DSK heeft de beeldvorming tegen zich inderdaad, en dan wordt DSK ook nog beoordeeld door een aantal normale Joe's en Jane's die in de jury zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ik het goed begrijp was het verhaal van de aanklager dat DSK haastig was gevlucht puur voor de beeldvorming. Hij ging daarna nog een hapje eten, alvorens op het reeds geboekte vliegtuig te stappen. Niet echt het een gedrag van een verkrachter die de crime-scene ontvlucht, maar goed, wat doet het ertoe, het beeld is neergezet en staat.
Dat zet je hem ongeschoren voor de rechter, met 3 nerveuze inteeltgevallen van agenten dicht achter hem, zodat ze meteen in kunnen grijpen wanneer dit wilde dier, dit seksmonster, weer zou aanvallen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef waht het volgende:
[..]
DSK heeft de beeldvorming tegen zich inderdaad, en dan wordt DSK ook nog beoordeeld door een aantal normale Joe's en Jane's die in de jury zitten.
Gelukkig is hij blank en is het in NY. Dat de beeldvorming in zijn nadeel is heeft deels te maken met de hijgerigheid waarmee men zich zo graag een beeld vormt als het om seks gaat, en de hijgerigheid waarmee men een machtig man van zijn voetstuk trekt. Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de actieve en leugenachtige rol die de aanklager daarin speelt, en hoe graag de pers zich voor dat karretje laat spannen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef waht het volgende:
[..]
DSK heeft de beeldvorming tegen zich inderdaad, en dan wordt DSK ook nog beoordeeld door een aantal normale Joe's en Jane's die in de jury zitten.
Als je puur kijkt naar incidenten die in de media komen wel ja. Als je ooit naar een college town in de VS bent geweest dan weet je wel beter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Ringo het volgende:
Wie in de VS aan zijn kruis krabt, is al een potloodventer. Wie daar een vrouw een schouderklopje geeft, heeft 'r bijna in de tiet geknepen. Het is me maar een zuur en benauwd christenvolkje, die Amerikanen.
Maar waarom komen zulke incidenten dan bijna in europa niet voor, en wanneer het plaats vindt dan worden ze niet zo breed uitgemeten. Nee het valt niet mee, het is gewoon te triest voor woorden dat sommige rechtzaken door de media en het amerikaanse OM zoveel opgeblazen worden dat er in principe niet eens meer een objectieve jury te vinden is voor dat kromme rechtsysteem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als je puur kijkt naar incidenten die in de media komen wel ja. Als je ooit naar een college town in de VS bent geweest dan weet je wel beter.
Vraag het de media. Ik kan me ook incidenten herinneren uit Italie, Spanje en Duitsland waar burgemeesters, rechters en politie extreem preutse onzin naar buiten brachten. Om niet te spreken over Staphorst en Urk. Betekent dat dat Europeanen een zuur Christenvolkje zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar waarom komen zulke incidenten dan bijna in europa niet voor, en wanneer het plaats vindt dan worden ze niet zo breed uitgemeten. Nee het valt niet mee, het is gewoon te triest voor woorden dat sommige rechtzaken door de media en het amerikaanse OM zoveel opgeblazen worden dat er in principe niet eens meer een objectieve jury te vinden is voor dat kromme rechtsysteem.
Als DSK zwart was geweest had het anders gelopen ja. De media geniet zoals altijd van alle zinloze sensationele gebeurtenissen. DSK zit in een molen waar hij niet meer uit komt. De pers kan grof geld verdienen met dit soort sensatie. Dat Amerika een jury-rechtspraak heeft maakt het des te erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gelukkig is hij blank en is het in NY. Dat de beeldvorming in zijn nadeel is heeft deels te maken met de hijgerigheid waarmee men zich zo graag een beeld vormt als het om seks gaat, en de hijgerigheid waarmee men een machtig man van zijn voetstuk trekt. Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de actieve en leugenachtige rol die de aanklager daarin speelt, en hoe graag de pers zich voor dat karretje laat spannen.
Ooit was 't alleen de roddelpers die zich verlaagde tot niveautje apenhuis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
De pers kan grof geld verdienen met dit soort sensatie
Het was dan ook zo'n overdreven vrouw uit de binnenlanden van Texas die aan de bel trok.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef Ringo het volgende:
Wie in de VS aan zijn kruis krabt, is al een potloodventer. Wie daar een vrouw een schouderklopje geeft, heeft 'r bijna in de tiet geknepen. Het is me maar een zuur en benauwd christenvolkje, die Amerikanen.
Is Anne Sinclair de echtgenote van DSK? Die dochter is inderdaad wel appetijtelijk.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:40 schreef SemperSenseo het volgende:
Anne Sinclair en dochter Camille Strauss-Kahn:
[ afbeelding ]
Bron: © photo news
Leuke dochter!
CSK ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke dochter!
Bezig met haar PhD op Columbia.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke dochter!
Ja, maar dat was haar vader ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Bezig met haar PhD op Columbia.
En getrouwd.
Waarom, kan toch?!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef HiZ het volgende:
Ik vind vooral die claim dat ze niet wist wie hij was lekker lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |