Mwa, maakte wel een aantal foutjes, vond vooral dat hij iets te snel vloot soms, maar over het algemeen heel aardig idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
Moet toch gezegd worden: Vink floot vandaag goed.
Hij had die eigen goal van Landzaat af moeten fluiten alszijnde spelbederfquote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maakte wel een aantal foutjes, vond vooral dat hij iets te snel vloot soms, maar over het algemeen heel aardig idd.
Iedereen maakt een aantal foutjes, maar hij maakte geen cruciale fouten. i.t.t. eerder dit seizoen vond ik hem zijn beste wedstrijd fluiten.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maakte wel een aantal foutjes, vond vooral dat hij iets te snel vloot soms, maar over het algemeen heel aardig idd.
Wat zal daar in gevloekt worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
De helikopter met de Twente spelers vloog net boven mijn huis
Hey die landen toch straks op Vliegveld Twente? Dan vliegen ze vlak voor aankomst ook over mijn huisquote:Op zondag 15 mei 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
De helikopter met de Twente spelers vloog net boven mijn huis
Ik zag wel iemand met een flinke tattoo een paar lege grolsch blikjes uit het raam gooienquote:
Hij floot voorzichtig en er werd niet echt hard gespeeld. Fouten maken kan dus niet echt. Maar inderdaad wel goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef 3-voud het volgende:
Moet toch gezegd worden: Vink floot vandaag goed.
Lonneker?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hey die landen toch straks op Vliegveld Twente? Dan vliegen ze vlak voor aankomst ook over mijn huis
Geen ideequote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hey die landen toch straks op Vliegveld Twente? Dan vliegen ze vlak voor aankomst ook over mijn huis
Hengelo-Zuidoost. Ben benieuwd of ik hem kan zien. En dan natuurlijk effe zwaaien met mijn Ajax-sjaalquote:
En uitgestapt?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand met een flinke tattoo een paar lege grolsch blikjes uit het raam gooien
http://www.soccernews.nl/(...)_zondag_terugvliegenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee5 minuten geleden vlogen ze over Amstelveen, dus zal wel over een uur in Twente aankomen
Ik hoorde toenstraks ook een helicopter, dat zullen ze wel geweest zijn dan (niet dat, dat verder boeit eigenlijk).quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee5 minuten geleden vlogen ze over Amstelveen, dus zal wel over een uur in Twente aankomen
Vloot.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dacht hij bij die actie?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Swomp het volgende:
Wat een trieste mensen overal die landzaat de schuld geven![]()
Arme kerel
Tja, wat een kutactie ook. Alhoewel Greg bijna hetzelfde deed. Moeten wel zenuwen zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef Swomp het volgende:
Wat een trieste mensen overal die landzaat de schuld geven![]()
Arme kerel
VAst niet: laat ik hem eens lekker in mijn eigen doel koppenquote:
De winnaars: "ja dit is natuurlijk fantastisch, hier hebben we met de ploeg het hele jaar voor gewerkt, hier doe je het voor, niet te bevatten"quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Studio Sport met diepteinterviews. En hij vroeg het: hoe voel jeje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |