Ja was ook niet echt handig. Ik slaap nooit veel dus dat is het probleem niet. Al moet ik 6u opstaan ik blijf gewoon rond 1u snachts wakker.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik snap dat niet eigenlijk.. Als ik het niet geleerd had ging ik gewoon normaal slapen ben ik in ieder geval uitgerust
Dat trek ik echt nietquote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja was ook niet echt handig. Ik slaap nooit veel dus dat is het probleem niet. Al moet ik 6u opstaan ik blijf gewoon rond 1u snachts wakker.
De enige leuke vakken inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind M&O en Economie op zich wel oke om te oefenen, dat is nog leuk maar al die andere kutvakken
Hm, het punt is dat ik die teksten heel snel doe. Zo'n tekstverklaring, daar doe ik maar 20 minuten over of zo... Dat is eigenlijk niet goed. Op het echte examen ga ik meer de tijd nemen. Maar dat oefenen hoeft dus niet zo lang te durenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je morgenmiddag niet denkt van: "Pff, weer een tekst." en dan ben je minder geconcentreerd.
Economiequote:Op zondag 15 mei 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind M&O en Economie op zich wel oke om te oefenen, dat is nog leuk maar al die andere kutvakken
20 minuten is wel extreem heel kort.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm, het punt is dat ik die teksten heel snel doe. Zo'n tekstverklaring, daar doe ik maar 20 minuten over of zo... Dat is eigenlijk niet goed. Op het echte examen ga ik meer de tijd nemen. Maar dat oefenen hoeft dus niet zo lang te duren
Ja... die samenvatting, daar doe ik iets van 50 minuten over. Maar daardoor heb ik wel veel slordigheidsfoutjes, dus dat kan en moet beterquote:
Ik neem morgen een gewone rekenmachine mee. Makkelijk en snel.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dat woorden tellen is trouwens nog het debielste. Zo vreselijk irritant als je alles 3 keer moet tellen.
Ja, ik sowieso ook. Wel goed dat je me eraan herinnert trouwens, ik pak 'm gelijk. Maar zelfs dan... dat tellen is gewoon stomquote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem morgen een gewone rekenmachine mee. Makkelijk en snel.
Boone/Ian Somerhalder, acteur uit LOST.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wie is dat trouwens op je plaatje, Etsu?
Van mij hoef je niet te tellen hoor, maar is wel handig wil je geen 3 krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Drawer het volgende:
Is tellen verplicht dan? Dacht van niet?
Alleen handig voor jezelf zodat je onder de 180/200 blijft?
Bullshit. Tellen is niet verplicht, alleen voor jezelf om te kijken of je over de max heen zit.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te tellen hoor, maar is wel handig wil je geen 3 krijgen.
Jij denkt dat de leraren het niet gaan tellen? Waarom denk je dat je per 5 woorden 2 punt aftrek krijgt?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef Drawer het volgende:
[..]
Bullshit. Tellen is niet verplicht, alleen voor jezelf om te kijken of je over de max heen zit.
Ah okequote:
Jawel, maar niet dat jij zelf moet tellen en het eronder moet zetten.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat de leraren het niet gaan tellen? Waarom denk je dat je per 5 woorden 2 punt aftrek krijgt?
Ik zou wel zelf tellen, wil je zeker weten dat je niet boven de max. zit.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Drawer het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dat jij zelf moet tellen en het eronder moet zetten.
Als je 15 regels hebt en je 180 of 200 woorden moet/mag hebben heb je echt niet meer dan dat hoor. Of je schrijft mongolisch klein.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou wel zelf tellen, wil je zeker weten dat je niet boven de max. zit.
Is het zo moeilijk om toch even te tellen?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef Drawer het volgende:
[..]
Als je 15 regels hebt en je 180 of 200 woorden moet/mag hebben heb je echt niet meer dan dat hoor. Of je schrijft mongolisch klein.
Zelf wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef Drawer het volgende:
[..]
Als je 15 regels hebt en je 180 of 200 woorden moet/mag hebben heb je echt niet meer dan dat hoor. Of je schrijft mongolisch klein.
Da's wel ergens zo, maar ik kan best begrijpen dat je docent alsnog geen gelijk krijgt. Want het correctiemodel is bindend.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dan scoor je wel punten bij de tweede corrector of zo. Bij onderhandelingen heeft je docent een betere uitgangspositie als je 'naam artikel', 'gepubliceerd in', 'samengevat door' en 't aantal woorden erbij zet.
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's wel ergens zo, maar ik kan best begrijpen dat je docent alsnog geen gelijk krijgt. Want het correctiemodel is bindend.
Nee, je scoort negatief als je liegt over je aantal woorden. Zeggen dat je er 178 hebt terwijl je er eigenlijk 205 hebt. Dan is je (2e) corrector geïrriteerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dan scoor je wel punten bij de tweede corrector of zo. Bij onderhandelingen heeft je docent een betere uitgangspositie als je 'naam artikel', 'gepubliceerd in', 'samengevat door' en 't aantal woorden erbij zet.
Dan moet je ook niet liegen, maar de het juiste aantal eronder zetten én goed tellen én binnen de max zitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Drawer het volgende:
[..]
Nee, je scoort negatief als je liegt over je aantal woorden. Zeggen dat je er 178 hebt terwijl je er eigenlijk 205 hebt. Dan is je (2e) corrector geïrriteerd.
Ligt eraan hoe je ervoor staatquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Dale. het volgende:
Als je nu begint met leren hoe groot is de kans om te slagen dangok je?
Ik had geen motivatiequote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wat is trouwens jullie motivatie om deze twee weken lang te studeren? Kijken jullie ergens naar uit na je laatste examen(behalve je diploma natuurlijk)?
Mijn school is wel erg, maar heb ook zin om te beginnen in Groningen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:25 schreef yosander het volgende:
Nog een jaar 6-vwo...dacht het niet. Niet dat mijn school zo erg is, maar heb 't echt gehad met de middelbare.
Kan niet wachten om te beginnen in Groningen, maar eerst nog drie maanden zomervakantie!
Tjaa had ik vorig jaar ook, was gezakt omdat ik niet echt had geleerd. Maar nu is mijn motivatie: Na twee weken hardcore studeren is de beloning: Weer (veeeeeeeeeeeeeeeel) alcohol drinken. Ik was vorige week maandag gestopt met alcohol drinken maar ja dat hield ik maar vier dagen vol, maar nu heb ik al een week niet gedronken en dat ga ik sowieso wel nog twee weken volhouden en dan zal ik na Economie meteen aan de drank gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had geen motivatie
Ik wil op zich wel ECHT graag van deze school af maar is geen super motivatie ofzo
Hahah hoezo drankverslaafdquote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Tjaa had ik vorig jaar ook, was gezakt omdat ik niet echt had geleerd. Maar nu is mijn motivatie: Na twee weken hardcore studeren is de beloning: Weer (veeeeeeeeeeeeeeeel) alcohol drinken. Ik was vorige week maandag gestopt met alcohol drinken maar ja dat hield ik maar vier dagen vol, maar nu heb ik al een week niet gedronken en dat ga ik sowieso wel nog twee weken volhouden en dan zal ik na Economie meteen aan de drank gaan.
Ernstig he?
Wat ga je studerenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mijn school is wel erg, maar heb ook zin om te beginnen in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |