Op 10 zit je idd heel snel. Met name na inhaal actie als er weer eens een landbouwvoertuig voor je aan het rijden is.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef Esses het volgende:
ach 10.. tja zit je zo op. Mijn mening darbij laat ik.
"Verschuilen" is te begrijpen.
Peter R de V houd zich net niet aan de regels
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Esses het volgende:
Verkeershandhaving vs de rest is wat andersEn Peter R. de V kan zoveel willen, maar de politie heeft zich (in tegenstelling tot deze arrogante verwaande kwast (ja nog erger dan ik)) aan regels te houden
Waarop word het uitgezonden, kijk ik hem ff in de gemist.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.
http://www.peterrdevries.nl/nieuws/zondag-in-peter-r-de-vries/quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarop word het uitgezonden, kijk ik hem ff in de gemist.
Ik idem. Ze hadden er gewoon niks aan gedaan. En mensen die gedupeerd zijn maar aan het lijntje houden van "we bellen u terug". Mijn aars!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De aflevering niet gezien? Als ik zo behandeld zou worden door de politie had ik dat hele bureau in de fik gestoken.
Ik zal die oude ook nog eens zien. Maar NIETS zal je me niet zo snel horen zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik idem. Ze hadden er gewoon niks aan gedaan.
Daarom vind een simpele harry met internet hem eerder...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef Esses het volgende:
Rijbewijs: Je kan hem simpel vinden.
Wie zegt dat hij er verblijft? *nog kijkend*
Hoho, zo ver ben ik nog nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom vind een simpele harry met internet hem eerder...
Je kunt me wat, dit gepruts van de politie is op geen enkele manier recht te lullen. Men is wel in staat om binnen een week een acceptgiro op je mat te bezorgen, maar een knaap die er met je spullen vandoor gaat verdwijnt ergens onderop een stapel. Terwijl naam en alles bekend is.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Esses het volgende:
Spontaan zijn foto online plumpen. Tjah, nog iets wat de politie niet mag. Vreemd dat hij via marktplaats sneller wat vind
ikz it op 18:01 minuten. Ik heb nog geen presenteerblaadje gezien! Te lui? Te beroerd? Vooraf genomen stelling? Bonnen enz. is niet de reguliere tak van de politie *nogmaals*. Kortzichtig... jij? Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Gaat erom dat de dader op een presenteerbladje werd aangeleverd, echter de politie is te lui of te beroerd er iets mee te doen.
Kijk, met dit soort zaken dan ga je toch erg droevig worden dat de politie wel genoeg werk heeft voor bonnen tikken mbt snelheidsovertredingen, maar schijnbaar geen tijd heeft om deze zaken aan te pakken.
Oh, met peilzender gaat de politie plotseling harder aan de slag?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Esses het volgende:
[..]
ikz it op 18:01 minuten. Ik heb nog geen presenteerblaadje gezien! Te lui? Te beroerd? Vooraf genomen stelling? Bonnen enz. is niet de reguliere tak van de politie *nogmaals*. Kortzichtig... jij? Ja.
Overigens, wat denk je zelf. Jij bent bezig post te bezorgen, en iedere 5 minuten word je door je klanten gebeld of je er al bijna bent. Wat denk je zelf.
Die eerste gast die de peilzender verzwegen hield... Tja wat een lamlul ben je dan ook.
Vergelijk het is, als ik je iedere dag bel waar mijn pakje blijft. En alle klanten doen dat. Hoe ga jij dan reageren? Daarbij word je niet bij IEDERE stap geïnformeerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook die ongeintereseerde houding van die dame in kwestie, "ja, we bellen u terug zodra we wat horen". Rot op mens!!!
Dat soort gasten zouden ze moeten ontslaan!
"Een hark krijgt even veel aandacht"...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook die ongeintereseerde houding van die dame in kwestie, "ja, we bellen u terug zodra we wat horen". Rot op mens!!!
Dat soort gasten zouden ze moeten ontslaan!
Volgens mij heb jij geen idee hoe "makkelijk" het is om een motorfiets terug te vinden. Het is niet zo dat jij zomaar even dat ding aantreft. Hoe bekend die dief ook is. Want ook die is lastig te vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, met peilzender gaat de politie plotseling harder aan de slag?
Klopt want een misdrijf is een misdrijf.quote:
Het gaat over gvd een motorvoertuig, niet over een hark die uit de schuur gestolen werdquote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Vergelijk het is, als ik je iedere dag bel waar mijn pakje blijft. En alle klanten doen dat. Hoe ga jij dan reageren? Daarbij word je niet bij IEDERE stap geïnformeerd.
Het presenteerblaadje mis ik nog!
Zo te lezen ben je helemaal thuis als je bij de politie gaat werken!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt want een misdrijf is een misdrijf.
Zijn NAW waren notabene bekend! En dan die heldendaad van de hermandad, stonden ze voor zijn huis (van dader) gingen ze die camerawagen bekeuren ipv bezoekje brengen aan die crimineel die notabene als gezocht stondquote:Op maandag 16 mei 2011 17:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoe "makkelijk" het is om een motorfiets terug te vinden. Het is niet zo dat jij zomaar even dat ding aantreft. Hoe bekend die dief ook is. Want ook die is lastig te vinden.
Ik heb nog altijd NIETS gehoord waaruit prioriteit, gedane zaken of whatever blijkt.
Een misdrijf is en blijft een misdrijf. Hark of een voertuig. Dat ze Peter R aanspreken als hij fout geparkeerd staat? Prima toch? Immers je kunt niet van die agent verwachten dat hij het ook precies weet wat er gaande is.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het gaat over gvd een motorvoertuig, niet over een hark die uit de schuur gestolen werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |