Kauwgom.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Verras het volgende:
Wat zal ik meenemen voor eten bij de examens?
Welke?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Zo shoarma besteld en ik ga nog maar een NL tekstje maken dan moet toch wachten
2010-2 want heb de samenvatting al gedaanquote:
Hmm.. Is dat wel slim? Aangezien het niet echt representatief is.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2010-2 want heb de samenvatting al gedaan
Ik ben weer terug rond 10 voor 7 ik laat wel horen hoe het ging
48 punten. Sommige sites doen dom en hebben aftrekpunten meegeteld.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef PG18 het volgende:
Ben alleen bang voor nederlands dat we twee teksten krijgen van elk 6 blaadjes aan beide kanten bedrukt.. 68 punten te behalen totaal
Die 68 punten is geloof ik inclusief 20 aftrekbare punten, dus het worden 48 punten.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef PG18 het volgende:
Ben alleen bang voor nederlands dat we twee teksten krijgen van elk 6 blaadjes aan beide kanten bedrukt.. 68 punten te behalen totaal
Werkelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
48 punten. Sommige sites doen dom en hebben aftrekpunten meegeteld.
Hoeft niet, want vorig jaar waren de havo en vwo examens verwisseld (schijnt, maar Cito zal het nooit toegeven). En vorig jaar was het examen voor dit jaar al gemaakt, dus zal geen enkel invloed hebben denk ik zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
Denk dat het HAVO examen van Nederlands makkelijker is dan vorig jaar aangezien het vorig jaar slecht werd gemaakt.
Tja, maar ik denk dat ze na het hele 'gebeuren' wel weer zijn gaan kijken hoe het examen in elkaar zit van 2011.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Etsu het volgende:
]
[..]
Hoeft niet, want vorig jaar waren de havo en vwo examens verwisseld (schijnt, maar Cito zal het nooit toegeven). En vorig jaar was het examen voor dit jaar al gemaakt, dus zal geen enkel invloed hebben denk ik zo.
Hoezo niet representatief?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm.. Is dat wel slim? Aangezien het niet echt representatief is.
Tweede tijdvak ook?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar was de norm 0,0 en was het super makkelijk.![]()
En je bent wel snel terug.
Checkte alleen even hier het topicquote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar was de norm 0,0 en was het super makkelijk.![]()
En je bent wel snel terug.
Nee. Zou het echt niet doen als ik jou was. Ik zou gewoon rustig aan doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Denken jullie dat het zin heeft om nog een uur of twee/drie te leren voor M&O morgenochtend en middag? Examen begint om 13:30.
Ja alles wat je extra herhaalt of onthoudt kan net de doorslag geven.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
Denken jullie dat het zin heeft om nog een uur of twee/drie te leren voor M&O morgenochtend en middag? Examen begint om 13:30.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga morgenochtend nog een oud examen doen hoor
Ben benieuwd of je morgenmiddag niet denkt van: "Pff, weer een tekst." en dan ben je minder geconcentreerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga morgenochtend nog een oud examen doen hoor
Ja, dat mag. Als je klaar bent lever je alles in en nadat het examen is afgelopen mag je het komen ophalen en doen wat je er mee wilt. Je kan dus ook al je antwoorden op je eigen examen schrijven en thuis de antwoorden nakijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef PG18 het volgende:
Mag je trouwens op je examenpapier schrijven? (ja toch?..)
En wat doen ze met de opgaven als je binnen 3 uur klaar bent en weggaat?
Krijg je die later terug ofzo?
En anders gooien ze het weg als je al naar huis bent en niet terug komt?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef David_ het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Als je klaar bent lever je alles in en nadat het examen is afgelopen mag je het komen ophalen en doen wat je er mee wilt. Je kan dus ook al je antwoorden op je eigen examen schrijven en thuis de antwoorden nakijken.
Tijdens het leren in slaap gevallen tijdens de toets het gevoel dat je elk moment kon slapen..quote:
Ik snap dat niet eigenlijk.. Als ik het niet geleerd had ging ik gewoon normaal slapen ben ik in ieder geval uitgerustquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tijdens het leren in slaap gevallen tijdens de toets het gevoel dat je elk moment kon slapen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |