Janssen was wel eerlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
De winnaars: "ja dit is natuurlijk fantastisch, hier hebben we met de ploeg het hele jaar voor gewerkt, hier doe je het voor, niet te bevatten"
De verliezers: ja heel teleurgesteld, het zat er niet in vandaag, wie lieten ons overdonderen.
Altijd dezelfde cliche's; wat verwáchten die interviewers in godsnaam met zo'n domme vraag.
Hehehequote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
Als ik De Boer hoor, kan ik alleen nog maar aan Edwin Evers denken
Ik ben taalcoach van een Pakistaanse jongen. Spreekt slecht Nederlands maar hij lag helemaal dubbel toen ik 'm Evers als De Boer liet horenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
Kloptquote:
Heb ik ook altijd, het maakt z'n speeches wel een stuk leuker gelijkquote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
AT5 was ook reclame.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef NrTH het volgende:
Welke zender hebben jullie op staan?
Overal reclame hier..
Op AT5 en volgens mij straks ook op Ned. 1quote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
Is de huldiging ergens live? Of alleen op EL?
19u in het Studio Sport zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Op AT5 en volgens mij straks ook op Ned. 1
Mooi idd, zat net even TV Oost te kijken, huilende Twente supporters, heel zielig, maar toch ook wel even leuk om te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
19u in het Studio Sport zeker?
Volgens heb ik AT5 wel (lang leve digitale televisie. Kan zelfs omrop fryslan ontvangen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |