SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
uhm, ik weet niet eens wie je bent.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Te veel oogschaduw. Ben ik nu heel hard tegen schenen aan het schoppen als ik zeg dat de afbeelding met niet veel doet?.
Ik kom nog terug over wat ik nu mooi vind als ik eraan denk morgen
Nanny heeft ook wel wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow bah. Nee, maar wel beter dan die gratenpakhuizen natuurlijk.
Supernanny.![]()
Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Clare Maguire vind ik in deze video beeldschoon. Echt precies waar ik gelijk voor val. Die ogen.De wijsheid die ze met zich mee lijkt te dragen. Mooi hoor.
Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje gothic. Ze lijkt precies op een meisje waar ik bij in de klas zat op de middelbare, maar lelijk is ze niet vind ik. Beter dan die ene ''droomvrouw'' van je (die met die dikke chinees).
Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je van Megan Fox vindt? Zij heeft ook wel een beetje een indringende uitstraling. Ik vind haar perfect, behalve haar lichaam, dat vind ik wel weer lelijk omdat ze te dun is in mijn ogen.
Oh, met make-up heb ik ook wel zulke ogen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dezelfde soort ogen toch wel, donker en indringend enzo (mede dankzij make-up). Dus misschien dat ik daar enorm op val.
Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Supersoep het volgende:
Megan Fox heeft een bitchy uitstraling. Dan mag ze mooie ogen hebben, daar knap ik dan toch weer op af. Ze blijft wel mooi natuurlijk maar ik ga er niet wakker van liggen of over lopen fantaseren.
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Megan Fox heeft een lelijk gezicht met slechte huid, daar kun je braille vanaf lezen
Nee maar ik kan wel zoiets hebben van: "awww die is echt knap.... " en dan kan ik een tijdje zwijmelen. Van Megan Fox word ik niet koud of warm en die zal dus ook nooit in mn hoofd zitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Lig jij van sommige vrouwen wakker dan, of fantaseer je erover? Haha, ik vind wel meerdere vrouwen ''perfect'' of een droomvrouw maar ik weet dat ik ze niet kan krijgen dus fantaseren heeft geen zin.
Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:00 schreef Supersoep het volgende:
Wat vinden de vrouwen van de man in de OP mits hij zijn bril afzet?
En die bek.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk totaal niet te zeggen, iedereen is lelijk als 'ie zo'n gezicht trekt en gefotografeerd wordt met zo'n lens.
Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:40 schreef Supersoep het volgende:
Daarom gaat versieren niet zo makkelijk, je wordt er steeds door afgeleid.
Ergens dit jaar nog wel verwacht ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bij jou gaat het de laatste tijd aardig goed, toch? Wanneer is de date eigenlijk?
Dan beginnen we even opnieuw.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef deelnemer het volgende:
Hé, als die leuke posten over mij zijn verdwenen.
Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame!quote:
Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame!Kom op, beetje actie hoor Supersoep
Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen.
Naah, dat zou je dan wel melden tochquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Joh, dat hebben we toch allemaal al besproken, zulke dingen. Ik heb alles al ondernomen wat ik moet ondernemen. Misschien is het volgende week al wel, weet jij veel. Het kan zelfs al geweest zijn!
Hij heeft er geen invloed op.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zeg je over je verre neefje als die vraagt wanneer 'ie mag komen logeren, toch niet tegen een potentieel interessante dame!Kom op, beetje actie hoor Supersoep
Dalijk wordt ze weg gekaapt omdat je te weinig hebt ondernomen.
Toch nog even opnieuw. Wat is de volgende stap nadat je vriendschappelijk met vrouwen weet om te gaan? Deelnemer had het over elkaar stimuleren in het gesprek zodat het vanzelf verder gaat, maar echt duidelijk is het me nog niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, wat is de volgende stap?
Stap 1 was het op orde brengen van mijn leven en mijn persoon
- 20kg afvallen
- Beter kleden
- Beter kapsel
- Sporten
- Verhuizen naar de stad
Stap 2 Prettig contact met mannen en vrouwen
- Deelnemen aan veel activiteiten
- Reizen
- Communicatieskills
- Lichaamstaal
- Veel lezen / leren
Stap 3 Werken aan vriendschap
- Investeren in vriendschapsbanden
- Professionele hulp
Stap 4
- ???
Stap 5
- Relatie
Om even terug te komen op je post in het datingtopic. Zo ervaar ik dat dus totaal niet. Ik zit nu opzich wel lekker in mijn vel. Maar zo voelt het vaak niet. Ik vind mijzelf geen leuk en aardig sociaal jongen. Ik heb de uitstraling van een op gebrande kaars. Genoeg negatief gezeik. Zo voel ik mij dus helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |