jezelf een uitdaging kan worden, en als ze je uitlacht wat dan nog. Je hebt het dan tenminste geprobeerd dan aan de zij
pi_96882481
zijlijn te staan
  maandag 16 mei 2011 @ 12:52:20 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96882486
ik vraag me overigens af waarom ik met de ene meid een hele avond kan lullen over vanalles en nog wat, en met de andere meid niet verder kom dan wat zinnen over en weer :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96882504
Ik drukte iets te snel op enter vandaar mijn vage post _O-
pi_96882555
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me overigens af waarom ik met de ene meid een hele avond kan lullen over vanalles en nog wat, en met de andere meid niet verder kom dan wat zinnen over en weer :)
Dan heb je met de ene gewoon een betere klik als met de andere. Met sommige mensen heb je gewoon meer de zelfde humor dezelfde dingen waardoor het een leuk contact word.
pi_96882560
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me overigens af waarom ik met de ene meid een hele avond kan lullen over vanalles en nog wat, en met de andere meid niet verder kom dan wat zinnen over en weer :)
Tja, met de een klikt het gewoon beter dan met de ander. Niets om je druk over te maken lijkt me.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:08:54 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96883019
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Tja, met de een klikt het gewoon beter dan met de ander. Niets om je druk over te maken lijkt me.
maar ik wil ook de 'stille' meisjes het bed in krijgen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96883415
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar ik wil ook de 'stille' meisjes het bed in krijgen :)
Dan moet je die anders benaderen :6
pi_96883444
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar ik wil ook de 'stille' meisjes het bed in krijgen :)
Enkel in bed of meer?
  maandag 16 mei 2011 @ 13:28:26 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96883770
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me overigens af waarom ik met de ene meid een hele avond kan lullen over vanalles en nog wat, en met de andere meid niet verder kom dan wat zinnen over en weer :)
Dat lijkt me dan aan de dame liggen, het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:34:02 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96884005
quote:
15s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Enkel in bed of meer?
Als ze in bed bevallen dan is er ruimte tot meer.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96884111
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ze in bed bevallen dan is er ruimte tot meer.
Dus bij jou is het dus eerst even een testritje en van daaruit kan een relatie groeien ??
  maandag 16 mei 2011 @ 13:42:26 #290
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96884287
Naja, ook wat voor te zeggen natuurlijk.
Als de seks na zoveel tijd tegen blijkt te vallen ben je ook niet blij :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96884335
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef Maanvis het volgende:
Als ze in bed bevallen dan is er ruimte tot meer.
Ondanks dat ze haar mond niet opentrekt?
  maandag 16 mei 2011 @ 13:45:07 #292
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96884367
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Ondanks dat ze haar mond niet opentrekt?
Inb4 "als ze in bed ook haar mond niet opentrekt wordt het niets" :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96884383
Ik ben het daar ook wel mee eens. Ik heb weleens dat ik superverliefd op een ben geweest en toen ging ik er mee naar bed en toen was het echt niets , het was een volledige afknapper. Dat heeft ook niet lang geduurd daarna.
pi_96884454
Hahaha. Dat is best raar want je hebt van die islamitische meisjes die gaan trouwen met iemand en dan na het huwelijk (de huwelijksnacht) mogen ze pas neuken. Wie weet valt 't wel heel erg tegen - is het helemaal niet lekker (ook voor die man). Lijkt me best fucked up haha aangezien je toch niet kan ''scheiden'' vanwege de seks. :9
pi_96884516
Waarom ben je zo bezig met islamistische meiden ?? Dat valt me nogal op
pi_96884590
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Inb4 "als ze in bed ook haar mond niet opentrekt wordt het niets" :')
Dat heeft ie meer aan een real doll denk ik. Altijd stil en gewillig. :')
pi_96884629
Mwah ik weet niet waar je dat op baseert want ik ben d'r helemaal niet mee bezig. Post er nooit wat over. :)

quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Inb4 "als ze in bed ook haar mond niet opentrekt wordt het niets" :')
:P
pi_96884672
Nou je hebt het nogal vaak over , islamistische of turkse meiden dat het mij gewoon op ging vallen. Waarschijnlijk val je op dat soort meiden dat kan toch
pi_96884705
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Nou je hebt het nogal vaak over , islamistische of turkse meiden dat het mij gewoon op ging vallen. Waarschijnlijk val je op dat soort meiden dat kan toch
Ik heb het er nooit over :) Kijk wel uit.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:01:28 #300
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96884967
Maanvis doet stoer, maar is maagd.
Figures. :')
Je moeder is een hamster
pi_96885143
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Crutch het volgende:
Maanvis doet stoer, maar is maagd.
Figures. :')
Waar is dat nu weer voor nodig?
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')