Vorige week was de scheids op de hand van Twente. Ajax de terechte kampioen!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Salatrel het volgende:
allemaal door corrupte scheidsrechter en de knjb
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar Vink heeft ook richting Twente veel goed gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:23 schreef Salatrel het volgende:
allemaal door corrupte scheidsrechter en de knjb
Dit dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ze pakken 1 titel en meteen alweer die ongelofelijke arrogantie.![]()
"Het is de grootste en mooiste club van allemaal"
ga terug naar de keukenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog een voetbaltopic ........
Ga naar het sportforum.
Het is nog geen etenstijd.quote:
fixedquote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ze pakken 30 titels en meteen alweer die ongelofelijke blijdschap.
"Het is de grootste en mooiste club van allemaal"
Wel veel gespeelde blijdschap. Al die kemphanen die elkaar omhelzen. Nog even en Cruijff en Vd Boog springen elkaar om de nek.quote:
Dit. Bah bah al die nepsupporters nuquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
Nu is opeens iedereen ajax fan![]()
Support your locals, sukkels!
Ik ben nergens voor, maar nu wel voor ajax, want ze speelden gewoon beter. Twente die 384023 kansen kreeg alles misquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Internepper het volgende:
[..]
Dit. Bah bah al die nepsupporters nu
hij bedoelt waarschijnlijk dat de KNJB bewust Ajax - Twente als laatste wedstrijd van het seizoen heeft gekozen. Deze 2 clubs waren op voorhand de favorieten voor de landstitel, en dat is het dus een groot voordeel als je de laatste wedstrijd tegen je zwaarste concurrent thuis kunt spelen..quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar Vink heeft ook richting Twente veel goed gedaan.
Dezelfde.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
My local is Vitessequote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef anno2010 het volgende:
De mijne zou Roda JC zijnquote:
Triestquote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]voor een club zijn omdat het om de hoek ligt
__!
Je bent voor een club omdat ze mooi voetbal spelen!
Ja, zo makkelijk is het gewoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Triest![]()
Dan ben ik ook maar voor barcelonaLekker makkelijk.
Ik kom niet uit fucking Kerkrade mongool.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Triest![]()
Dan ben ik ook maar voor barcelonaLekker makkelijk.
En als je uit aken-noord komt,dan hoor je voor roda te zijn ja. Wat doe je als mof bij ajax? Steun je eigen club.
Je kunt verhuizen natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De mijne zou Roda JC zijnwtf man, die mongolen ga je toch niet supporten
+Voor je locals zijn lokt dat idiote 'ik haat <insert stad> want daar komt <insert club> vandaan' uitquote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kom niet uit fucking Kerkrade mongool.
Voor je locals zijn is puur luilakkenwerk, omdat het schijnbaar teveel moeite is om een paar km naar je club te reizen.
Nee, dat is echte supporter zijn. IPV nep supporter zijn omdat de club toevallig goed voetbal speelt. Terwijl je nooit een wedstrijd bezoekt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kom niet uit fucking Kerkrade mongool.
Voor je locals zijn is puur luilakkenwerk, omdat het schijnbaar teveel moeite is om een paar km naar je club te reizen.
Dit.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
+Voor je locals zijn lokt dat idiote 'ik haat <insert stad> want daar komt <insert club> vandaan' uit
Oh, dan ben ik voor VV Schaesbergquote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Nee, dat is echte supporter zijn. IPV nep supporter zijn omdat de club toevallig goed voetbal speelt. Terwijl je nooit een wedstrijd bezoekt.
''Hoe klein de prijzenkast ook is. Successen of supportersaantallen zeggen niets… SUPPORT YOUR LOCAL''
Respect voor de mensen die fan zijn van kleine clubs ipv die nepperts van ajax,feyenoord,psv.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef anno2010 het volgende:
Laat maar zitten, dat zullen jullie niet snappen.
En wat nou als je uit Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven komt?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Nee, dat is echte supporter zijn. IPV nep supporter zijn omdat de club toevallig goed voetbal speelt. Terwijl je nooit een wedstrijd bezoekt.
''Hoe klein de prijzenkast ook is. Successen of supportersaantallen zeggen niets… SUPPORT YOUR LOCAL''
Respect voor de mensen die fan zijn van kleine clubs ipv die nepperts van ajax,feyenoord,psv.
Lijkt me in Spakenburg een nog groter probleem. OF natuurlijk Inter of AC Milan>quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En wat nou als je uit Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven komt?
Gewoon juichen voor degene die het het beste doet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me in Spakenburg een nog groter probleem. OF natuurlijk Inter of AC Milan>
Ja godverdomme wat een debielquote:
Geen debiel een amsterdammer.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:47 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat een debiel
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Aestivate het volgende:
Goed man. Een beursgenoteerde club met 3x het budget van Twente heeft met moeite gewonnen van een provinciale ploeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |