een 0-0 wedstrijdquote:
Nee, dat lijkt dankzij toppertje Reitsma. Die maakt alles saai.quote:
En dan zegt Reitsma dat PSV nu hierdoor hoe dan ook geen tweede kan wordenquote:
Die gast moet ook stoppenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zegt Reitsma dat PSV nu hierdoor hoe dan ook geen tweede kan worden
Daarom dus ...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:05 schreef Zorro het volgende:
Van mij had Toivonen een heel stuk harder tegen Braamhaar mogen aanlopen
Ruttenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Weer geen CL.
Gadverdamme wat een bagger is dit PSV.
Voorquote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef Rucebo het volgende:
Dat Fred morgen maar opstapt. Al 2 jaar lang is het waardeloos, elke wedstrijd die er ook maar een beetje om gaat, wordt niet gewonnen.
mooizo toch, zou echt sneu zijn als Twente met legen handen kwam te staan vandaagquote:Op zondag 15 mei 2011 16:20 schreef Sloggi het volgende:
De traditionele PSV-salonremise op de laatste speeldag, alleen begreep Rutte niet helemaal hoe dat werkt geloof ik.
Moeten ze maar winnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
mooizo toch, zou echt sneu zijn als Twente met legen handen kwam te staan vandaag
quote:
Zo'n club verdient het nog heel lang in de Eredivisie te blijven.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze hebben weer een topprestatie geleverd, met een 8ste plaats.
Heracles!!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze hebben weer een topprestatie geleverd, met een 8ste plaats.
Zo'n statische man als Boymans is een eitje voor de PSV verdediging. Die hebben eerder moeite met een bewegelijke snelle spits.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb vrees voor zondag. Vooral voor onze eigen verdediging.
ik denk dat Altidore nog in zijn ritme moet komen zondag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo'n statische man als Boymans is een eitje voor de PSV verdediging. Die hebben eerder moeite met een bewegelijke snelle spits.
Die is volgens mij nog lang niet fit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk dat Altidore nog in zijn ritme moet komen zondag.
Dan vraag ik me af waarom hij mee kwam naar Jablonec. In ieder geval. Als die Esteban zulke fratsen uithaalt moet het een makkie worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog lang niet fit.
Altidore zat toch op de tribune gisteren ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom hij mee kwam naar Jablonec. In ieder geval. Als die Esteban zulke fratsen uithaalt moet het een makkie worden.Bij AZ is er zoals Derksen zei, geen echte leider. Een leider moet de ploeg op sleeptouw nemen in pittige wedstrijden. Ik denk daarom dat dat AZ gaat opbreken zondag
AZ heeft nou niet zo scorend vermogen. Dat moet Altidore gaan brengen. Al zien zijn stats er niet goed uit. En Altidore kon 10/20 minuutjes meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Altidore zat toch op de tribune gisteren ?
En ik denk ook wel dat PSV gaat winnen.
Mertensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk 1-3.
1x Martens
1x Wijnaldum
1x Toivonen
1x Mertens
net als altijd toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie er van dat bijna iedere speelronde een wedstrijd om deze tijdstippen 12:30, 14:30, 16:30 gespeeld worden?
-
Voor de supporters is het kut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie er van dat bijna iedere speelronde een wedstrijd om deze tijdstippen 12:30, 14:30, 16:30 gespeeld worden?
-
Nu is het iedere speelronde dat er vr/za/zo wordt gehanteerd wedstrijden om 12:30, 14:30: en 16:30. Vorig jaar was dat niet zo vaakquote:
Stream start pas om 8 uurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk weer. Het oudvertrouwde openingsgeluid van de Wedstrijden
ik vond die andere overzichtelijkerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH SHIT EREDIVISIE LIVE DOET STOER MET NIEUWE OPSTELLING INTERFACE JEWEET
RIPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat is die nieuwe visual bovenin lelijk.. stand én het EL blokje is lelijk
rip layout 2010/2011quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:07 schreef Doublepain het volgende:
jezus man, nauwlijks leesbaar en te snel. EL heeft het echt verneukt die nieuwe layout!
Ohw, jammer.... Succes in de Jupiler league dan maar!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je je gevoel voor humor al gevonden?
rofl!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ohw, jammer.... Succes in de Jupiler league dan maar!
HAHAHAA!1!!1!!!111 :quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
OMG TANTOE GOEIE GARPquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Okéquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Happel het volgende:
Zag een Noord-Koreaanse vlag hangen in het uitvak.
En dat is goed omdat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Happel het volgende:
met een afbeelding van gudde erop?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Happel het volgende:
Omdat Noord Korea is best Koreaquote:
zucht..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Volgend jaar ook in de Jupiler League
Kan bestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Volgend jaar ook in de Jupiler League
Zonder spits kan je die plezante gedachte uit je hoofd zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
Zou ook wel leuk zijn trouwens als Feyenoord nu ineens landskampioen wordt
Cabral op links zou al helpen - nu speel je trechtervoetbal voorin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord speelt niet werelds maar ook op deze manier moeten ze simpel kunnen winnen. Excelsior is niet best.
ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonder spits kan je die plezante gedachte uit je hoofd zetten.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef Hamilcar het volgende:
Klopt, Cabral heeft de techniek van Van Steensel in z'n jonge jaren maar denkt zelf de nieuwe Ronaldinho te zijn. Biseswar mag snel weer fit worden.
Lekker lomp iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat is die keeper allemaal aan het doen van Excelsior
Ik heb het idee dat er 22 softijsjes op het veld staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks ff naar de snackbarsoftijsje halen
Wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef farscapevr8 het volgende:
publiek is een beetje van stilzitten als je geschoren word
??quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef farscapevr8 het volgende:
??quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef farscapevr8 het volgende:
Jij hebt dat heel goed gezien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:42 schreef dakraam het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord heel vaak 0-0 gaat spelen dit seizoen. Verdediging staat als een huis maar we scoren niet
oooooooh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Eredivisie Live heeft een technisch probleem waardoor alles in slow motion wordt weergegeven.
Heeft denk ik ook te maken met het niveau van de aanval van Excelsiorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:42 schreef dakraam het volgende:
Heb het gevoel dat Feyenoord heel vaak 0-0 gaat spelen dit seizoen. Verdediging staat als een huis maar we scoren niet
Ook, maar je kan niet ontkennen dat vooral het centrum van de verdediging als een huis staat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met het niveau van de aanval van Excelsior
You serious?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ook, maar je kan niet ontkennen dat vooral het centrum van de verdediging als een huis staat.
Ja, De Vrij en Vlaar doen het goed.quote:
Wou net zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met het niveau van de aanval van Excelsior
Verdedigend misschien, opbouwend lijkt het nergens naarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja, De Vrij en Vlaar doen het goed.
De Vrij, aardig. Maar Vlaar is echt een pseudo-vedette, wat een riesenbaby is dat zeg..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja, De Vrij en Vlaar doen het goed.
We moeten er echt nog een spits bij. Anders wordt het echt degradatie voetbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Helaas precies hetgeen waar ik al bang voor was.
matig omdat hij de 0-1 niet maakte?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef Dekatria het volgende:
Cabral erg matig in de eerste helft. Had sowieso al 0-1 moeten staan.
Cabral kan beter spelen dan wat hij in de eerste helft heeft laten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
matig omdat hij de 0-1 niet maakte?
Cisse, Hernandes(z) ook matig.
Wat doe je dan hier!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Excelsior is echt bizar slecht. Ik zou daar nog een vedette in zijn. Maar Feyenoord klaart ook echt helemaal niks. Wat een kutpot.
bron?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
met deze uitslag heeft Feyenoord toch al 1 punt meer vergeleken met vorig seizoen!
Wanneer ga je nou op zoek naar je gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
met deze uitslag heeft Feyenoord toch al 1 punt meer vergeleken met vorig seizoen!
Ik probeer je juist moed in te praten johquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou op zoek naar je gevoel voor humor?
Biseswar... maar die is nu geblesseerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie hebben we voor Cabral dan?
Ik mis Ryo nu al
Ik vind er overall wel een idee in zitten. Er zijn wat looplijnen en automatisch inspelen te zien nu, dat heb ik het hele vorige seizoen niet gezien. Clasie denkt snel en passt nog sneller, spel wordt snel verlegd en dan staat er daar ook een speler. Het is niet zoals vorig seizoen maar wat naar voren jassen en lopen en dan hopen dat daar toevallig iemand heen loopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:56 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik vond het de eerste 10 minuten nog wel meevallen qua niveau van Feyenoord
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ga eens via een stream kijken, je verklapt het
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ga eens via een stream kijken, je verklapt het
Het zal toch niet waar zijnquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat iedereen een voor een uit het veld Schaken
Forum Opties | |