Gefeliciteerd met de voorronde EL dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn niet eens rechtstreeks geplaatst mongol.
Lastig, denk dat je voor Dzsudzsak meer kan vangen. Maar goed, ik denk dat voor Toivonen als de optie gelicht wordt toch wel rond de 8 a 10 miljoen gevraagd kan worden?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
Dzsudzsak tot 2015, Toivonen 2012 met optie 2014.
Ik ken de begroting niet, maar dat zal schelen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lastig, denk dat je voor Dzsudzsak meer kan vangen. Maar goed, ik denk dat voor Toivonen als de optie gelicht wordt toch wel rond de 8 a 10 miljoen gevraagd kan worden?
Is dat genoeg voor weer wat lucht?
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef StijnDa het volgende:
Toivonen uiteraard, daar is iedereen het over eens.
Nee maar ik volg het voetbalnieuws. Jij blijkbaar niet, want Rutten heeft het in een interview gezegd, hij zei 'zulke dingen wel eens kunnen gebeuren', 'je zulke spelers nodig hebt', etc... etc...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jij was bij de nabespreking tussen PSV en Toivonen?
Dus wie zegt dat hij niet gestraft is. PSV heeft alleen besloten om niet ieder incident/wissewasje een persbericht te maken waarin ze de speler bestraffend toe te spreken.
Toch zal denk ik ook Dzsudzsak weg willen nu er al 3 keer op rij geen CL gespeeld gaat worden.quote:
Brands zei precies hetzelfde bij Studio Voetbal. Toch zat ie een paar dagen daarna nog met Toivonen rond de tafel. Zulke dingen weet je gewoon niet, jij niet en wij ook niet. Da's intern.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee maar ik volg het voetbalnieuws. Jij blijkbaar niet, want Rutten heeft het in een interview gezegd, hij zei 'zulke dingen wel eens kunnen gebeuren', 'je zulke spelers nodig hebt', etc... etc...
Daarom is het logisch dat de media zo negatief is. Ze hebben alleen de domme uitspraken van Brands en Rutten gehoord.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brands zei precies hetzelfde bij Studio Voetbal. Toch zat ie een paar dagen daarna nog met Toivonen rond de tafel. Zulke dingen weet je gewoon niet, jij niet en wij ook niet. Da's intern.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is hier een "Verboden voor Joden" topic?
Ja, die optie wordt een lastige in deze zware tijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
Dzsudzsak tot 2015, Toivonen 2012 met optie 2014.
Niet als het een eenzijdige optie is.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, die optie wordt een lastige in deze zware tijden.
Precies. Want een contract verlengen tot 2014 met een ontevreden speler is vet slim.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet als het een eenzijdige optie is.
Hij blijft toch ontevreden. Kan je hem beter met een contract tot 2014 verkopen dan met een contract tot 2012. Als ze allemaal zoals jou bij PSV in deze situatie denken is de situatie wel te verklaren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Want een contract verlengen tot 2014 met een ontevreden speler is vet slim.
Hoe ga je uberhaupt een handtekening losweken bij een speler die ontevreden is en er geen geld is? Welke gedeelte van het woord optie snap je niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij blijft toch ontevreden. Kan je hem beter met een contract tot 2014 verkopen dan met een contract tot 2012. Als ze allemaal zoals jou bij PSV in deze situatie denken is de situatie wel te verklaren.
Wat snap jij niet aan een eenzijdige optiequote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ga je uberhaupt een handtekening losweken bij een speler die ontevreden is en er geen geld is? Welke gedeelte van het woord optie snap je niet?
Dus je presenteert nu je mogelijkheid als feit? Laat eerst dat bewijs maar eens zien dat het uberhaupt een eenzijdige optie is.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan een eenzijdige optie
Jij presenteert alsof dat geen mogelijkheid is.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je presenteert nu je mogelijkheid als feit? Laat eerst dat bewijs maar eens zien dat het uberhaupt een eenzijdige optie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |