Museumplein is dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is dat bij het Centraal station?
Maar waar dan?
Ben 3 keer in A'dam geweest ofzo. Dus heb geen idee.
Dat is het Rijksmuseum. Museumplein dusquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar waar dan?
Museumplein, stukje van het CS vandaanquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar waar dan?
Dat is dat plein jaquote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef porsche1 het volgende:
Hmmm moet heel diep graven.
Ik weet me te herinneren toen ik er laats was dat er zoeen ding van I Amsterdam was.
Zijn er daar 2 van of is dat het plein?
I Amsterdam staat op het Museumplein.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef porsche1 het volgende:
Ik weet me te herinneren toen ik er laats was dat er zoeen ding van I Amsterdam was.
http://maps.google.nl/map(...)014547,0.058622&z=15quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef porsche1 het volgende:
Zelfde architect.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef porsche1 het volgende:
Er zijn er meedere, maar waarschijnlijk heb je het goede plein in je hoofd.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef porsche1 het volgende:
Ja, het is goed met je.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef porsche1 het volgende:
Nog even dit:
FEYENOORD ROTTERDAM OLÉ OLÉ OLÉ!
quote:
Ben je te beroerd om Google Maps open te slaan en op zoek te gaan naar het Museumplein? Godskolere...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar waar dan?
Volgend jaar gaan ze voor het linkerrijtje.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef porsche1 het volgende:
Nog even dit:
FEYENOORD ROTTERDAM OLÉ OLÉ OLÉ!
En zichzelfquote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Robus het volgende:
Ajax heeft het de danken aan het veld, de scheids, het weer, geluk en de rook
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je te beroerd om Google Maps open te slaan en op zoek te gaan naar het Museumplein? Godskolere...
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De grootste troll van Fok! nu ook in VBL?
Beker en vooronde CL noem ik niet niets hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Komt ie dan:
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN!
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
HELEMAAL NIETS IN ENSCHEDE!
Sportief van jequote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Daalder82 het volgende:
Als Twentenaar zeg ik: jullie waren beter, gefeliciteerd met de 3e ster (hoewel ik het ons meer had gegund![]()
).
ok, jij je zin, ze hebben tenminste de troostprijzen binnengehaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef Robus het volgende:
[..]
Beker en vooronde CL noem ik niet niets hoor!
Heb je daar nu serieus 7 jaren op moeten wachten?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Komt ie dan:
Neem, hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heb je daar nu serieus 7 jaren op moeten wachten?
Beter dan niets.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ok, jij je zin, ze hebben tenminste de troostprijzen binnengehaald.
DAAR TOCH JE HET VOOR JONGUH, DIE DERDE STER HIEROH!!!! HIEROH!!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:11 schreef Hoogheid het volgende:
GEFELICITEERD MET DIE DERDE STER, PANNENKOEKEN!!
Enschede heeft de beker hoor. Dus ze hebben wel wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Komt ie dan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |