Wou net zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met het niveau van de aanval van Excelsior
Verdedigend misschien, opbouwend lijkt het nergens naarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja, De Vrij en Vlaar doen het goed.
De Vrij, aardig. Maar Vlaar is echt een pseudo-vedette, wat een riesenbaby is dat zeg..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ja, De Vrij en Vlaar doen het goed.
We moeten er echt nog een spits bij. Anders wordt het echt degradatie voetbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Helaas precies hetgeen waar ik al bang voor was.
matig omdat hij de 0-1 niet maakte?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:49 schreef Dekatria het volgende:
Cabral erg matig in de eerste helft. Had sowieso al 0-1 moeten staan.
Cabral kan beter spelen dan wat hij in de eerste helft heeft laten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
matig omdat hij de 0-1 niet maakte?
Cisse, Hernandes(z) ook matig.
Wat doe je dan hier!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat Excelsior is echt bizar slecht. Ik zou daar nog een vedette in zijn. Maar Feyenoord klaart ook echt helemaal niks. Wat een kutpot.
bron?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
met deze uitslag heeft Feyenoord toch al 1 punt meer vergeleken met vorig seizoen!
Wanneer ga je nou op zoek naar je gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
met deze uitslag heeft Feyenoord toch al 1 punt meer vergeleken met vorig seizoen!
Ik probeer je juist moed in te praten johquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou op zoek naar je gevoel voor humor?
Biseswar... maar die is nu geblesseerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wie hebben we voor Cabral dan?
Ik mis Ryo nu al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |