Ja, Ronald en Frank zijn gewoon nog een betere imitatie haast van zelfzelf dan hoe Evers het doet.:')quote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
Als ik De Boer hoor, kan ik alleen nog maar aan Edwin Evers denken
Een van die supporters deed direct na het fluitsignaal zijn Twenteshirt uit. Dat vond ik wel teleurstellend, je bent toch nog steeds supporter dan of niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mooi idd, zat net even TV Oost te kijken, huilende Twente supporters, heel zielig, maar toch ook wel even leuk om te zien.
Nu maar weer AT5.
Lijkt mij wel ja. Nee, dan heb je geen echte liefde voor je club. Door dik en dun is het toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een van die supporters deed direct na het fluitsignaal zijn Twenteshirt uit. Dat vond ik wel teleurstellend, je bent toch nog steeds supporter dan of niet.
20 reacties in ruim een uur, poehpoehquote:Op zondag 15 mei 2011 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Valt me wel op dat alle 'diehard' Ajaxsupporters nog gewoon in deze topics posten. Moeten die niet iets vieren ofzo?
Dat je daar in rond durft te lopen man.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:42 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)skampioen-20102011-2
Deze heeft mijn paps voor mij besteld!
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat je daar in rond durft te lopen man.
HAHA PROSCHE1 KK ZWEMMEL HELEMAAL JALOERSquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef porsche1 het volgende:
[Upd] Gewonden bij huldiging Ajax
Je eigen feestje verpesten.
En ook nog mensen verwonden.
Tyf alstjeblieft op uit dit topic zielig onderkruipsel. Ga ergens in een hoekje zitten huilen ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef porsche1 het volgende:
[Upd] Gewonden bij huldiging Ajax
Je eigen feestje verpesten.
En ook nog mensen verwonden.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Hakki het volgende:
[..]
HAHA PROSCHE1 KK ZWEMMEL HELEMAAL JALOERSlekker voor je
Jullie boos?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Tyf alstjeblieft op uit dit topic zielig onderkruipsel. Ga ergens in een hoekje zitten huilen ofzo
Het boeit me niet veel, ik ben niet voor Ajax en ik ben ook niet voor Twente.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Hakki het volgende:
[..]
HAHA PROSCHE1 KK ZWEMMEL HELEMAAL JALOERSlekker voor je
Jij lijkt heel erg boos.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Tyf alstjeblieft op uit dit topic zielig onderkruipsel. Ga ergens in een hoekje zitten huilen ofzo
FRquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Morendo het volgende:
Twente is van het kaliber RKC, Vitesse en FC Zwolle; sympathieke provincieclub, niets mis mee. Ajax hoort bij de grootste clubs van Europa.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FR
IK DOE NIET BANG VOOR EEN TOPIC VOL MET AJACIEDEN
LAAT ZE MAAR KOMEN, IK LUST ZE RAUW
Hihiquote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef porsche1 het volgende:
Gedeukte kampioensschaal op Museumplein
Ze kunnen niet eens met de schaal omgaan.
Stel downies.
Wat hebben die 2 met elkaar te maken?quote:
Boos? Welnee joh! Mijn club is kampioen en mijn stad de voetbalhoofdstad van Nederland. Ik zie het echter wel als mijn taak om zielige trolletjes die het plezier van andere proberen te vergallen, op hun plek te zetten. Dus nogmaals, tyf alstjeblieft op met je onzinne geblaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie boos?
Nu even inhoudelijk erop in gaan:
[..]
Het boeit me niet veel, ik ben niet voor Ajax en ik ben ook niet voor Twente.
[..]
Jij lijkt heel erg boos.
Ik voel het.
Ik ben welkom in dit topic en er is geen reden om te huilen voor mij want ik supportereer Ajax niet noch Twente.
Jij wel boos.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Boos? Welnee joh! Mijn club is kampioen en mijn stad de voetbalhoofdstad van Nederland. Ik zie het echter wel als mijn taak om zielige trolletjes die het plezier van andere proberen te vergallen, op hun plek te zetten. Dus nogmaals, tyf alstjeblieft op met je onzinne geblaat.
Wat deze man heel mooi heeft kunnen formuleren.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Ajacieden die reageren op trolls op een internetforum terwijl ze nu straalbezopen ergens in Amsterdam horen te zijn.
En dit ja. Stelletje internetheldenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Ajacieden die reageren op trolls op een internetforum terwijl ze nu straalbezopen ergens in Amsterdam horen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |