Zag ik ook jaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, er veranderde iets in de TT, maar wat?
Bij mij ging dat icoontje weg, na een F5 is het er weerquote:
quote:
Een F5 deed het hem.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij mij ging dat icoontje weg, na een F5 is het er weer
Misgaat? Er komt geen verlening hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:55 schreef Hatsekiedee het volgende:
nog zo'n 25 minuten! of meer als er iets misgaat
Misschien bedoelt hij lange blessuretijd? Maar veel langer zal het dan ook niet zijn.quote:
Blessure.quote:
oh wacht kut ik moet ook niet opeens naar voetbal gaan kijken als ik dat nooit doe, ik ga wel weer gamenquote:
Jep. 30 keer kampioen -> 3 sterren.quote:
Aids in je poepert.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:53 schreef Hatsekiedee het volgende:
snel dit topic volspammen en lapo hunten als ik de lapo krijg wordt de TT AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX!!!11!!!!!1!!!11!!
Echt? Hihihi ik weet dat filmpje van die man die helemaal gek werd omdat ze de ster misliepen ofzoquote:
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt? Hihihi ik weet dat filmpje van die man die helemaal gek werd omdat ze de ster misliepen ofzo: D:D::D
Eens. Maar dan wel de kleuren wat feller/lichter.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een leuke UI zijn.
Net zo fel als in mn huidige UIquote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Maar dan wel de kleuren wat feller/lichter.
Mowgli is leuk, maar die epilepsie aanval niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een leuke UI zijn.
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
Ik deel deze mening Mirrie.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het hebben van een standaard UI, waaraan je al langere tijd herkenbaar bent veel toffer.
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het hebben van een standaard UI, waaraan je al langere tijd herkenbaar bent veel toffer.
Eens, deze neger past bij mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
quote:
Kleine aanpassingen soms. Maar altijd dezelfde basis.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.Ik wil elke keer een nieuwe
Dat heb ik wel een beetje kijk maar:quote:Op zondag 15 mei 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleine aanpassingen soms. Maar altijd dezelfde basis.
Doe zoiets met die kleuren dan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik wel een beetje kijk maar:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Alleen bij mn flitsende UI niet.
quote:
Ik kan dat niet en degene die hem maakte voor mij had geen tijd/zin meer om dat erin te voegen.quote:
quote voor nageslachtquote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Als Ajax dit nog weggeeft ben ik volgend seizoen fan van excelsior.
Niet voor VVV?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef Zeroku het volgende:
dat denk ik niet, maar hier is alvast je nieuwe ui voor het geval dat:quote:Op zondag 15 mei 2011 16:09 schreef Zeroku het volgende:
Nog 5 minutenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou wel grappig zijn als Twente nu zou winnen.
dan eet ik mijn eigen penis opquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou wel grappig zijn als Twente nu zou winnen.
Ohh jij bent er zo éénquote:Op zondag 15 mei 2011 16:14 schreef Hatsekiedee het volgende:
oh wat is het toch fijn, om amsterdammer te zijn. LALALALALA
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Johan Cruyff schaal: Ajax - Twente --> Winst Twente
Eredivisie: Twente - Ajax --> Gelijkspel
Bekerfinale: Twente - Ajax --> Winst Twente
Eredivisie: Ajax - Twente --> Winst Ajax
niet echt, eerder een meeloper ik kijk bijna nooit naar voetbal maar als iemand vraagt voor welke club ik ben, ben ik voor ajax omdat ik in Amsterdam woon.quote:
Zeg dan gewoon dat je niet van voetbal houdt en dat je geen fan bent van een bepaalde clubquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
niet echt, eerder een meeloper ik kijk bijna nooit naar voetbal maar als iemand vraagt voor welke club ik ben, ben ik voor ajax omdat ik in Amsterdam woon.
AZ staat nog 4e hoor. Gegarandeerd Europa League.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Het KNMI geeft voor zondag aanstaande een weeralarm af voor de regio Twente. Er wordt gewaarschuwd voor hevige huilbuien.
dat zeg ik meestal ook, maar gevolgd door: als ik toch moet kiezen:quote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet van voetbal houdt en dat je geen fan bent van een bepaalde club
Ik word keihard gereld vanavond, Ajax landskampioen en AZ verliestquote:Op zondag 15 mei 2011 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
AZ staat nog 4e hoor. Gegarandeerd Europa League.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word keihard gereld vanavond, Ajax landskampioen en AZ verliestongelooliojk
Ik las je tweetquote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word keihard gereld vanavond, Ajax landskampioen en AZ verliestongelooliojk
krijg asls reactie meteen terug, vanavond wordt leuk voor je hahahahahhahaquote:
Ben al bezig, smirnoff is al op.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Flippie zullen we ons verdriet gaan verdrinken.
quote:
quote:
Zekerquote:
Goed ideequote:Op zondag 15 mei 2011 16:24 schreef Hatsekiedee het volgende:
kunnen we nu verder gaan met de orde van de dag?
Eens.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:24 schreef Hatsekiedee het volgende:
Nee nu gaan we allemaal naar Nederland 1 kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:24 schreef Hatsekiedee het volgende:
Leuke film op Nederland 1?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee nu gaan we allemaal naar Nederland 1 kijken![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
Ned1 zeker allemaal paupers die staan te schreeuwen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zeg je nu wel maar als Twente had gewonnen had je hetzelfde verhaaltje.
daar hoef je toch niet naar ned 1 voor te kijken?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
Net alsof alleen de Ajax aanhangers paupers zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
Ik denk het wel ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zeg je nu wel maar als Twente had gewonnen had je hetzelfde verhaaltje.
Bescheidenheid siert de supporter.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
Grappig hoe iedereen op Twitter, facebook etc opeens voor Ajax is maar als het gewoon mid-seizoen is ze hun bek niet open trekken
Dat zijn de échte supporters.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
Grappig hoe iedereen op Twitter, facebook etc opeens voor Ajax is maar als het gewoon mid-seizoen is ze hun bek niet open trekken
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:29 schreef Hatsekiedee het volgende:
mijn verstandelijk beperkte mongolbroertje is nu het meest blij van iedereen, dat zecht wel wat vind ik
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de supporter.
danger.mousequote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha facebook ondergespamd:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik zie al sterretjesss!!! ✯✯✯
Ajax kampioen 2010/2011!
Toch even een cola halen in De Harmonie Edam
ONDERWEG NAAR AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Gekkenhuissssssssssssssssssss!!!
10 minuten geleden · Vind ik leuk ·
kampioenennnnnnnnnnnnnnnnn
4 minuten geleden · Vind ik leuk ·
Maar deze vond ik het leukst:
Kut kut kut. Weddenschap verloren = geen koekjes krijgen. Ajax, krijg de vinkentering
2 minuten geleden · Vind ik leuk ·
Van Danger.Mouse.![]()
![]()
![]()
Danger.mousequote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha facebook ondergespamd:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik zie al sterretjesss!!! ✯✯✯
Ajax kampioen 2010/2011!
Toch even een cola halen in De Harmonie Edam
ONDERWEG NAAR AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Gekkenhuissssssssssssssssssss!!!
10 minuten geleden · Vind ik leuk ·
kampioenennnnnnnnnnnnnnnnn
4 minuten geleden · Vind ik leuk ·
Maar deze vond ik het leukst:
Kut kut kut. Weddenschap verloren = geen koekjes krijgen. Ajax, krijg de vinkentering
2 minuten geleden · Vind ik leuk ·
Van Danger.Mouse.![]()
![]()
![]()
Sry.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
danger.mouseVervuil deze reeks niet met hem
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef HappyBob het volgende:
Zeroku
Als we dan toch bezig zijn [ afbeelding ]
quote:
Onterecht, Zeroku is lief.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef HappyBob het volgende:
Zeroku
Als we dan toch bezig zijn [ afbeelding ]
Wat is dezequote:Op zondag 15 mei 2011 16:32 schreef Flippiee het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN. ISRAEL HIER VER VANDAAN. WONEN DAAR OOK SUPERJODEN. JA DAAR WONEN OOK SUPERJODEN. VINDEN JODEN VOETBAL FIJN, ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN.
Janquote:
Ohquote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef n8n het volgende:
Het voelt goed dat ik geen voetbalgerelateerde onzin tegenkom op mijn facebookwall
Ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef n8n het volgende:
Het voelt goed dat ik geen voetbalgerelateerde onzin tegenkom op mijn facebookwall
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is zijn hier iemand meerdere mensen gefrustreerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het helemaal meezingenquote:
quote:
Beloof me dat je morgen vanuit school meteen naar het stadion loopt en er op spuugt?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal meezingen![]()
Woon niet voor niets op steenworp afstand van Amsterdam en al op spuug afstand van het stadion zit ik op school.
Mwehquote:Op zondag 15 mei 2011 16:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beloof me dat je morgen vanuit school meteen naar het stadion loopt en er op spuugt?
Ik haat hem niet, ik haat alleen zerokuquote:Op zondag 15 mei 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
Al dat gehaat op DM
Maar goed ik ging stoppen met fok, dus veel plezier met haten op voetbal en DM en allerlei andere dingen![]()
Oke dan is het goed, want daar haat ik ook op.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ik haat alleen zeroku
quote:
Oh, ok bedankt voor de mededeling!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
Al dat gehaat op DM
Maar goed ik ging stoppen met fok, dus veel plezier met haten op voetbal en DM en allerlei andere dingen![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ik haat alleen zeroku
Dag Relletje..ik ga je missen enzoquote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, want daar haat ik ook op.
Alsnog ben ik weg![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, want daar haat ik ook op.
Alsnog ben ik weg![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:36 schreef 92Merel het volgende:
Al dat gehaat op DM
Deden ze dat echt ja!?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Hopelijk rijden ze net zoals Real met de spelersbus over dat ding heen.
Ik hoop het welquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Flippiee het volgende:
hopelijk valt er alleen een ajacied vanaf ipv de bekerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Flippiee het volgende:
hopelijk rijd de spelersbus van twente in op die van ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hopelijk valt er alleen een ajacied vanaf ipv de beker
Niks tegen de spelers want ze winnen niet voor niets, maar de meeste supportersquote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hopelijk valt er alleen een ajacied vanaf ipv de beker
Hahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
Hopelijk rijdt de kampioensbus van Ajax over Merel heen.
Ik ging zelf even in het topic kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens hoe zag je al dat gehaat op DM dan merel?Lurkte je mee of was DM zelf die uit kwam huilen bij jou?
Leuke doodsverwensing.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
dan mogen ze over zeroku heen racenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niks tegen de spelers want ze winnen niet voor niets, maar de meeste supporters
de supporters van ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niks tegen de spelers want ze winnen niet voor niets, maar de meeste supporters
Want je sterft als de bus over je voet rijdt?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging zelf even in het topic kijken.
[..]
Leuke doodsverwensing.
Daar komt het walgelijk trieste figuur weer in je naar bovenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Zeroku het volgende:
Je vergeet het woord meeste. Niet alle supporters.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
de supporters van ajaxen al janken voordat er afgefloten is. Hoe arrogant ben je dan dat je denkt dat je alles al in de pocket hebt
Hij heeft een 'quote:Op zondag 15 mei 2011 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar komt het walgelijk trieste figuur weer in je naar bovenIk geniet altijd als ik mensen zoals jij in de kroeg tegenkom en ik in een agressieve bui ben [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar komt het walgelijk trieste figuur weer in je naar bovenIk geniet altijd als ik mensen zoals jij in de kroeg tegenkom en ik in een agressieve bui ben [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
de meeste supporters van ajaxen al janken voordat er afgefloten is. Hoe arrogant ben je dan dat je denkt dat je alles al in de pocket hebt
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergeet het woord meeste. Niet alle supporters.
Veel plezier in Amsterdam, kom niet in de buurt van ME te paard want die walst over je heen, eigen ervaringquote:
PI. En net alsof dat er nog iets toe doet. Walgelijk kind is het gewoon. Verbaas mij er wel over dat je dit nog steeds niet inziet.quote:
Vertel meer?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel plezier in Amsterdam, kom niet in de buurt van ME te paard want die walst over je heen, eigen ervaring
Whihih helemaal in de warquote:Op zondag 15 mei 2011 16:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PI. En net alsof dat er nog iets toe doet. Walgelijk kind is het gewoon. Verbaas mij er wel over dat je dit nog steeds niet inziet.
Eng welquote:
Feyenoord - AZ. Zat in Feyenoord vak. Stadion uit, AZ supporters uitdagen, kwam ME te paard aan, loopt je gewoon omver.quote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!Op naar het musuemplein!!!
31 seconden geleden via Mobile Web · Vind ik leuk ·
WE ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, VAN EINDHOVEN, VAN ENSCHEDE, VAN ALKMAAR. WE ZIJN DE MODDERFOKKINGBESTE VAN NL, AMSTERDAM HERE WE COME!
6 minuten geleden via Android · Vind ik leuk ·
Whihihi![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!Op naar het musuemplein!!!
31 seconden geleden via Mobile Web · Vind ik leuk ·
WE ZIJN DE BESTE VAN AMSTERDAM, VAN EINDHOVEN, VAN ENSCHEDE, VAN ALKMAAR. WE ZIJN DE MODDERFOKKINGBESTE VAN NL, AMSTERDAM HERE WE COME!
6 minuten geleden via Android · Vind ik leuk ·
Whihihi![]()
pizza verhoevenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Beach het volgende:
Jeroen Verhoevenmede door hem is Ajax kampioen.
hehehe loopt lekker leegquote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
even een linkje van GS gejat![]()
dit is toch wel grappig om te zien: http://www.enschede.nl/toerisme/De_stad/eivanko2/
Huilen? Nee het was eerder het uitlachen van jullie kansloze mensenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens hoe zag je al dat gehaat op DM dan merel?Lurkte je mee of was DM zelf die uit kwam huilen bij jou?
geen woorden voor........quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Huilen? Nee het was eerder het uitlachen van jullie kansloze mensenHet soort dat niet zonder FOK! kan en zich zo goed als elke avond achter een computer/laptop begeeft omdat het geen sociaal leven heeft dat verder reikt dat het internet
!!
Klinkerbotsing: je bent een cyberslet en ik hoop voor je dat je ouders er nooit achter komen.
JanPiraat: je bent een zielig ventje, bijna te triest voor woorden
En voor de rest wil ik geen moeite meer doen, FOK! is voor mij einde oefening.
Ik heb nooit op je gehaat..maar deze woordenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Huilen? Nee het was eerder het uitlachen van jullie kansloze mensenHet soort dat niet zonder FOK! kan en zich zo goed als elke avond achter een computer/laptop begeeft omdat het geen sociaal leven heeft dat verder reikt dat het internet
!!
Klinkerbotsing: je bent een cyberslet en ik hoop voor je dat je ouders er nooit achter komen.
Sry.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
!!
Hahahaha oow oow muisje toch je maakt jezelf wel heel erg belachelijk met dit soort uitspraken hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
!!
Nee man. Doe even normaal. Of ga je ook weg net zoals Danger.Mouse net zei.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Gaan we weer over de piemel van Jan hebben enzo? En hoeveel Klinker zin heeft in Jan enzo? . Soms lijkt deze SC wel op een Jan-verering-door-Klinker-slowchat. Want daar heb ik niet zoveel zin in, dan ga ik wel weg uit ARG7.
Soms ben ik het hier een beetje mee eens. Gewoon eerlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Gaan we weer over de piemel van Jan hebben enzo? En hoeveel Klinker zin heeft in Jan enzo? . Soms lijkt deze SC wel op een Jan-verering-door-Klinker-slowchat. Want daar heb ik niet zoveel zin in, dan ga ik wel weg uit ARG7.
rustug broeder, ik ben hier om het topic te redden.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Alsof ik de enige ben. Flips en Cash doen dit net zo vaak en Ragboer zelf met Appel ook altijdquote:Op zondag 15 mei 2011 16:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Soms ben ik het hier een beetje mee eens. Gewoon eerlijk
Spreek ze erop aan dan. Ze doen vast niet moeilijk als het te erg wordtquote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Hmmm no offence hoor maar ik weet nog wel in de tijd dat jij close met Appel was en het eerste wat je hier zei was 'hallo Appel' of zat te zeuren als appel er niet was....dus dit vind ik wel heel erg hypocriet van je want ik heb ook nog oog voor de rest hier in deze slowchat en Klinker ook hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Je bent een vieze cyberslet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok gooi alle frustraties eruit mensenHebben we dat ook weer gehad.
Beter een cyberslet dan een slet in het echte levenquote:
Ok doei, werksequote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een verschrikkelijke fok hoer, geef om niemand kan om niemand geven en stop per direct met fok voor jullie mij boos maken en bang en verdrietig. Vaarwel.
Tot later.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben een verschrikkelijke fok hoer, geef om niemand kan om niemand geven en stop per direct met fok voor jullie mij boos maken en bang en verdrietig. Vaarwel.
Ik kan mij wel vinden in de post van Ragboer. Echter kom ik hier dan gewoon minder vaak en laat ik iedereen lekker z'n gang gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok gooi alle frustraties eruit mensenHebben we dat ook weer gehad.
Duidelijke taal dit. Groetjesquote:Op zondag 15 mei 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Dat van Flips en Cash en Ragboer en Appel is zover ik weet gewoon een beetje gedol. Dat van jullie is gewoon constant. Tuurlijk wel ok soms maar soms ben ik het gezeik ook wel een beetje zat.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben. Flips en Cash doen dit net zo vaak en Ragboer zelf met Appel ook altijdMaar als ik het doe dan is het meteen erg.
Maar zeg dat dan gewoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de post van Ragboer. Echter kom ik hier dan gewoon minder vaak en laat ik iedereen lekker z'n gang gaan [ afbeelding ] Sommige dingen lijken mij gewoon meer thuishoren op MSN.
Ja dat begrijp ik ook...en zal ook wel gebeuren dan vanaf nuquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan mij wel vinden in de post van Ragboer. Echter kom ik hier dan gewoon minder vaak en laat ik iedereen lekker z'n gang gaan [ afbeelding ] Sommige dingen lijken mij gewoon meer thuishoren op MSN.
Hoe kun je nou echt verliefd worden op iemand die je nog nooit in het echte leven gezien hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar zeg dat dan gewoon.Alsof ik boos word/ga huilen als ik erop aangesproken word.
Ik vind het gewoon jammer dat juist Ragboer hier mee komt, aangezien toen hij nog in zijn 'verliefde fase' zat met Appel altijd maar alleen op haar reageerde etc.
tussen haakjes hequote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe kun je nou echt verliefd worden op iemand die je nog nooit in het echte leven gezien hebt?
net zo vaak ?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben. Flips en Cash doen dit net zo vaak en Ragboer zelf met Appel ook altijdMaar als ik het doe dan is het meteen erg.
Ik ben verliefd op Diana Agron..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe kun je nou echt verliefd worden op iemand die je nog nooit in het echte leven gezien hebt?
Leuk vinden is wat anders dan verliefd zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Diana Agron..
Ook nog nooit in het echt gezien.
Klopt, ik ben verliefd op haar!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Leuk vinden is wat anders dan verliefd zijn.
Goede woorden.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Ten eerste heb ik nooit hele topics volgespamt met hartjes en smilies en plaatjes enzo. Ten tweede heb ik nooit daarover TT's gemaakt. Ik mag toch wel zeggen dat ik dit niet meer leuk vind. Het lijkt soms wel op een MSN-gesprek ofzo, voor buitenstaanders is dat echt niet leuk. Als er zo gehaat wordt op mij ga ik wel weg. Ik wens jullie tweeën het allerbeste toe, daar gaat het mij niet om. Maar dit topic is niet alleen om Jan / Klinker te vereren. Hopelijk doen jullie wat met deze feedback. Gegroet.
Ik heb negatieve ervaringen met mijn commentaar uiten. Op dit moment niet de behoefte om daar mijn energie in te steken..dus vandaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar zeg dat dan gewoon.Alsof ik boos word/ga huilen als ik erop aangesproken word.
Ik vind het gewoon jammer dat juist Ragboer hier mee komt, aangezien toen hij nog in zijn 'verliefde fase' zat met Appel altijd maar alleen op haar reageerde etc.
Geloof me, daar zit ik ook echt niet op te wachten hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Ten eerste heb ik nooit hele topics volgespamt met hartjes en smilies en plaatjes enzo. Ten tweede heb ik nooit daarover TT's gemaakt. Ik mag toch wel zeggen dat ik dit niet meer leuk vind. Het lijkt soms wel op een MSN-gesprek ofzo, voor buitenstaanders is dat echt niet leuk. Als er zo gehaat wordt op mij ga ik wel weg. Ik wens jullie tweeën het allerbeste toe, daar gaat het mij niet om. Maar dit topic is niet alleen om Jan / Klinker te vereren. Hopelijk doen jullie wat met deze feedback. Gegroet.
Dit zo iets ongeveer.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb negatieve ervaringen met mijn commentaar uiten. Op dit moment niet de behoefte om daar mijn energie in te steken..dus vandaar.
Gi, 't is een beetje chaos hier! Zal wel door de overwinning van Ajax komen..quote:
Wtf. Ik reageer op iedereen in dit topic, niet alleen op Jan. Ik vereer hem ook niet constant, oke misschien een paar TT's voor Jan, maar ook vaak zat gewoon andere TT's. En ik haat je niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Dit ongeveer. Zal niet te diep ingaan om mijn mening.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb negatieve ervaringen met mijn commentaar uiten. Op dit moment niet de behoefte om daar mijn energie in te steken..dus vandaar.
Ik ben regelmatig de mist in gegaan wat dat betreft. Bleken altijd mannen van rond de 45 te zijn. Toch voelde die liefde over het internet zo echt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig de mist in gegaan wat dat betreft. Bleken altijd mannen van rond de 45 te zijn. Toch voelde die liefde over het internet zo echt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig de mist in gegaan wat dat betreft. Bleken altijd mannen van rond de 45 te zijn. Toch voelde die liefde over het internet zo echt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
Ok.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit ongeveer. Zal niet te diep ingaan om mijn mening.
ik zie het.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gi, 't is een beetje chaos hier! Zal wel door de overwinning van Ajax komen..
Ik raad je aan om hier niet je rust te zoeken, ga je mee vissen?
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben één keer de mist in gegaan!
Was gelukkig wel een jongedame van de juiste leeftijd.
Helaas was het digitaal wel leuker dan in het echt.
Javaans-surinaams bestellen! Heb ik ook gedaan, gewoon Nasi Moksi Metiequote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie het.
ajax zal mij worst wezen, al hun ik het hun helemaal niet.
ben zelfs nog te lam om te vissen vandaag. ben me druk aan het bedenken wat ik bij de chinees moet gaan bestellen
Si senorita.quote:
Ik haat je krengquote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jongens, ik zal wel minder hartjes posten en minder Jan adoreren in het topic en de TT's. Iedereen blij nu?
Ze laat zich wel makkelijk kennen! Ik zou er gebruik van maken als ik jou was!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
die hebben we hier niet..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Javaans-surinaams bestellen! Heb ik ook gedaan, gewoon Nasi Moksi Metie
Daar gaat het niet eens om.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar jongens, ik zal wel minder hartjes posten en minder Jan adoreren in het topic en de TT's. Iedereen blij nu?
Chinees dus!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hebben we hier niet..
heb de keuze uit frituur, shoarmaboer, italiaan en chinees.
frituur heb ik gisteren op, italiaan hier is niet lekker, en shoarma heb ik geen zin in
Dat is niet de kern van het probleem. Zo los je dingen als dit, die eigenlijk nergens op slaan, niet op. Zomaar alles afkappen werkt niet,quote:Op zondag 15 mei 2011 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je sais je sais je sais je saisquote:Op zondag 15 mei 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
Flippiee minder dan drie minder dan drie minder dan drie minder dan drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |