Vorige week was de scheids op de hand van Twente. Ajax de terechte kampioen!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Salatrel het volgende:
allemaal door corrupte scheidsrechter en de knjb
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar Vink heeft ook richting Twente veel goed gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Salatrel het volgende:
allemaal door corrupte scheidsrechter en de knjb
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ze pakken 1 titel en meteen alweer die ongelofelijke arrogantie.![]()
"Het is de grootste en mooiste club van allemaal"
ga terug naar de keukenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog een voetbaltopic ........
Ga naar het sportforum.
Het is nog geen etenstijd.quote:
fixedquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ze pakken 30 titels en meteen alweer die ongelofelijke blijdschap.
"Het is de grootste en mooiste club van allemaal"
Wel veel gespeelde blijdschap. Al die kemphanen die elkaar omhelzen. Nog even en Cruijff en Vd Boog springen elkaar om de nek.quote:
Dit. Bah bah al die nepsupporters nuquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
Nu is opeens iedereen ajax fan![]()
Support your locals, sukkels!
Ik ben nergens voor, maar nu wel voor ajax, want ze speelden gewoon beter. Twente die 384023 kansen kreeg alles misquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Internepper het volgende:
[..]
Dit. Bah bah al die nepsupporters nu
hij bedoelt waarschijnlijk dat de KNJB bewust Ajax - Twente als laatste wedstrijd van het seizoen heeft gekozen. Deze 2 clubs waren op voorhand de favorieten voor de landstitel, en dat is het dus een groot voordeel als je de laatste wedstrijd tegen je zwaarste concurrent thuis kunt spelen..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar Vink heeft ook richting Twente veel goed gedaan.
Dezelfde.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
Nu is opeens iedereen ajax fan![]()
Support your locals, sukkels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |